Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI A6 C6 2.0 TFSI BPJ 230KM

Silniki benzynowe
krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Moje auto: Nie mam
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: krzychu973 » 09 paź 2019, 20:14

Jak robiłeś rozrząd to razem z łańcuchem od strony skrzyni?

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 09 paź 2019, 21:39

Jak robiłem rozrząd to był zestaw kompletny rozrząd firmy INA + łańcuszek + napinacz + pasek wielorówkowy + pompa wody GRAF + kompletna obsługa olejowa.

A dlaczego pytasz?

krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Moje auto: Nie mam
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: krzychu973 » 10 paź 2019, 15:49

To jeśli rozrząd ok, to pewnie lewe powietrze, a jaka reakcja na odkręcenie korka wlewu oleju?

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 12 paź 2019, 12:30

Reakcja jest taka, że przy odkreconym korku wlewu oleju silnik się jakby dlawi i to tyle, po zakreceniu jest ok. Na dniach będę sprawdzał auto, za nim zdejme głowice i pójdę w niepotrzebne koszta :p

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 12 paź 2019, 17:44

Ciśnienie oleju sprawdzałeś?

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 12 paź 2019, 23:17

Oczywiście. 14.5/14.5/14.5/14.0 :]

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 13 paź 2019, 02:42

Mogą też być wtryski, gdzieś to wyczytałem na forum. Po długim postoju zalewają auto
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 13 paź 2019, 10:29

gom4z pisze:Oczywiście. 14.5/14.5/14.5/14.0
Oleju?

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 13 paź 2019, 13:18

Powinno być od 1,2 - 1,5 bara na jałowym.
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 19 paź 2019, 12:26

Dobra Panowie, wychodzi na to, że uszczelka pod głowicą raczej już na 100%.

Na dniach będzie rozbieranie. Pytanie teraz czy to może mieć jakiś związek z tym szarpaniem na zimnym <mysli>

Znajomy polecił mi wysłać wariator zmiennych faz rozrządu do sprawdzenia, warto? I jaki jest tego koszt?

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 20 paź 2019, 18:59

Przy okazji naprawy polecam sprawdzić pompę oleju i jej napęd (łańcuszek i napinacz ze ślizgami), sprawdzić ciśnienie oleju oraz popychacz pompy wysokiego ciśnienia paliwa, bo to są jeszcze bolączki tych silników i zaniedbanie tego może spowodować nawet konieczność wymiany silnika :( <wnerw>
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 20 paź 2019, 21:38

Dzięki za uwagi. W środę będę się zabierał za to ;p

A co z tym wariatorem?

krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Moje auto: Nie mam
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: krzychu973 » 25 paź 2019, 20:54

[quote="bboykoti"] oraz popychacz pompy wysokiego ciśnienia paliwa/quote]
Ja wymieniłem profilaktycznie wczoraj przy 196 tys, autko z udokumentowanymi wymianami oleju max co 15 tyś, a stary popychacz w doskonałym stanie, krzywka wałka też. Pewnie usterka
dotyczy aut z problemem smarowania.
Jest gdzieś jakiś korek w tym motorze żeby wkręcić się na pomiar ciśnienia oleju?

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 25 paź 2019, 22:12

krzychu973 ja u siebie wymieniłem i też był w dobrej kondycji ale kumpel już wymieniał i miał prawie otwór na wylot.
A jaka u Ciebie jest reakcja na odkręcenie korka wlewu oleju?
Pozdrawiam
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

gom4z
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 130
Rejestracja: 04 cze 2018, 20:15
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: gom4z » 26 paź 2019, 13:55

Ja bym na tą reakcje przy odkrecaniu tego korka nie patrzył bo zdania są podzielone, a i każdy motor reaguje inaczej..

Panowie co myślicie o tym wariatorze?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga