Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Regeneracja
reflektorówl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Terkotanie podczas odpalania silnika TFSI
Autor Wiadomość
MaciejTFSI 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciej
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 374
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2015-06-03, 12:34   Terkotanie podczas odpalania silnika TFSI

Witam podczas odpalania słychać tyrkotanie. Sprawdzałem juz u mechanika oraz w aso i stwierdzili ze to napinacze... Najczęściej słychać na zimnym silniku ale na ciepłym tez czasem ale mniej. W aso powiedzieli ze sa jakies nowe pozmianowe napinacze i ze producent zgodzil sie na wymiane za darmo napinaczy ale robota w aso to okolo 4 tys zl :shock: a czesci same jak bym kupil z moim rabatem to o wiele mniej kosztuje i wymienic u kogos. Hmmm. Czy ktos moze to potwierdzic ze to raczej te napinacze... ? I oby to byly TYLKO napinacze....


udalo mi sie cos nagrac

https://youtu.be/31NxnaPKUQQ
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
atlas1977 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Adam
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 542
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2015-06-03, 16:45   

tak, to najprawdopodobniej wariatory (napinacze) łańcucha rozrządu...drogie jak cholera i wymiana to zabawa
_________________
było 80 1.6 1988, 100 C4 2.3 1991 A6 C5 1.8t, Audi S4 B6 4.2, S6 C5 4.2
jest A6 C5 2.4 pb/lpg BDV 2002
 
 
MaciejTFSI 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciej
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 374
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2015-06-03, 23:37   napinacz

niekoniecznie ponieważ koszt napinaczy łańcucha to koszt 270 i 370 zl (ceny bez rabatu) te górne (które tez są pozmianowe,,,)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
atlas1977 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Adam
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 542
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2015-06-04, 14:26   Re: napinacz

MaciejTFSI napisał/a:
niekoniecznie ponieważ koszt napinaczy łańcucha to koszt 270 i 370 zl (ceny bez rabatu) te górne (które tez są pozmianowe,,,)


mówisz o części oryginalnej czy chińskiej? Pytam z ciekawości bo za wariator do 2.4 V6 płaciłem worek pieniędzy za ORI
_________________
było 80 1.6 1988, 100 C4 2.3 1991 A6 C5 1.8t, Audi S4 B6 4.2, S6 C5 4.2
jest A6 C5 2.4 pb/lpg BDV 2002
 
 
MaciejTFSI 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciej
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 374
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2015-06-04, 18:51   

Ceny aso . Żadna china TYLKO ORI !
 
 
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 6684
Skąd: Warszawa/Nowy Sącz
Wysłany: 2015-06-05, 07:43   

Panowie... wariator to wariator, a napinacz to coś kompletnie innego...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
atlas1977 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Adam
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 542
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2015-06-05, 11:19   

no właśnie...ja mam na myśli wariatory nie napinacze....one również potrafią chrobotać przy odpalaniu....
_________________
było 80 1.6 1988, 100 C4 2.3 1991 A6 C5 1.8t, Audi S4 B6 4.2, S6 C5 4.2
jest A6 C5 2.4 pb/lpg BDV 2002
 
 
MaciejTFSI 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciej
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 374
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2015-06-05, 13:39   

dokładnie... to co kolega mowi to fakt jest drogie (nastawnik walka rozrządu) koszt 2200PLN za sztukę <stres> ... 06E109083Q
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: