Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] Skuteczność hamowanie po SWAP'ie z 288 na 312mm

Układ hamulcowy
Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 01 mar 2011, 17:15

ja u siebie zmieniałem 288-->312 i generalnie była różnica przy heblowaniu, ale nie powiem ci na 100% czy faktycznie spowodowała to większa średnica tarczy czy nowe tarcze i klocki :)
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 01 mar 2011, 20:09

swieca1991 pisze:Lipton jeśli przejedziesz się jakimkolwiek innym nowym autem to zrozumiesz że te hamulce mają się nijak do tych w nowych autach i nie musi to być auto dużo nowsze..
mam w domu c5 2004 rok i jak dla mnie nie ma różnicy... tzn. nie twierdzę że mam złe czy tam słabe hamulce u siebie ;) ale każdy mierzy swoją miarą <lol> chyba że ja nie "lubię zapierdalać" <rotfl>

to cytat :P a nie przekleństwo ;)
Obrazek

icemerc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 161
Rejestracja: 18 maja 2011, 23:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 13 lip 2013, 13:57

A jak kwestia klocków hamulcowych ??
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 07 sie 2013, 14:45

przymierzam sie do zmiany przednich wezykow hamulcowych na te w oplocie stalowym. Ktos kupowal, moze ma jakis namiar i cene. Bo niektorzy przesadzaja z cena. Znalazlem firme, ktora robi na zamowienie przewody z metra i koncowki do a6c4, cena 200 zl za kpl. na przod.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 07 sie 2013, 15:34

Kliku pisze:przymierzam sie do zmiany przednich wezykow hamulcowych na te w oplocie stalowym. Ktos kupowal, moze ma jakis namiar i cene. Bo niektorzy przesadzaja z cena. Znalazlem firme, ktora robi na zamowienie przewody z metra i koncowki do a6c4, cena 200 zl za kpl. na przod.

Wydaje mi się, że to zbędny wydatek, przewody w stalowym oplocie mają sens w dużych, mocnych autach przy jeździe torowej. Przy normalnym cywilnym użytkowaniu auta nie odczujesz różnicy, jedynie w grubości portfela ;)


Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 03 paź 2013, 22:14

Lewian,

nie do końca się zgodzę, nie do końca ponieważ nie powiem : "kupować tylko te w stalowym oplocie", ale jeśli już kupujemy, to kupmy nie najtańsze zamienniki często przez polskie rzemiosło klepane, niestety niezbyt starannie, ale kupmy dobrej jakości np TRW ( nie robię tu żadnej reklamy) koszt do C4 to około 45zł sztuka, fakt że na przodzie wydamy około 40zł więcej niż na polskie tanie zamienniki, ale TRW w przeciwieństwie do polskich zamienników nie puchnie tak bardzo w miarę zwiększania nacisku na pedał hamulca.
wiem bo świeżo jestem po zmianie, kupując przewody elastyczne zwróćmy uwagę czy przewody są sztywne, Twarde, czy może sięwyginają jak zwykły przewód paliwowy,
jeśli będą sztywne i twarde to będzie sięnam całkiem inaczej jeździć, a także ABS będzie lepiej i szybciej działał.
ktoś kto jeździ bardzo delikatnie o powoli niemal nie odczuje różnicy, ale tylko do momentu kiedy będzie musiał szybko i gwałtownie, zahamować.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

Awatar użytkownika
Lewian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
Imię: Adam
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2019
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Lokalizacja: Kleczew
Kontakt:

Post autor: Lewian » 03 paź 2013, 22:53

arwam pisze:Lewian,

nie do końca się zgodzę, nie do końca ponieważ nie powiem : "kupować tylko te w stalowym oplocie", ale jeśli już kupujemy, to kupmy nie najtańsze zamienniki często przez polskie rzemiosło klepane, niestety niezbyt starannie, ale kupmy dobrej jakości np TRW ( nie robię tu żadnej reklamy) koszt do C4 to około 45zł sztuka, fakt że na przodzie wydamy około 40zł więcej niż na polskie tanie zamienniki, ale TRW w przeciwieństwie do polskich zamienników nie puchnie tak bardzo w miarę zwiększania nacisku na pedał hamulca.
wiem bo świeżo jestem po zmianie, kupując przewody elastyczne zwróćmy uwagę czy przewody są sztywne, Twarde, czy może sięwyginają jak zwykły przewód paliwowy,
jeśli będą sztywne i twarde to będzie sięnam całkiem inaczej jeździć, a także ABS będzie lepiej i szybciej działał.
ktoś kto jeździ bardzo delikatnie o powoli niemal nie odczuje różnicy, ale tylko do momentu kiedy będzie musiał szybko i gwałtownie, zahamować.

Nie zrozumiałeś tego co napisałem :)

Chodziło mi o to, że nie warto kupować przewodów w stalowym oplocie do takiego auta. A tradycyjne jak kupować to oczywiście dobrej jakości a nie byle co, tego nie wymienia się co chwilę także nie ma co oszczędzać tym bardziej, że różnice w cenie nie są kolosalne. TRW czy K&K to bardzo dobre firmy i ceny również w granicach rozsądku. K&K dość mało znane w Polsce ale jakościowo wypada lepiej niż TRW a cenowo w prawie wszystkich wypadkach znacznie taniej.


Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 03 paź 2013, 23:30

Lewian, a w Twoim sklepie w ogóle prowadzicie przewody w stalowym oplocie?
bo szczerze mówiąc nie zachwyca mnie poziom twardości pedału hamulca, i chciałbym coś z tym zrobić....
w coupe ląduje serwo 2x10" pompa hamulcowa narazie 23,8mm w dniu jutrzejszym zostaną ostatecznie pożegnane zaciski Lucas 54 i tarcze 256mm na rzecz ATE 57 i tarcze narazie 288mm a w przyszłosci tarcze 300mm lub większe, więc chciałbym mieć jednocześnie twardy hamulec i o dużej skuteczności....
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga