[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
W sumie to już mi się udało zakupić żeliwne zwrotnice od 2.7 BiT, nawet chyba dobra cena. Mam zwrotnice o takich numerach 4B3 407 257 A/4B3 407 258 A
Problem taki, że tarcze z S6, które mam nie pasują, tzn chyba trochę za wysokie są i lekko ocierają o zwrotnicę jak przymierzałem.
Jakie muszę założyć tarcze do tych zwrotnic pod zacisk z S6C5?
Ewentualnie ktoś chyba pisał, że mniej problemowy jest jakiś zacisk jednotłok pod 320 mm? Jaki wtedy by to był zacisk i tarcza pod tą żelazną zwrotnicę?
Problem taki, że tarcze z S6, które mam nie pasują, tzn chyba trochę za wysokie są i lekko ocierają o zwrotnicę jak przymierzałem.
Jakie muszę założyć tarcze do tych zwrotnic pod zacisk z S6C5?
Ewentualnie ktoś chyba pisał, że mniej problemowy jest jakiś zacisk jednotłok pod 320 mm? Jaki wtedy by to był zacisk i tarcza pod tą żelazną zwrotnicę?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Nie mogłem znaleźć numeru, było wybite made in germany, min grubość itp, ale nr części nie widziałem.Nikostratus pisze:A podaj nr tych tarcz
Jak masz zestaw jaki jak w 2.7 to bierzesz tarcze pod ten silnik. Co ciekawe tarcze 321mm i 320mm pasują zamiennie.
Wiem, że to były Zimmermann Sport Plus, zmierzyłem ich wysokość i wychodzi, że to takie: https://allegro.pl/oferta/zimmermann-sp ... 7173660372
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
O to mi chodziło tak mi się wydawało, że potrzebuje niższej. Te to są używki, ktoś i tak je kupi więc no big deal.Nikostratus pisze:Tarcza powinna mieć wyoskość 46.2mm
09.8689.11 Brembo
Te tarcze co wysłałeś to są zwykłe tarcze do A6 pod 320/321, zgadza się? One pasują pod zacisk dwutłok i jednotłok czy tylko dwutłok?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 515
- Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
Re: [ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Do osób co planują upgrade hamulców. Zostańcie przy swoich fabrycznych hamulcach. Od półtora roku mam 312/269 i nie polecam tego zestawu. Już 3 razy wjechali mi w tył (mimo, że wciskałem hamulec do połowy, więc to nie było awaryjne hamowanie).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Czyli mówisz że lepiej jak Ty wjedziesz komuś w tył... Spoko xD
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: [ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Dobre hehe tarcza centymetr wieksza i roznica spora ja mam 320/280 nawet nie odczułem zbytnio różnicy
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 515
- Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
Re: [ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Przy awaryjnym hamowaniu czuć różnicę. Tylko 269 ma większą siłę hamowania, niż 280 na tłoczku 38 (o jakieś 20%)
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: [ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Tylko ja mam 280 na zacisku z S6 czyli to samo co ty masz na 269
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 515
- Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
Re: [ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Naprawdę nie czujesz różnicy przy awaryjnym hamowaniu? Może pompa siada?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Ja poczułem największą różnicę jak zamontowałem przewody w stalowym oplocie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 515
- Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
Re: [ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Stalówki też swoje robią - sprawdziłem w innym aucie. Różnica kolosalna nawet w mieście.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga