Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Pukanie przy lewym kole z przodu

Zawieszenie
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 12 lip 2019, 19:20


jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 12 lip 2019, 20:03

Po niedzieli jadę do mechanika z ta przekładnia to zobaczymy co się da zrobić i czy po regulacji pukanie ustanie czy nie.

KrzysztofP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 09 paź 2018, 09:03
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: KrzysztofP » 12 lip 2019, 20:14

W takim razie z niecierpliwością czekam na informacje jeśli u ciebie będzie dobrze po regulacji to tez biorę się u siebie :)

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 13 lip 2019, 16:42

Przy tej regulacji jest jedno ale.
trzeba pamiętać ze listwa w środkowej części wyrabia się bardziej niż na krańcach, ponieważ to miejsce jest bardziej użytkowane. zbyt mocne skręcenie może spowodować ze w skrajnych położeniach maglownicy może dojść do zablokowania listwy.

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 14 lip 2019, 14:06

To radzicie zeby lepiej nic nie regulowac? A czy jest mozliwosc regeneracji takiej przekladni? Bo za nowa to sie raczej nie wyplace <zalamka>

Awatar użytkownika
Piotr_T
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 13 lip 2015, 12:05
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Piotr_T » 15 lip 2019, 10:26

Podpinam się pod temat. Też mam takie stukanie w lewym kole zawsze po przejechaniu nierówności. Ostatnio kolega mi podpowiedział, że to mogą być poduszki amortyzatorów - guma odkleila się od blachy. Na szarpakach trzeba pobujać samochodem, żeby to usłyszeć i zobaczyć.

KrzysztofP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 09 paź 2018, 09:03
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: KrzysztofP » 15 lip 2019, 10:58

no u mnie górne mocowania amortyzatorów odpadają bo śmigam na pneumatyce.
Sam szukam i szukam tego pukania w przednim lewym kol ale nie mogę ustalić źródła za nic :( zaczyna mnie to mega denerwować :(

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 15 lip 2019, 16:57

Ja się zastanawiam nad tym pukaniem czy to nie aby zacisk hamulcowy wraz z jarzmem i klockami. Ostatnio zmieniałem klocki hamulcowe z przodu i zauważyłem ze zewnętrzny klocek hamulcowy jest tak luźny w jarzmie ze prawie wypada z tego jarzma. Czy tak może być czy jarzmo jest już wyrobione?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 15 lip 2019, 17:42

Jeśli podczas hamowania jest cisza, to raczej nie to. Po drugie warto sprawdzić sworznie obu dolnych wahaczy, bo łomem ciężko w ogóle wyłapać ewentualny luz. Dopiero można go wyczuć po rozebraniu.

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 15 lip 2019, 18:36

Co do sworzni dolnych wahaczy to raczej odpada bo to stukanie już było przed wymiana dolnych wahaczy.A wymienione już mam wszystko oprócz końcówki drążka kierowniczego i drążka kierowniczego z prawej strony od pasażera .I to stukanie już mnie meczy :[

KrzysztofP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 09 paź 2018, 09:03
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: KrzysztofP » 25 lip 2019, 17:08

ja u siebie zmieniałem dwa dolne wahacze bo myślałem ze to któraś tuleja ale po wymianie na nowe dalej stuka jak stukało :(
a tak mnie to już meczy ze szok
i nikt już nie ma żadnego pomysłu ????

palec85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 757
Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Kontakt:

Post autor: palec85 » 26 lip 2019, 05:44

Ja wam powiem Panowie z pneumatyka,że przyczyną moga być amortyzatory. Też swego czasu wszystkie gumy wymieniałem i idealnej ciszy nie było. Dla przykladu podam tylne amory pneumatyczne. Przebieg 145tys. Niby byly ok a zmienilem na ori uzywki i auto stabilniejsze sie zrobilo. Po wyjeciu stare amory o polowe dluzej wysuwaly sie w porownaniu do uzywek po przebiegu 33tys gdy wciskalem je. To samo moze byc z przodem,ze cos tam juz sobie popukuje mimo,ze nie ma widocznych oznak zuzycia. Tylko koszt amorow nawet uzywek jest spory wiec malo kto wymienia i poza tym tkwi w przekonaniu,ze amory to nie bo pneumatyka,bo za maly przebieg itp. Tak z moich obserwacji to wynika ale reki nie daje za to&#128578;

piotrasz3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 07 lip 2009, 07:19
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: piotrasz3 » 26 lip 2019, 10:23

Witam kolegów
Jak widzę temat tajemniczego pukania frapuje wiele osób w różnych tematach.Niestety mnie również.Tak jak moi przedmówcy wykluczone lub wymienione mam prawie wszystko.Na poczatek poszły amory przy okazji zmiany sprawdfzono kompletnie zawieszenie później gumy sanek i gumy i łączniki stabilizatora.U mnie dzwięk ten brzmi tak jak by coś na skutek poprzecznych nierówności podskakiwało słychać to szczególnie prz78u małych predkościach.Na obecną chwilę odnoszę wrzażenie że może to być poduszka silnika.Silnik jest cięzki i może podskakoiwać na nierównościach.
Pozostaje jeszcze sama kolumna kier .Niebawem dobiorę się do niej.

dave777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 22 mar 2019, 18:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: dave777 » 26 lip 2019, 15:36

ja się dalej męczę z pukaniem z przodu.
Dzisiaj wymieniłem łączniki stabilizatora bo były spękane do tego od razu gumy na stabilizatorze ale nic to nie dało. Wczoraj przy przejeździe przez próg zwalniający coś zarzęziło 1 sekundę i zapaliło się ESP na chwilę. po czym wszystko wróciło do normy. Podpiąłęm Vaga - błędów 0.

Tak się zastanawiam co to mogło być...

Kolejny krok to tuleje sanek z uwagi, że średnio wyglądają i jedna jest ukruszona.

Zastanawia mnie czy miech może być przyczyną stukania - zawieszenie podnosi się, obniża bez problemu, trzyma parametry

dwaj różni diagności problemu nie widzą a problem jest. jechałem zawsze do nich ze sciagniętymi osłonami, silnika i skrzyni

jochan41
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 20 lis 2014, 21:28
Imię: Jan
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydultowy

Post autor: jochan41 » 28 lip 2019, 00:20

Wlasnie co do kolumny kierowniczej to mam pytanie.A mianowicie czy przy zgaszonym silniku jak poruszam kierownica szybkie ruchy lewo prawo to slychac takie stukanie(pukanie w przekladni) I moje pytanie czy to jest normalne czy nie??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga