Battery Low
Re: Battery Low
Jutro będę działał z wiązką, która idzie od alternatora do rozrusznika i aku , dziś pod kompa podpiąłem, żadnego błędu nie pokazało .... czyli to musi być jakaś błahostka..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 maja 2020, 21:33
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Re: Battery Low
Witam,
Mam problem z akumulatorem lub z czymś innym, stary odmówił posłuszeństwa, ale zanim padł totalnie pokazywała się co odpalenie ikona na fisie akumulatora, na mmi stan akumulatora zero. Kupiłem nowy akumulator varta silver dynamic 110AH 920A numer akumulatora 6104020923162. Zakodowalem go kodem
4F0 915 105D, VAO 2702021232 i w mmi stan podskoczył do 100%. Zadowolony stwierdziłem że temat zakończony. Po krótkiej chwili odpalam auto a tu ponownie ikona akumulatora mmi stan zero ale odpala i zachowuje się jak nowy. Więc odpaliłem jeszcze raz i czekam aż się podładuje. W mmi nic się nie zmieniło a chodził długo. Na drugi dzień odpalam, ikony akumulatora na fisie nie ma. Stan w mmi 100% no to jadę z odpalonym stanem aku w mmi a tu co kilka sekund spada jedna kreska i tak do zera. Przyjechałem pod dom gaszę auto i po chwili odpalam ponownie. Znowu ikona niski stan aku. Auto chodziło trochę czasu i stan zaczął się zwiększać i tak przez ok. 40min podskoczył do 100%. Po kilku godzinach odpalam ponownie stan aku 100% podczas jazdy od tego momentu nic nie spada aż do czasu kiedy nie wygasiłem go i po chwili nie odpaliłem. Stan znowu zero. O co z tym kur..a chodzi. Źle zakodowany czy aku do dupy czy coś innego. Czytałem o przewodach plusowych ze sniedzieja więc postanowiłem je przeczyścić. Został mi tylko ten przy rozruszniku do przeczyszczenia ale nie mam narazie dostępu do kanału żeby się do niego dostać. Po tym lekko poprawiło się ładowanie. Na alternatorze jest napięcie 14,2v na klemie przy podszybiu 13,9 na aku 13,7. Dodam że klema przy podszybiu się dość mocno grzeje i tu pada podejrzenie właśnie na przewody, ale nawet jeśli to czy napięcie na aku 13,7 - 13,8 nie jest dobre? Czy powinno tam być napięcie powyżej 14v. Biaracpod uwagę rezystancja przewodów długość ich to zawsze będzie jakiś spadek napięcia względem alternatora. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Może macie jakieś inne spostrzenzenia co do tej zagadki. Będę wdzięczny za odpowiedź.
Mam problem z akumulatorem lub z czymś innym, stary odmówił posłuszeństwa, ale zanim padł totalnie pokazywała się co odpalenie ikona na fisie akumulatora, na mmi stan akumulatora zero. Kupiłem nowy akumulator varta silver dynamic 110AH 920A numer akumulatora 6104020923162. Zakodowalem go kodem
4F0 915 105D, VAO 2702021232 i w mmi stan podskoczył do 100%. Zadowolony stwierdziłem że temat zakończony. Po krótkiej chwili odpalam auto a tu ponownie ikona akumulatora mmi stan zero ale odpala i zachowuje się jak nowy. Więc odpaliłem jeszcze raz i czekam aż się podładuje. W mmi nic się nie zmieniło a chodził długo. Na drugi dzień odpalam, ikony akumulatora na fisie nie ma. Stan w mmi 100% no to jadę z odpalonym stanem aku w mmi a tu co kilka sekund spada jedna kreska i tak do zera. Przyjechałem pod dom gaszę auto i po chwili odpalam ponownie. Znowu ikona niski stan aku. Auto chodziło trochę czasu i stan zaczął się zwiększać i tak przez ok. 40min podskoczył do 100%. Po kilku godzinach odpalam ponownie stan aku 100% podczas jazdy od tego momentu nic nie spada aż do czasu kiedy nie wygasiłem go i po chwili nie odpaliłem. Stan znowu zero. O co z tym kur..a chodzi. Źle zakodowany czy aku do dupy czy coś innego. Czytałem o przewodach plusowych ze sniedzieja więc postanowiłem je przeczyścić. Został mi tylko ten przy rozruszniku do przeczyszczenia ale nie mam narazie dostępu do kanału żeby się do niego dostać. Po tym lekko poprawiło się ładowanie. Na alternatorze jest napięcie 14,2v na klemie przy podszybiu 13,9 na aku 13,7. Dodam że klema przy podszybiu się dość mocno grzeje i tu pada podejrzenie właśnie na przewody, ale nawet jeśli to czy napięcie na aku 13,7 - 13,8 nie jest dobre? Czy powinno tam być napięcie powyżej 14v. Biaracpod uwagę rezystancja przewodów długość ich to zawsze będzie jakiś spadek napięcia względem alternatora. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Może macie jakieś inne spostrzenzenia co do tej zagadki. Będę wdzięczny za odpowiedź.
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 385
- Rejestracja: 27 sty 2017, 11:44
- Imię: marek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ketrzyn
Re: Battery Low
był gdzies temat na temat klemy , jak sie grzeje + to trzeba małym wiertłem otwór zrobic po środku bolca + i wkręcić wkręta
Dodano po 4 minutach 10 sekundach:
Dodano po 4 minutach 10 sekundach:
napiecie na aku bynajmiej u mnie nie będzie cały czas takie samo , jest tam moduł co zarządza energią , raz altek mozę dawac 13 V a innym razem 14,5 V
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 maja 2020, 21:33
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Re: Battery Low
Hm.. Tego nie wiedziałem. Rozumiem że chodzi o to żeby polepszyć połączenie i zmniejszyć oporność tej klemy tak? Planuje zrobić też bajpas od alternatora do puszki na podszybiu. Z tego co czytałem pomaga to w zwiększeniu ładowania na akumulatorze. Jak to nie pomoże to spróbuję zrobić manewr z wkrętem.
Moduł sterujący zasilaniem to ten który jest z klema minusowa przykręcony na tylnej ścianie czy na klemie plusowej przy akumulatorze?
Moduł sterujący zasilaniem to ten który jest z klema minusowa przykręcony na tylnej ścianie czy na klemie plusowej przy akumulatorze?
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 385
- Rejestracja: 27 sty 2017, 11:44
- Imię: marek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ketrzyn
Re: Battery Low
tak . chodzi o polepszenie połączenia - mówimy tu ten + pod maską , ale jezeli sie grzeje to napewno słabo łaczy i dlatego masz problemy z aku ,
Dodano po 2 minutach 10 sekundach:
Dodano po 2 minutach 10 sekundach:
moduł jest w bagazniku koło aku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 maja 2020, 21:33
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Re: Battery Low
Ok, w przyszłym tygodniu będę działał. Zobaczymy co przyniesie efekty:)
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 04 maja 2020, 21:33
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Re: Battery Low
Jeden temat wydaje się rozwiązany. Zanim zacząłem grzebać przy przewodach kumpel dał mi na podmiankę moduł akumulatora, bo jak się okazało mój był jakiś tuningowany i chyba nie działał zbyt dobrze. Od założenia nowego(używanego) modułu w niedziele nie wyświetliła się ikona akumulatora a w mmi stan akumulatora max, zobaczymy jak będzie dalej. Jeszcze został temat grzejącej się klemy plusowej na podszybiu więc w weekend będę musiał przy tym trochę pogrzebać.
Na tą chwilę dziękuję za pomoc
Na tą chwilę dziękuję za pomoc
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 385
- Rejestracja: 27 sty 2017, 11:44
- Imię: marek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ketrzyn
Re: Battery Low
witam i mnie dopadla zolta kontrolka aku, dodam ze tylko jezdze po miescie i raz na jakis czas mam ta kontrolke , aku roczny zakodowany co to moze byc?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga