Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Turbo
Autor Wiadomość
tomek66 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomek
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 17
Skąd: kosmos
Wysłany: 2018-01-11, 18:10   Turbo

Mógłby mi koś wysłać schemat czy procedurę wymiany turbo w A6 C7 3.0 Bitdi
i czy dam sobie sam z tym rade?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 633
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-01-11, 18:46   

tomek66 napisał/a:
czy dam sobie sam z tym rade?
Jeśli oczekujesz takich informacji - opisz swoje umiejętności, doświadczenie i sprzęt oraz warunki, jakimi dysponujesz.
Np: na chodniku, mając jedynie śrubokręt płaski - raczej nie dasz rady. Tam są dwie turbiny - jeśli chcesz instrukcje dla obu: poproś użytkownika mat1324 - on ma wszystko :)
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7449
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-11, 19:02   

W najmocniejszych silnikach 3.0 TDI są dwie turbiny, ale tak właściwie jest to jedna podwójna turbina :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tomek66 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomek
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 17
Skąd: kosmos
Wysłany: 2018-01-11, 20:39   

Jakieś umiejętności tam posiadam podnośnik do dyspozycji tak wiem , że są 2 turbiny razem złączone wiec jakby mógł mi ktoś pomóc i podesłać schematy czy procedurę takiej wymiany to byłbym wdzięczny
ps. np "mat1324" który już kilka razy pomógł :)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7449
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-11, 21:25   

Zaraz coś tam poszukam :p .
 
 
Twórca 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 79
Skąd: ZGY
Wysłany: 2018-01-11, 21:59   

mat1324 wklej tu bo również mnie to ciekawi....jest tam dość ciasno i pewnie cały pakiet razem idzie w góre
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7449
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-11, 22:26   

Teraz mogę dać coś takiego i jeśli będziesz chciał nadal sam je wyjąć, to wrzucę więcej instrukcji. Ogólnie powiem Ci, że roboty jest <glupek> .

< link >

tomek66, dlaczego w ogóle chcesz je wyjąć?
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 633
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-01-11, 22:58   

Tomek chce je wymienić, więc zapewne jakiś powód jest :( (stan turbosprężarek)
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7449
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-11, 23:11   

Odpukać, ale mam u siebie prawie 400 tysięcy km (brakuje niecałe 500 km) i przy turbo nic nie robiłem, a na śrubach są jeszcze źółte plomby, więc nikt jej nie ruszał. To jaki ma on przebieg lub jak traktował auto <mysli> .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 633
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-01-12, 00:52   

Mam w rodzinie A4 B5 AFN (1.9 TDi z żeliwnym blokiem) z przebiegiem w okolicy 500 tys km (jakieś 450 tys ?) - turbosprężarka jeszcze oryginalna a pompa wtryskowa była już robiona.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
tomek66 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomek
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 17
Skąd: kosmos
Wysłany: 2018-01-12, 07:44   

Chcę wyjąć ją i dać do sprawdzenia i uszczelnienia bo pojawił mi się na zimnym silniku niebieski dymek przez chwile ale ogólnie czuć tak jakby spalony olej wiec lepiej to zobaczyć niz czekać aż będzie gorzej. Bo nie wiem skąd jeszcze mógłby brać olej ubytek oleju pojawił się właśnie teraz od 2 dni zauważyłem na tej el. miarce że z poziomu 3/4 spadło na 1/2 wiec musi tam coś być.
Tak chcę to sam spróbować zrobić bo nie chce płacić komuś bo i tak wiem , że i tak dobrze w 100% nie będzie to zrobione a do serwisu to się chyba nie opłaca.
Auto ma przebieg 175k ale znaczną cześć przejechało na programie 404/820 wiec i może przez to się coś dzieje.

Poprosiłbym o jak najwięcej instrukcji na jej wyciągnięcie.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7449
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-12, 10:55   

Przy takim programie, to Twój realny przebieg jest ponad 300k km :/ . Kup sobie też bagnet serwisowy i sprawdź ile rzeczywiście jest oleju, ponieważ ta elektroniczna miarka pokazuje tylko dobrze jak jest minimalny stan i trzeba dolać. Poszukam instrukcji, ale trochę tego będzie :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tomek66 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Tomek
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 17
Skąd: kosmos
Wysłany: 2018-01-12, 16:40   

Jeszcze jedna prośba do "mat1324" czy mógłbyś od razu mi wysłać instrukcje schemat wymiany uszczelki po kolektorem wydechowym z lewej strony od razu bym to zrobił.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7449
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-12, 22:49   

Proszę bardzo < link > <okok> .

Ominąłem instrukcje dotyczące np. demontażu pokrywy silnika, dolnych osłon czy innych prostych rzeczy. Przy kolektorze trzeba zdemontować prawie połowę auta. Dlatego wrzuciłem tylko zestawienie montażowe oraz podstawową instrukcję wymiany. Jest napisane, aby zdemontować katalizator. No niby proste, ale w silnikach z dwoma turbinami trzeba zdemontować pośredni wałek kolumny kierownicy. Często w instrukcjach podane są czynności, które można pominąć. Według serwisu lepiej wymontować jedną część więcej niż męczyć się z wymianą. Oczywiście z wszystko i tak płaci klient.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: