Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Wymiana hamulcow na wieksze

Układ hamulcowy
jano1265
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:44
Lokalizacja: wrocek

Post autor: jano1265 » 19 sie 2013, 15:05

Witam,
Założyłem 320mm na przód od s4/2.7bt./2000r. Wymieniłem zwrotnice/jarzma/ zaciski/klocek/tarcza (bez wahaczy). Wymieniłem również felgi, ponieważ zaciski są większe i felga wystaje (oryginalna za mała).
PZDR
Zawsze dziękuję bardzo.

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 19 sie 2013, 20:17

jano1265, podziel się jakie odczucia.

ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.







--------------
bawół1

numeer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 17 lis 2011, 11:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: numeer » 20 sie 2013, 10:11

Witam!
W mojej niuni też siedzą 312mm(wymiana jarzm),klocek ten sam a wydaje mi się że hamuje lepiej(może dlatego że tarcze 288 były już mocno zużyte;).

jano1265
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 paź 2011, 18:44
Lokalizacja: wrocek

Post autor: jano1265 » 20 sie 2013, 15:26

Witajcie,
Nie mogę powiedzieć, żeby samochód miał gorsze hamowanie bo ma lepsze szczególnie przy załadowanym samochodzie (a ja tak często jeżdżę (pasy zapięte, nie figlować !!!!!!!). Ogólnie jestem zadowolony, komfort hamowania zdecydowanie lepszy, chociaż następnym razem kupie lepsze tarcze i klocki (mam za miękkie i felgi cały czas czarne, ale kpl tarcze i klocki na przód kupiłem za 500pln, tak wiec zysk (wątpliwy) ok. 300 pln). Na 288 jeździłem ok. 1 roku (ZIMM.... - rewelacja dla mnie), nie mogę powiedzieć, że było gorzej ale co dwa tłoki na koło to dwa. Ogólnie jestem zadowolony, z tym, że jeżeli ktoś jeździ nie za często, nie za szybko i nie za bardzo załadowanym to nie ma chyba sensu. Skoro Niemiec takie założył, to chyba wiedział co robi. I jeszcze jedno: jeżeli kupicie kpl taki jak mój , który po założeniu będzie miał wpływ i będą trzepały koła przy hamowanie to szkoda dutków.Tak więc trzeba kupić naprawdę w dobrym stanie.

PZDR
Zawsze dziękuję bardzo.

!Arturoo!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 17 cze 2013, 17:47
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: !Arturoo! » 20 sie 2013, 15:37

tkamicki5 pisze:jano1265, podziel się jakie odczucia.

ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.







--------------
bawół1
to wpakuj od razu więcej niż 321 .....może jakieś 345 :] wtedy opłacalność zmian wzrasta ;)

martin_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 04 lip 2010, 16:27
Imię: Marcin
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: martin_wml » 20 sie 2013, 15:53

ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.
A skąd ci kolego taka kwota wyszla?
Ja sprzedaję takie zesztawy zaciski z jarzmami+ tarcze(proste,nie przegrzane)+ zwrotnice alu+ czujniki abs+ dolny wachacz+ jakieś używane klocki na start, czyli gotowy swap na 321mm z s6 za 850zł+ kw ;)
jak ktoś chętny to mam takie zestawy

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 23 wrz 2013, 13:48

przepraszam , a czy można podłączyć się do tematu?? Ja u siebie chciałbym założyć 347 przód i 330 tyl (nawiercane) od A6 C6 3.2 , od fimy http://www.brakeparts.pl/contact-form.php klocki przód /tył i tarcze przód/tył dostałem oferte aczkolwiek nie są pewni w 100% czy pod moje zaciski i jarzma mi to podejdzie więc porszę o pomoc !! <pomocy> <prosi>
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 23 wrz 2013, 16:03

IreK_PV808 pisze:przepraszam , a czy można podłączyć się do tematu?? Ja u siebie chciałbym założyć 347 przód i 330 tyl (nawiercane) od A6 C6 3.2 , od fimy http://www.brakeparts.pl/contact-form.php klocki przód /tył i tarcze przód/tył dostałem oferte aczkolwiek nie są pewni w 100% czy pod moje zaciski i jarzma mi to podejdzie więc porszę o pomoc !! <pomocy> <prosi>

Na przód do tych tarcz potrzebowałbyś adaptery, jeśli chodzi o tył to jest możliwość przerzucenia innych, trochę większych tarcz, myślę, że wszystko powinno się u nas znaleźć co potrzebne na taki swap. Jeśli jesteś zainteresowany odezwij się na PW.


Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 23 wrz 2013, 17:27

!Arturoo! pisze:
tkamicki5 pisze:jano1265, podziel się jakie odczucia.

ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.







--------------
bawół1
to wpakuj od razu więcej niż 321 .....może jakieś 345 :] wtedy opłacalność zmian wzrasta ;)

masz rację , ale mam A4 B5 FWD i co wtedy zrobię z tyłem ? Wsadzić z przodu takie heble , a z tyłu zostać z 245 ?

[ Dodano: 2013-09-23, 17:32 ]
martin_wml pisze:
ja nie chciałem grzebac ze zwrotnicami i wsadzilem tylko 312 mm. Dodatkowo jak policzyłem koszt zwrotnic , jarzm , zacisków, tarcz, klocków ... to bym się zakręcił w okoicahc 2 k . Na tą chwilę nie wpakuje tyle aby dołożyć kilka mm średnicy.
A skąd ci kolego taka kwota wyszla?
Ja sprzedaję takie zesztawy zaciski z jarzmami+ tarcze(proste,nie przegrzane)+ zwrotnice alu+ czujniki abs+ dolny wachacz+ jakieś używane klocki na start, czyli gotowy swap na 321mm z s6 za 850zł+ kw ;)
jak ktoś chętny to mam takie zestawy

liczyłem to tak :

zwrotnice 2x 150 ( z allroad'a) ,zaciski 2x150 , tarcze 2x 250 , klocki 1x 250 , wahacz 2x250 =1850 PLN.

Oczywiscie można zakupić pewnie tańsze tarcze , tańsze klocki. Pomijam już wsadzanie używanych tarcz i klocków.
Do alu zwrotnicy podejdą przeguby ( mam A4 B5 2,8 ACK ) ?





-----------
bawół1

RaKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 286
Rejestracja: 15 mar 2010, 12:11
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 11 lis 2013, 02:49

Panowie,może ktoś mi podpowie mam auto z 2002r. heble chcę zmienić na 312,jakie jarzma mam kupić,od jakiego modelu i rocznika,polifta przedlifta?

witek88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:36
Lokalizacja: Łąg Pomorskie

Post autor: witek88 » 26 lis 2013, 23:05

Witam, mam A6 2001r, Lift, ale mam jeszcze zwrotnice żeliwne, tarcze 312.
Chce przejść na hamulce 321, kupiłem już tarcze, zaciski i klocki, wiem że będę potrzebował jeszcze zwrotnice i wahacze, z czego dokładnie szukać tych części? Było by miło jak ktoś podrzucił by nr części żeby nie kupować 2 razy.

No i pytanko czy uda mi się upchnąć ten zestaw w felgi 16 cali?

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 28 lis 2013, 22:13

Z miłą chęcią przygarnę jarzma 312mm do Przed lifta jeśli chciałby się ktoś pozbyć, bo chciałbym włożyć do przodu 312mm i tył 269mm z S6 z tarczkami od A8 D2 tylko nie wiem czy przedliftowy zacisk jest taki sam w mocowaniach jak S6.

Awatar użytkownika
Alessandro1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 24 lip 2013, 19:03
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Alessandro1 » 19 sty 2014, 01:23

RaKo pisze:Panowie,może ktoś mi podpowie mam auto z 2002r. heble chcę zmienić na 312,jakie jarzma mam kupić,od jakiego modelu i rocznika,polifta przedlifta?
Ja mam A6 C5 1998 AFB 2.5 TDI i do przejścia z 288mm na 312 potrzebujesz zwrotnice od wersji 180 konnej, Wybite maja na jarzmie numer 451. Zacisk ten sam, co prawda kupiłem za 300pln z zaciskami bo koszt podobny jak ktoś sprzedaje same jarzma. Przy okazji wypiaskowałem, pomalowałem na srebrno i wymieniłem tłoczki z gumkami, tarcze zimmermann 312 nienawiercane. Czekają na założenie. Dam znać jakie wrażenia z jazdy.
Podobno pod felgę 16 tarcza 312 to maximum, ale daje rade.

JarKo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 27 mar 2008, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: JarKo » 07 lut 2014, 22:49

Lewian pisze:
IreK_PV808 pisze:przepraszam , a czy można podłączyć się do tematu?? Ja u siebie chciałbym założyć 347 przód i 330 tyl (nawiercane) od A6 C6 3.2 , od fimy http://www.brakeparts.pl/contact-form.php klocki przód /tył i tarcze przód/tył dostałem oferte aczkolwiek nie są pewni w 100% czy pod moje zaciski i jarzma mi to podejdzie więc porszę o pomoc !! <pomocy> <prosi>
Na przód do tych tarcz potrzebowałbyś adaptery, jeśli chodzi o tył to jest możliwość przerzucenia innych, trochę większych tarcz, myślę, że wszystko powinno się u nas znaleźć co potrzebne na taki swap. Jeśli jesteś zainteresowany odezwij się na PW.

Pozdrawiam
Lewian - że się podłączę do tematu: kontaktowałem się z Waszym sklepem, ale o swapach nic konkretnego nie mogli mi powiedzieć, a interesuje mnie zmiana przód 288 na 312 (np. Zimmermann Sport Coat Z) oraz tył z 245 na np. 269(?) też jakiś wentylowany (Zimmermann?), do tego klocki ATE Ceramic P+T.
Nie chcę wchodzić w ekstra koszty dot. zmiany jeszcze czegoś ponad tarcze i klocki - ewentualnie nowe jarzma.
Felgi 16", C5 B4 ACK Avant Quattro 1998. Czy taki swap jest możliwy?

maciek1209
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 02 cze 2013, 17:00
Imię: Maciej
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Furmany

Post autor: maciek1209 » 12 mar 2017, 00:13

Witam Panowie. Chciałbym się dowiedzieć co dokładnie bym potrzebował do zmiany hebli na większe bo jedni mówią tak inni inaczej i sam już nie wiem. Myślę na przód założyć 320 a na tył 269 i tu prosiłbym was o pomoc czego potrzebuję dokładnie żeby założyć taki zestaw? Wiadomo że tarcze klocki ale od czego zaciski jarzma zwrotnice i czy wahacze tez trzeba wymieniać? I co z tyłem czy tam nie trzeba nic zmieniać żeby to założyć. Pytam bo niedługo czeka mnie wymiana całego przodu i tyłu i dlatego chcialbym założyć juz coś wiekszego. Z góry dzięki za info.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga