Wymienność pomp/sterowników ABS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 mar 2017, 14:47
- Lokalizacja: Rybnik
Witam, koledzy zawiozłem auto do znajomego elektryka , który miał mi zakodować pompę. Stwierdził jednak , że tej pompy nie da sie zakodować bo niby w moim modelu wymagana jest komunikacja po CAN z ECU. Potwierdził to tez niby po VIN przeglądając "jakiś" schemat ( pracuje w serwisie VW). Już sam nie wiem co mam o tym myśleć.... Bendzij również faktycznie potwierdził, że podane pompy są bez CAN.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 mar 2017, 14:47
- Lokalizacja: Rybnik
Koledzy trochę późno ale dziękuje , temat został pozytywnie rozwiązany. Okazało się , że pierwsza pompa , którą kupiłem była uszkodzona i nie gasła kontrolka ABSu ( stąd moje pytania odnośnie kodowania). Druga pompa, którą kupiłem faktycznie podeszła "plug&play" , kontrolki pogasły i ABS działa.
Dzięki raz jeszcze.
Dzięki raz jeszcze.
bendzji pisze:masz przycisk ASR w desce? raczej nie , nie ma sterownika ABS/EDL z CAN , ABS/ASR/EDL juz się znajdzie
ale co chcesz kodować? te pompy wpinasz i nic nie kodujesz
Witam.
Odgrzeję troszkę temat. Mnie też dopadła klątwa ABS. W moim Audi A6 C5 jest pompa 8E0 614 111 AH 237 004 358, ceny tych pomp są horrendalne i ogólnie trudno je kupić. Pompa mechanicznie jest OK ale padła elektronika. Postanowiłem znaleźć zmienik tej pompy i wybrałem się do sprzedających w okolicy. Jeździłem, podpinałem i znalazłem. Pierwsza która spasowała i przestał świecić czerwony wykrzyknik na FIS-e i uzyskałem połączenie z VAG to była 8E0 614 111 AM 273 004 282 (tylko ABS i brak CAN ale zato 5 dych) . Mimo poprawnego odczytu prędkości w bloku pomiarowym nie można było skasować błędu czujnika koła P przód (może był uszkodzony sterownik). Zostawiłem tą pompę i pojechałem dalej. Następna która wpadła w moje ręce to pompa 3B0 614 111 273 004 573 i to było bingo. Pompa podeszła bez problemów, działała i nie wykazywała żadnych błędów. Kupiłem, przełożyłem sterownik do pompy w samochodzie i już jeżdżę kilka dni. Co prawda nie są to najtańsze pompy ale jest ich więcej na runku i można wyhaczyć w dobrej cenie. Ja kupiłem za 100 zł wytarganą z anglika (wzrokowo nówka).
8E0 614 111 AH 237 004 358 = 3B0 614 111 273 004 573.
Pozdrawiam.
Odgrzeję troszkę temat. Mnie też dopadła klątwa ABS. W moim Audi A6 C5 jest pompa 8E0 614 111 AH 237 004 358, ceny tych pomp są horrendalne i ogólnie trudno je kupić. Pompa mechanicznie jest OK ale padła elektronika. Postanowiłem znaleźć zmienik tej pompy i wybrałem się do sprzedających w okolicy. Jeździłem, podpinałem i znalazłem. Pierwsza która spasowała i przestał świecić czerwony wykrzyknik na FIS-e i uzyskałem połączenie z VAG to była 8E0 614 111 AM 273 004 282 (tylko ABS i brak CAN ale zato 5 dych) . Mimo poprawnego odczytu prędkości w bloku pomiarowym nie można było skasować błędu czujnika koła P przód (może był uszkodzony sterownik). Zostawiłem tą pompę i pojechałem dalej. Następna która wpadła w moje ręce to pompa 3B0 614 111 273 004 573 i to było bingo. Pompa podeszła bez problemów, działała i nie wykazywała żadnych błędów. Kupiłem, przełożyłem sterownik do pompy w samochodzie i już jeżdżę kilka dni. Co prawda nie są to najtańsze pompy ale jest ich więcej na runku i można wyhaczyć w dobrej cenie. Ja kupiłem za 100 zł wytarganą z anglika (wzrokowo nówka).
8E0 614 111 AH 237 004 358 = 3B0 614 111 273 004 573.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 maja 2018, 12:43
- Lokalizacja: Miechów
Re: Wymienność pomp/sterowników ABS
xoslox pisze:[center]JEDNOSTKA ABS I ODPOWIADAJ?CY JEJ STEROWNIK[/center]
----------------------------------------------------------------razek[/url]
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 J = 8E0 614 111 H
Sterownik:
0 273 004 286
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 AJ = 8E0 614 111 AH
Sterownik:
0 273 004 358
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 AQ = 3B0 614 111
Sterownik:
0 273 004 573
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 S = 8E0 614 111 R
Sterownik:
0 273 004 135
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 G = 8E0 614 111 C
Sterownik:
0 273 004 285
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 AL = 8E0 614 111 AK
Sterownik:
0 273 004 361
Brak zdjęć
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 AR = 8E0 614 111 AP
Sterownik:
0 273 004 574
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 F = 8E0 614 111 B
Sterownik:
0 273 004 283
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 T = 8E0 614 111 AA = 8E0 614 111 AS = 8E0 614 111 AT
Sterownik:
Nie ma symbolu, trzeba szukać z wyżej wymienionych całych jednostek. Sterownik jest zintegrowany z pompą.
Obrazek [url=http://images61.fotosik.pl/465/76562e687549e666.jpg]Obrazek[/URL]
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 A = 8E0 614 111 E
Sterownik:
0 273 004 284
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 = 8E0 614 111 D
Sterownik:
0 273 004 132
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 K = 8E0 614 111 L = 8E0 614 111 AE
8E0 614 111 AB = 8E0 614 111 AC = 8E0 614 111 AD = 8E0 614 111 AE = 8E0 614 111 AN
Sterownik:
0 273 004 281
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 M = 8E0 614 111 N
Sterownik:
0 273 004 134
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 P = 8E0 614 111 Q
Sterownik:
0 273 004 133
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
Jednostka ABS:
8E0 614 111 AM = 8E0 614 111 AN
Sterownik:
0 273 004 282
Obrazek Obrazek
--------------------------------------------------------------------------------
[center]JEDNOSTKA ABS I ODPOWIADAJ?CA JEJ POMPA[/center]
3B0 614 111 - 0265 220 621
8E0 614 111 - 0265 216 411
8E0 614 111 A - 0265 220 408
8E0 614 111 B - 0265 220 405
8E0 614 111 C - 0264 220 411
8E0 614 111 D - 0265 216 412 / 0265 216 413 / 0265 216 560 0265 220 413
8E0 614 111 E - 0265 220 409 / 0265 220 410
8E0 614 111 F - 0265 220 406 / 0265 220 407
8E0 614 111 G - 0265 220 412 / 0265 220 413
8E0 614 111 H - 0265 220 435 / 0265 220 481
8E0 614 111 J - 0265 220 436 / 0265 220 482 / 0265 220 436
8E0 614 111 K - 0265 216 466 / 0265 216 467
8E0 614 111 L - 0265 216 467
8E0 614 111 M - 0265 220 441
8E0 614 111 N - 0265 220 442 / 0265 220 443
8E0 614 111 P - 0265 220 438
8E0 614 111 Q - 0265 220 436 / 0265 220 239 / 0265 220 440
8E0 614 111 R - 0265 220 444
8E0 614 111 S - 0265 220 445 / 0265 220 446
8E0 614 111 T - 0265 202 401
8E0 614 111 AA - 0265 202 402 / 0265 202 403
8E0 614 111 AB - 0265 216 559 / 0265 216 560 / 0265 216 561
8E0 614 111 AC - 0265 216 560 / 0265 216 561
8E0 614 111 AD - 0265 216 562
8E0 614 111 AE - 0265 216 563 / 0265 216 564
8E0 614 111 AF - 0265 220 522 / 0265 220 523
8E0 614 111 AH - 0265 220 525 / 0265 220 526 / 0265 220 527
8E0 614 111 AJ - 0265 220 527
8E0 614 111 AK - 0265 220 528
8E0 614 111 AL - 0265 220 529 / 0265 220 530
8E0 614 111 AM - 0265 216 562
8E0 614 111 AN - 0265 216 563 / 0265 216 564
8E0 614 111 AP - 0265 220 622
8E0 614 111 AQ - 0265 220 638 / 0265 220 639
8E0 614 111 AR - 0265 220 640 / 0265 220 641
8E0 614 111 AS - 0265 202 401
8E0 614 111 AT - 0265 202 402 / 0265 202 403
Panowie - temat do tych co znają sie, pompa uszkodzona w A6 C5 z końcówką C gdzie zamiennikiem jest niby G ale nie ma ani jednej ani drugiej do kupienia.
Problem polega na częśći MECHANICZNEJ pompy. Co jakiś czas ma wyciek z takich malusieńkich dwóch dziurek gdzie po naciśnięciu hamulców brak a w konsekwencji wycieka płyn i brak reakcji na pedał hamulca - MOŻNA SIĘ ZABIĆ.!!!!!
Cokolwiek mądrego bo w tym momencie jeżdzić nie można.
Co teraz z częścią mechaniczną - czym ją zastąpić??? :shock:
Problem polega na częśći MECHANICZNEJ pompy. Co jakiś czas ma wyciek z takich malusieńkich dwóch dziurek gdzie po naciśnięciu hamulców brak a w konsekwencji wycieka płyn i brak reakcji na pedał hamulca - MOŻNA SIĘ ZABIĆ.!!!!!
Cokolwiek mądrego bo w tym momencie jeżdzić nie można.
Co teraz z częścią mechaniczną - czym ją zastąpić??? :shock:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga