odgrzeje kotleta......
u mnie problem cały czas ten sam ....
z tyłu ze środka leci z jednego kanału ciepłe powietrze a z drugiego zimne ( przy włączonym AC)
hmmmm.
-silniczek z serwisu kupiony podmieniony z obu stron >brak poprawy
- kupiony inny klimatronik tył>podmieniany >wykonane nastawy podstawowe>brak poprawy
jaki element /czujnik szwankuje >brakuje mi już pomysłów
Proszę o jakiekolwiek sugestie....
a żeby było śmieszniej to jak leci z prawego kanału ciepłe .... to na VCDS pokazuje że to z lewego ....nie wiem o co chodzi... takie czary...
[ Dodano: 2019-07-12, 23:03 ]
KLIMATRONIC 4-STREFOWY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 27 lis 2017, 19:59
- Imię: Enzo
- Moje auto: Allroad C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Lokalizacja: Poznań
U siebie w module 28 "Panel obsługi układu klimatyzacji z tyłu" mam powracające następujące błędy:
B10D321 - Silnik nastawczy tylnego lewego nawiewu na tułów Nieosiągnięta dolna wartość graniczna
B10D422 - Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów Przekroczona górna wartość graniczna
B10D421 - Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów Nieosiągnięta dolna wartość graniczna
B10C707 - Przycisk w panelu obsługi Mechaniczna usterka
Oba środkowe nawiewy działają prawidłowo i równomiernie.
Zastanawiam się, czy przeprowadzić test wyjść a następnie wyuczanie położeń krańcowych klap. Ktoś podpowie
Może wtedy te błędy znikną
Spróbuję dzięki instrukcji Mat1234 wysunąć kratkę z nawiewami i zobaczyć, jak te klapy faktycznie pracują.
Aktualizacja
Klapy normalnie otwierają i zamykają się przy on i off.
Czy w takim razie zrobienie testu wyjść silników nastawczych oraz wyuczanie położeń krańcowych klap nie zaszkodzi?
Może wtedy błędy nie będą się już pojawiać
B10D321 - Silnik nastawczy tylnego lewego nawiewu na tułów Nieosiągnięta dolna wartość graniczna
B10D422 - Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów Przekroczona górna wartość graniczna
B10D421 - Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów Nieosiągnięta dolna wartość graniczna
B10C707 - Przycisk w panelu obsługi Mechaniczna usterka
Oba środkowe nawiewy działają prawidłowo i równomiernie.
Zastanawiam się, czy przeprowadzić test wyjść a następnie wyuczanie położeń krańcowych klap. Ktoś podpowie
Może wtedy te błędy znikną
Spróbuję dzięki instrukcji Mat1234 wysunąć kratkę z nawiewami i zobaczyć, jak te klapy faktycznie pracują.
Aktualizacja
Klapy normalnie otwierają i zamykają się przy on i off.
Czy w takim razie zrobienie testu wyjść silników nastawczych oraz wyuczanie położeń krańcowych klap nie zaszkodzi?
Może wtedy błędy nie będą się już pojawiać
- Andrek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 174
- Rejestracja: 28 paź 2017, 17:17
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Re: KLIMATRONIC 4-STREFOWY
I mnie ten silniczek dopadł
W ASO krzyczą sobie za silniczek ponad 700 zł
A może ktoś ma na sprzedaż?
W ASO krzyczą sobie za silniczek ponad 700 zł
A może ktoś ma na sprzedaż?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 26 lip 2013, 22:41
- Imię: mirefire
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3miasto
Re: KLIMATRONIC 4-STREFOWY
ja mam panel tylni i silniczek klapy tył...
moge odsprzedać ...
jbc to
nr 501224885
.......................................................
apropo....
udało mi się rozwiązać mój problem... (przyczyna zupełnie inna była)
mianowicie w tunelu doprowadzającym powietrze są dwa czujniki temperatury>jeden z nich był poluzowany i łapał "lewe"powietrze/temperature i podawał błędne odczyty i leciało raz zimne powietrze raz ciepłe....
mam fotostory ale nie mam na razie czasu opisać zabiegu...
moge odsprzedać ...
jbc to
nr 501224885
.......................................................
apropo....
udało mi się rozwiązać mój problem... (przyczyna zupełnie inna była)
mianowicie w tunelu doprowadzającym powietrze są dwa czujniki temperatury>jeden z nich był poluzowany i łapał "lewe"powietrze/temperature i podawał błędne odczyty i leciało raz zimne powietrze raz ciepłe....
mam fotostory ale nie mam na razie czasu opisać zabiegu...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga