W realu jest dobrze. Chociarz fakt, wiązka płynie nieco szybko, ale niestety nie mam pomysłu jak przeskoczyć jeden problem. Teraz czas zwłoki pomiędzy diodami ustawiony jest na 5 ms. Ustawienie na 6ms powoduje, że 2 ostatnie diody nie zdążą się zapalić zanim auto wyłączy już zasilanie kierunkowskazu. Więc musi tak zostać. Mi się podoba. Arduino daje radę
Denix125 pisze:niestety nie mam pomysłu jak przeskoczyć jeden problem. Teraz czas zwłoki pomiędzy diodami ustawiony jest na 5 ms. Ustawienie na 6ms powoduje, że 2 ostatnie diody nie zdążą się zapalić zanim auto wyłączy już zasilanie kierunkowskazu
Podciągnij osobne zasilanie do Arduino a zasilanie kierunków traktuj tylko jak sygnał inicjujący. Możesz wtedy zrobić wszystko: Kierunkiem migasz dopóki w wyznaczonym oknie czasowym pojawia się kolejny impuls sterujący kierunkowskazem. Wtedy sam decydujesz o prędkości płynięcia i czasie jednego cyklu.
Dasz radę zmierzyć prąd, jaki idzie na jedna diodę i sumaryczny prąd pobierany przez Arduino?
MaTyS pisze:...ale ja tam nie bardzo widzę dynamicznego kierunku...
Teraz użyłem lepszej jakości aparatu. Nie wiem dlaczego po przesłuchaniu filmu na serwer jest taka słaba jakość..
Na tym video nieco lepiej to widać..
damos pisze:Dasz radę zmierzyć prąd, jaki idzie na jedna diodę i sumaryczny prąd pobierany przez Arduino?
Niestety lampy już mam posklejene. Jeśli dobrze pamiętam gdzieś na stronie: www.forbot.pl był poradnik jak dobrać oporniki dla diód. Ze wzoru wynikało, że dioda zużyje prądu ok 10 mA. (Czy jakoś tak..) Zastosowałem oporniki 330 ohm.
damos pisze: Podciągnij osobne zasilanie do Arduino a zasilanie kierunków traktuj tylko jak sygnał inicjujący. Możesz wtedy zrobić wszystko: Kierunkiem migasz dopóki w wyznaczonym oknie czasowym pojawia się kolejny impuls sterujący kierunkowskazem. Wtedy sam decydujesz o prędkości płynięcia i czasie jednego cyklu.
Zastosowałem takie rozwiązanie gdyż nie potrafiłem poradzić sobie z pominięciem bootloadera, który opóźniał start właściwego programu. Dla światła pozycyjnego nie miało to znaczenia, jednak dla kierunkowskazu było kluczowe.
Trochę to trwało, aż pozbyłem się bootloadera i teraz jest w porządku. Nie ma potrzeby ciągnąć dodatkowego zasilania.
Poza tym audi ogólnie jest żarłoczna na prąd na postoju więc nie chciałem dodatkowego 'pasożyta' w lampach.
Dla mnie temat zamknięty. Działa, jestem zadowolony. Jeśli kogoś uraziłem, PRZEPRASZAM, nie miałem takiego zamiaru...
Chciałem pomóć..
Teraz sam potrzebuję pomocy, być może ktoś podpowie jak zmodyfikować instalację z lamp halogenowych pod lampy ledowe.
Adaptacje do bcm mam zgrane od znajomego. Bcm mam już wymieniony na taki który był w aucie z ledami.
Czy konieczna będzie ponowna parametryzacji sterownika?
Witam
I jak wyszło z tymi kierunkami dynamicznymi ? Posiadam a6c7 2016 lift bixenon kupiłem ostatnio obdeleven z myślą że zrobię sobie ale niestety w aplikacjach nie ma możliwości może jakoś inaczej się da zakodować. Chodzi mi o sam tył tylko.
Witam
I jak wyszło z tymi kierunkami dynamicznymi ? Posiadam a6c7 2016 lift bixenon kupiłem ostatnio obdeleven z myślą że zrobię sobie ale niestety w aplikacjach nie ma możliwości może jakoś inaczej się da zakodować. Chodzi mi o sam tył tylko.
Odgrzeje kotleta. Mam polifta wersja Avant. Za pomocą OBDeleven byłem w stanie aktywować pływające awaryjne z tyłu. Aktywacji kierunkow nie udało mi się znaleźć. Czy skoro można aktywować płynne awaryjne to czy nie powinno dać się zakodowac również kierunki?
Odgrzeje kotleta. Mam polifta wersja Avant. Za pomocą OBDeleven byłem w stanie aktywować pływające awaryjne z tyłu. Aktywacji kierunkow nie udało mi się znaleźć. Czy skoro można aktywować płynne awaryjne to czy nie powinno dać się zakodowac również kierunki?
W jaki sposób aktywowałeś pływające awaryjne?Przy zwykłych lampach?