Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Kolcki + Tarcze

Układ hamulcowy
Fontesen

Post autor: Fontesen » 05 lis 2013, 16:15

Lewian pisze:
--RaDeK-- pisze:nigdy w życiu ATE. To bubel niesamowity a cena z kosmosu. reklamacja 2 razy. drugi komplet tarcz, i dalej biją po 5 tys km. Teraz zrobie tak jak enduro7 napisal. Kupie najtańsze, albo komplet ferodo.

Dokładnie tak jak napisał kolega. Na 90% błąd w montażu także poleciłbym zmienić mechanika ;)


Pozdrawiam
Panowie. Tarcze zmieniałem sam z aptekarską dokładnoscią. Nie wiem czy ktoś po za mną tak dokłądnie czyści piasty, jarzma, oraz zaciski przed montażem nowych tarcz. oczywiście nic nie było smarowane(oprócz prowadnic) i cudowane. Czy po za tym, da się schrzanić montaż tarcz??

LUPO1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 22 lut 2013, 22:45
Lokalizacja: GDAńSK

Post autor: LUPO1 » 05 lis 2013, 21:24

luzy w zawieszeniu mogą powodować bicie przy hamowaniu
chyba że tak słodko do czerwoności je rozgrzewasz i się krzywią

zakładałem komplet na dwie osie do mietka w211 400cdi,właściciel nim lata po 230km/h i hamuje nim nieraz do zera i ani grama jakiegokolwiek bicia
ja jeżdżę na komplecie ATE i parę osób którym jeszcze zakładałem te tarcze i zero problemów z tymi tarczami
tak więc coś nie tak chyba jest u ciebie

Fontesen

Post autor: Fontesen » 07 lis 2013, 15:46

LUPO1 pisze:luzy w zawieszeniu mogą powodować bicie przy hamowaniu
chyba że tak słodko do czerwoności je rozgrzewasz i się krzywią

zakładałem komplet na dwie osie do mietka w211 400cdi,właściciel nim lata po 230km/h i hamuje nim nieraz do zera i ani grama jakiegokolwiek bicia
ja jeżdżę na komplecie ATE i parę osób którym jeszcze zakładałem te tarcze i zero problemów z tymi tarczami
tak więc coś nie tak chyba jest u ciebie
Luzów brak. nic nie stuka, nie puka. Auto chodzi jak po szynach. Po za tym nie jeżdze jak wariat i nie grzeje tarcz. Zwykła normalna jazda.

siwy3013
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 20 gru 2011, 22:19
Lokalizacja: zielona gora

Post autor: siwy3013 » 07 lis 2013, 20:41

U mnie wszystko było git i nagle zaczęło się bicie.Mechanik stwierdził,że to tarcze.
Decyzja: wymiana na ate cały komplet tarcze+klocki tył i przód.
Po wymianie przez pierwsze 1000km ok.potem znowu bicie.
Byłem przy wymianie , tak jak kolega opisał wcześniej wszystko starannie wyczyszcone i wymienione.Pomyślalem niemożliwe , że tarcze znowu sprawdziłem wszystko jeszcze raz u mechanika i na stacji diagnostycznej : zero luzów amory ok.
Kupiłem komplet nowych opon Continental ,felgi mam oryginał proste.Nie pomoglo bicie nie ustało.Pomyślałem ,że to jednak tarcze więc wspólnie z moim mechaniorem podjąłem decyzję ,o wymianie na nowy komplet ale tylko przód i już nie ate ,wybór padł na firmę textar znowu komplet klocki+tarcze wyszło nawet 50zł drożej niż nieszczęsne ate. (ate do reklamacji-uznana) .W międzyczasie mechanik sprawdzil jeszcze raz wszystko i okazało się ze tylny amortyzator w ogóle nie trzyma.(na stacji test amortyzatorów ok.) Decyzja wymiana -4szt.chcialem najlepsze i kupiłem sachs.
Bicie ustało zrobiłem już ponad 3tys.km. tarcze textar super hamowanie mięciutkie ale stanowcze(niebo a ziemia w porównaniu z ate.)
W Niemczech auto stało 2tyg. pod chmurką -tył ate cale zardzewiałe,przód textar -jak nowe.
Teraz nie wiem czy przyczyna bicia były tarcze czy amory ale jedno wiem na pewno :jakość tarcz i efektywność hamowania bezapelacyjnie wygrywa textar.

Pozdrawiam siwy3013

scaraab
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 21 paź 2010, 12:44
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: scaraab » 07 lis 2013, 20:59

dochodzi jeszcze jeden szczegół który tu się nie pojawił: czy ktoś w tym aucie rozbierał tylne zaciski? Są bardzo podatne na zabrudzenia i dobrą praktyką jest przy wymianie tarcz rozebranie zacisku, oczyszczenie, wymiany uszczelnień, kontroli tłoka i ew. naprawa zestawem naprawczym tzw: "startowym" czy "zerowym" - jakoś tak: po prostu oprócz "gumek" zawiera też nowy tłok. W audi tylne zaciski nie mają zbyt szczęśliwej konstrukcji i są podatne na zabrudzenia. Przy drugich klockach u mnie (zawsze brembo) już nie równo siedziały i część tarczy była nie równo ścierana. Zawsze pomagało rozebranie zacisku. polecam ;)
Podawanie wypłaty w wartości brutto
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...

siwy3013
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 20 gru 2011, 22:19
Lokalizacja: zielona gora

Post autor: siwy3013 » 07 lis 2013, 21:17

Masz racje kolego z tym tylem.
Kiedyś dawno temu miałem podobny problem z biciem przy hamowaniu w vw polo,wymieniłem 3x tarcze przod za każdym razem mechanicy twierdzili że przyczyna były wdliwe tarcze.Nikt nawet nie chciał zaglądnąć do bębnów z tyłu.
I tak wymieniałbym bez końca ,ale na szczęście trafiłem w końcu do gościa który sprawdził tył i okazało się ze tył w ogóle nie hamowal i cala siła przenosiła się na przód i tego tarcze nie wytrzymywały.
Pozdrawiam siwy3013

deny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:53
Lokalizacja: Bytom Śląskie

Post autor: deny » 29 lip 2014, 22:53

stare ale dobre tył nie hamował <rotfl> i pewnie nie było efektu piszczących przednich kół <lol>

[ Dodano: 2014-07-29, 22:53 ]
A tak na poważnie . Wymieniłem tarcze na Rotinger gt nacinane i nawiercane tył i przód i wyczyściłem zaciski.Wymieniłem prowadnice i gumy przód i nasmarowałem te z tyłu.Płyn hamulcowy też. Ten samochód w końcu hamuje a nie tylko zwalnia.Mowa o a6 c4 avant
DENY
Audi c4 S4 sedan 94' 4.2 280 KM
Audi a6 c4 avant 96' Quattro 2.8 174 KM - Zona

siwy3013
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 20 gru 2011, 22:19
Lokalizacja: zielona gora

Post autor: siwy3013 » 30 lip 2014, 00:47

deny,
faktycznie się uśmiałem buhahaha.a te piszczące koła - mistrzostwo . <rotfl>

elemenateur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 11 maja 2012, 12:30
Lokalizacja: Szczecin

Tarcze i klocki

Post autor: elemenateur » 05 sie 2014, 16:54

Troszkę odświeżając temat mogę polecić Wam jeszcze wysokiej jakości tarcze Zimmermann :) polecam z czystym sumieniem :)

Edytowałem post zgodnie z Regulaminem Forum (szalony)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 sie 2014, 17:59 przez elemenateur, łącznie zmieniany 1 raz.

dariodario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: dariodario » 26 sie 2014, 08:02

deny pisze:stare ale dobre tył nie hamował <rotfl> i pewnie nie było efektu piszczących przednich kół <lol>

[ Dodano: 2014-07-29, 22:53 ]
A tak na poważnie . Wymieniłem tarcze na Rotinger gt nacinane i nawiercane tył i przód i wyczyściłem zaciski.Wymieniłem prowadnice i gumy przód i nasmarowałem te z tyłu.Płyn hamulcowy też. Ten samochód w końcu hamuje a nie tylko zwalnia.Mowa o a6 c4 avant
No to do kompletu wymien jeszcze serwo i pompe hamulcową na te z np audi a4 b7 i dopiero uznasz ze auto hamuje
EcoPower by To JA !

icemerc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 161
Rejestracja: 18 maja 2011, 23:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 11 lip 2016, 15:36

textar polecam jako komplet czyli klocki i tarcze. fajnie hamuje
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga