[A6 C5] Sterownik ABS naprawa (nie reklama uslug)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Przeszkadza bo odbiera ciepło przy lutowaniu, ciężko go ściągnąć żeby nic nie popsuć. Jest taki klej na bazie srebra do malowania ścieżek na szybie, kleiłem elektronikę nim tam gdzie nie mogłem dojść lutownicą i sprzęt działa do tej pory, jak ktoś chce zaryzykować a nie ma doświadczenia w lutowaniu to można spróbować.sebool12 pisze:Panowie, a co z tym klejem, którym zalana jest cała elektronika? Nie przeszkadza to w lutowaniu ?
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Witam dzisiaj również zdemontowałem sterowniki abs. U mnie w ogóle nie było komunikacji przez vag -> kanał abs, pełno kontrolek i trzy sygnały. Normalnie z góry udało mi się odkręcić te sruby na torx T20 grzechotką. Obleciałem nożem obudowę tylko po otwarciu nie zauważyłem aby jakiś drucik był odłączony czy luźny... myślałem że to od razu będzie widoczne. Zawiozłem do elektronika kumpla, na jutro przelutuje te dwa druciki. Zobaczymy czy będzie jakiś efekt. Poradnik jest spoko pozdrawiam
Witam, skręciłem i podłączyłem sterownik. Po przekręceniu stacyjki wreszcie cisza Ogólnie to wreszcie vag sie komunikuje, lecz teraz mam problem z czujnikami. Trzy błędy czujników pojawiły się po podłączniu, dwa udało sie wykasować lecz jeden pozostał.
Witam, skręciłem i podłączyłem sterownik. Po przekręceniu stacyjki wreszcie cisza Ogólnie to wreszcie vag sie komunikuje, lecz teraz mam problem z czujnikami. Trzy błędy czujników pojawiły się po podłączniu, dwa udało sie wykasować lecz jeden pozostał.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 gru 2015, 01:39
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć wszystkim,
Ten sam problem, niestety sterownika nie da się uratować, dorwała się do niego osoba, która miała zlutować i zlutowała, ale pourywała złote druciki...
Planuję kupić zatem całą pompę ABS ze sterownikiem, tylko pytanie jest, czy musi ona mieć konkretnie taki numer jak u mnie?
Ja mam 8E0 614 111 A
Mogę kupić np pompę z końcówką AB???
Będę BARDZO wdzięczny za odpowiedź, bo uniknie mi to niepotrzebnego kupowania złych części
Pacjent to 2.4 ARJ Quattro
Ten sam problem, niestety sterownika nie da się uratować, dorwała się do niego osoba, która miała zlutować i zlutowała, ale pourywała złote druciki...
Planuję kupić zatem całą pompę ABS ze sterownikiem, tylko pytanie jest, czy musi ona mieć konkretnie taki numer jak u mnie?
Ja mam 8E0 614 111 A
Mogę kupić np pompę z końcówką AB???
Będę BARDZO wdzięczny za odpowiedź, bo uniknie mi to niepotrzebnego kupowania złych części
Pacjent to 2.4 ARJ Quattro
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
A jesteś na tyle zdolny, żeby przeczytać wątek od początku i zobaczyć, co napisałem na końcu pierwszego posta?barteklimczyk pisze:Cześć wszystkim,
Ten sam problem, niestety sterownika nie da się uratować, dorwała się do niego osoba, która miała zlutować i zlutowała, ale pourywała złote druciki...
Planuję kupić zatem całą pompę ABS ze sterownikiem, tylko pytanie jest, czy musi ona mieć konkretnie taki numer jak u mnie?
Ja mam 8E0 614 111 A
Mogę kupić np pompę z końcówką AB???
Będę BARDZO wdzięczny za odpowiedź, bo uniknie mi to niepotrzebnego kupowania złych części
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 gru 2015, 01:39
- Lokalizacja: Warszawa
Jestem jestem, ale przerobiłem tyle problemów z samochodami i częściami, że wiem, że zwykła głupia literka w numerze może oznaczać totalnie inną część. Nigdzie nie napisałeś, że AB jest wymiennikiem dla A.
Napisałeś, że jest wymiennikiem dla B, co jest jednoznaczne z H. Przynajmniej ja tak to rozumiem.
Niemniej jednak, kupię AB wpakuję zamiast A i będzie banglało?
Napisałeś, że jest wymiennikiem dla B, co jest jednoznaczne z H. Przynajmniej ja tak to rozumiem.
Niemniej jednak, kupię AB wpakuję zamiast A i będzie banglało?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: RZESZOW
witam serdecznie sprawa wygląda następująco. Brak komunikatu z komputerem i sterownikiem abs, mechanik decyduję się na "regenerację" naprawę sterownika po czym sam uszkadza do końca sterownik i kupuje z audi albo passata (1.8 T) (napisane kolektorek białym na sterowniku) moja audi to 1.9 tdi
czy sterownik może nadawać się od mojego auta? a i czy aby sprawdzić abs trzeba czekać na deszcz czy nadepnąć dość mocno na hamulec ?
czy sterownik może nadawać się od mojego auta? a i czy aby sprawdzić abs trzeba czekać na deszcz czy nadepnąć dość mocno na hamulec ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga