Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

KLIMATRONIC 4-STREFOWY

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
mirefire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 26 lip 2013, 22:41
Imię: mirefire
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: mirefire » 12 lip 2019, 23:03

odgrzeje kotleta......
u mnie problem cały czas ten sam ....
z tyłu ze środka leci z jednego kanału ciepłe powietrze a z drugiego zimne ( przy włączonym AC)

Obrazek

hmmmm.
-silniczek z serwisu kupiony <nerwus> <zalamka> podmieniony z obu stron >brak poprawy
- kupiony inny klimatronik tył>podmieniany >wykonane nastawy podstawowe>brak poprawy

jaki element /czujnik szwankuje >brakuje mi już pomysłów
Proszę o jakiekolwiek sugestie....

a żeby było śmieszniej to jak leci z prawego kanału ciepłe .... to na VCDS pokazuje że to z lewego ....nie wiem o co chodzi... takie czary...

[ Dodano: 2019-07-12, 23:03 ]
Obrazek

Enzo74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 27 lis 2017, 19:59
Imię: Enzo
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Enzo74 » 30 gru 2019, 11:17

U siebie w module 28 "Panel obsługi układu klimatyzacji z tyłu" mam powracające następujące błędy:
B10D321 - Silnik nastawczy tylnego lewego nawiewu na tułów Nieosiągnięta dolna wartość graniczna
B10D422 - Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów Przekroczona górna wartość graniczna
B10D421 - Silnik nastawczy tylnego prawego nawiewu na tułów Nieosiągnięta dolna wartość graniczna
B10C707 - Przycisk w panelu obsługi Mechaniczna usterka

Oba środkowe nawiewy działają prawidłowo i równomiernie.

Zastanawiam się, czy przeprowadzić test wyjść a następnie wyuczanie położeń krańcowych klap. Ktoś podpowie :)
Może wtedy te błędy znikną <mysli>
Spróbuję dzięki instrukcji Mat1234 wysunąć kratkę z nawiewami i zobaczyć, jak te klapy faktycznie pracują.

Aktualizacja
Klapy normalnie otwierają i zamykają się przy on i off.
Czy w takim razie zrobienie testu wyjść silników nastawczych oraz wyuczanie położeń krańcowych klap nie zaszkodzi?
Może wtedy błędy nie będą się już pojawiać

mirefire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 26 lip 2013, 22:41
Imię: mirefire
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: mirefire » 02 sty 2020, 20:10

Moim zdaniem....
jeżeli klapy zamykają się i otwierają prawidłowo to nie będzie problemu po zrobieniu ustawień początkowych
( jbc) to mam cimatronik i jeden nowy silniczek klapy... jabyś potrzebował to na PW <rotfl>

Enzo74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 27 lis 2017, 19:59
Imię: Enzo
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Enzo74 » 02 sty 2020, 21:21

Dzięki za odpowiedź i info, że masz dostępny silniczek :>

Awatar użytkownika
Andrek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 174
Rejestracja: 28 paź 2017, 17:17
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Re: KLIMATRONIC 4-STREFOWY

Post autor: Andrek » 20 lis 2022, 11:20

I mnie ten silniczek dopadł <wnerw>
W ASO krzyczą sobie za silniczek ponad 700 zł <stres>
A może ktoś ma na sprzedaż?

mirefire
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 26 lip 2013, 22:41
Imię: mirefire
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3miasto

Re: KLIMATRONIC 4-STREFOWY

Post autor: mirefire » 27 lis 2022, 19:53

ja mam panel tylni i silniczek klapy tył...
moge odsprzedać ...
jbc to
nr 501224885

.......................................................
apropo....
udało mi się rozwiązać mój problem... (przyczyna zupełnie inna była)
mianowicie w tunelu doprowadzającym powietrze są dwa czujniki temperatury>jeden z nich był poluzowany i łapał "lewe"powietrze/temperature i podawał błędne odczyty i leciało raz zimne powietrze raz ciepłe....
mam fotostory ale nie mam na razie czasu opisać zabiegu...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga