Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI A6 C6 2.0 TFSI BPJ 230KM

Silniki benzynowe
bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 09 sty 2020, 23:29

Według ETKI siedzi u nas:
06F133062Q
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 10 sty 2020, 12:20

Końcówka na pewno Q? Jedynie jakie znalazłem to z numerem, który podałeś ale końcówki nie Q tylko G, J, E. Podejdzie któreś? Czy lepiej sprawdzić jakie mam w samochodzie.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 10 sty 2020, 13:19

Ja od razu po wpisaniu w Google znalazłem z końcówką Q do naszego A6 2.0TFSI ale nową, która później w 2014 została zastąpiona końcówką T. Nie wiem czy inne będą pasować.
Może niech ktoś inny się jeszcze wypowie <mysli>
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 10 sty 2020, 14:35

Jak się nikt nie wypowie to sobie to rozkręcę po prostu. Auto ogólnie już 2 dzień pali od strzała non stop, bez problemu, który opisywałem, więc może coś się unormowało. Pozostało tylko to szarpanie, i też jakby troszkę mniejsze. Stawiam na przepustnicę.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 10 sty 2020, 17:07

Możesz szukać z końcówką: E, G, J, Q, T lub najnowsze AG. Każdy z tych numerów będzie dobry, bo są zamienne.

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 22 sty 2020, 06:34

Przejechałem 1000km i kilka rzeczy się zmieniło, a mianowicie. Po remoncie jeszcze z 2x odpalił z rana kulawo, że musiałem dodać lekko gaz żeby przestało, a tak to do tej pory odpala już normalnie bez problemu, minął problem z odpalaniem. Rzadko kiedy zdarzyło się, że jakby chciał się zacząć dlawic, ale dosłownie w pół sekundy samo się normuje. Ogólnie nie zauważyłem do dziś problemu z odpalaniem.

Wczoraj wymieniłem przepustnice, adaptacja zrobiona. Niestety szarpanie na zimnym wciąż dostało. Odczucie jakby miał za dużą dawkę w pewnym momencie lub za małą. Co zauważyłem, na pierwszym biegu nie szarpie, ale na kolejnych aż do 6 już tak (oczywiście tylko na zimnym, ogólnie autko śmiga dobrze). Jeszcze gdy przyspieszam powoli, dodając delikatnie gaz i obroty powoli rosną, to praktycznie ledwie co są odczuwalne te szarpania albo ich nie ma wgl-chyba nie ma reguły, a jak dodam chociaż trochę mocniej gaz to już szarpie. Generalnie przy okolicach 90 stopni przestaje po prostu nagle szarpać.

Trochę to irytuje po wyjeździe z domu, ale dosyć szybko sie auto grzeje i problemu nie ma jednak chciałbym to rozwiązac, błędów brak.

Na tą chwilę nie mam jak logów zrobić, dopiero w lutym, bo nie ma mi kto tego ogarnąć, chyba, że tutaj może ktoś się znajdzie co ma pojęcie. Nie wiem czy ruszać pompę paliwa bądź wysokiego ciśnienia bo to raczej by walilo błędami i problem by był chyba bardziej zauważalny i może ciut inny,ale może pompa po mapie nie daje rady? Męczy mnie fakt, że stało się to bezpośrednio po czipie, a firma zapewniała, że po przywróceniu na oryginał mapę było to samo <mysli>

Gregorski3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kędzierzyn

Post autor: Gregorski3 » 22 sty 2020, 15:56

Ja chyba bym się pokusił o wgranie ori softa . Teraz masz sporo porobione w silniku i może są trochę inne parametry i ten program nie do końca sie spisuje.
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line

krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Moje auto: Nie mam
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: krzychu973 » 23 sty 2020, 17:55

gome4z zaślep sobie na próbę rurkę miedzy odmą a kolektorem.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 24 sty 2020, 14:25

Przecież on nie ma odmy i tego połączenia bo wywalił odmę i zastosował zaślepkę...
Ja ogólnie też to zrobiłem ale na razie wróciłem do oryginalnej odmy bo auto mi zaczęło kopcić i przepalać ogromne ilości oleju...
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 04 lut 2020, 17:33

Ori soft wgrany, lecz jakichkolwiek zmian - brak.
Moim zdaniem po prostu coś się rozsypało podczas robienia mapy. Po mapie była sytuacja, że przy 4k obrotów rozsadzało kabel gdzieś obok turbo i odłączało turbine, więc przy okazji może poszło coś jeszcze.

Przy odpalaniu na zimnym z wydechów czuć mocno benzynę. Wiem, że gdy chłodno to może tak być, ale to dość intensywny zapach benzyny.

Jutro reszta wieści.

[ Dodano: 2020-02-04, 17:33 ]
Problem niestety nadal nierozwiązany. Mimo, że zbytnio mi to nie przeszkadza, to jednak chciałbym to doprowadzić do ładu.

Mapa była przywracana do ori. Na ori robiono testy itd, aby upewnić się, że to nie wina mapy. Stwierdzili na początku, że być może to wina egr z odmą, bo to tutaj jakoś połączone jest i był z tym mały problem jednak po naprawie tego podszarpywanie na zimnym zostało.
Na logach nic nie wyszło, a jedynie to, że na zimnym faktycznie w okolicach 2,5k obrotów jakby cofa zapłon, jednak to na nic nie nakierowało i mimo doszukiwania nie byli w stanie nic na to poradzić - stwierdzili.

Przed robieniem mapy miałem 2 błędy z klapami ;

1) 08200 kolektor dolotowy, obwód sterujący 1 otwarty 001-górna granica przekroczona
2) 12600 kolektor dolotowy - element sterujący prowadnicami (JMRC) 008- tutaj coś z sygnałem było

Pomyślałem, że klapy to dosyć częsty problem i je usunę razem ze zrobieniem mapy w pakiecie. Po tym wszystkim oczywiście te błędy nigdy więcej się nie pojawiły. Zasugerowano mi, że może to wina braku klap (?)

Jak silnik ostygnie to na próbę odłączę jeszcze przepływomierz.

krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Moje auto: Nie mam
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: krzychu973 » 04 lut 2020, 19:44

gom4z pisze:Stwierdzili na początku, że być może to wina egr z odmą,
Ten egr to bardzo słabo świadczy o możliwościach Twoich speców, znaczy się bajere mają.

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 04 lut 2020, 20:23

krzychu973 Co masz na myśli?

[ Dodano: 2020-02-04, 20:23 ]
Po odłączeniu przepływomierza brak poprawy. Szczerze powiedziawszy nie mam pojęcia gdzie szukać. Na dniach sprawdzę jeszcze sondę.

krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Moje auto: Nie mam
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: krzychu973 » 04 lut 2020, 20:44

W tym aucie nie ma egr-u.

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 17 lut 2020, 18:56

Znaczy tak, nie ma go tam, ale nie chodziło o to. Pokazywali mi o co im chodziło, ja to źle ująłem. Chodziło o separator.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie, bo nie mam pojęcia gdzie szukać. Z autem poza tym nic się nie dzieję, więc można jeździć.

Temat wznowię, jeśli kiedykolwiek uda mi się go rozwiązać.

[ Dodano: 2020-02-15, 14:14 ]
Witam. Zauważyłem kolejne objawy.

Nie wiem czy firma, w której robiłem mapę próbuje uciec od odpowiedzialności. Pojawia się błąd i nie da się go usunąć 01314 - elektroniczny moduł sterujący praca silnika, sygnał nieprawidłowy, nie ciągły. Pojawia się on w kilku podzespolach: klimatyzacji, deska rozdzielcza, funkcje różne, elektronika centralna.

Czy jest możliwość uszkodzenia sterownika silnika przez firmę? Bo to wychodzi ze szarpie i ciężko czasem pali przez ten zapłon.

[ Dodano: 2020-02-17, 18:56 ]
Planuje podmienić sterownik silnika. Widziałem, że chodzą po 100-300zł. Koniecznie muszą być te same numery w tym kod silnika, skrzyni itp, zgodnie z plakietką na moim obecnym module? Zna ktoś może w okolicy dobry warsztat (Wrocław i okolice), który byłby w stanie mi to podmienić i zaprogramować? Jaki może być tego koszt?

Jeśli się okaże, że po zmianie na inny nie ma tych objawów to opłaca się naprawiać?

Awatar użytkownika
Suja2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 17 cze 2019, 09:41
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kutno/Wa-wa

Re: AUDI A6 C6 2.0 TFSI BPJ 230KM

Post autor: Suja2 » 23 paź 2020, 15:57

jak tam auto? udało sie ogarnąć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga