Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mat1324
2018-12-17, 11:22
stuki w zawieszeniu audi A6 C7 177km
Autor Wiadomość
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 392
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-03-12, 09:07   

ten mój kolega/mechanik sugerował tez kilka razy ze może górne łożyska amortyzatora tak popukują..
najgorzej ze u mnie jest to w niewielkim stopniu.., nawet nie zawsze jak jadę po złej drodze i przy czym jak na stulanie w samochodzinie to dość cicho.. , jak słucham normalnie radia to w zasadzie nie słychać a na pewno nikt postronny nie usłyszy/skojarzy ze coś jest nie tak
kurde..
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 524 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9658
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-03-12, 09:55   

Co to w ogóle za mechanik? Przecież w wielowahaczu nie ma u góry łożyska, bo cała kolumna jest nieruchoma. Jest tam tylko guma pełniąca funkcję poduszki, w której zatopiona jest podkładka, aby można było dokręcić amorek.
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 392
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-03-12, 10:27   

ale to tak się popularnie nazywa wśród mechaników...
każdy wie że tam łożysk niema.. :]
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


Maggicc666 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Imię: Maciej
Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 90
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2019-03-12, 11:03   

Panowie,

znalazłem!!! zdesperowany już poszukiwaniami byłem gotów kupić amory i je wymienić...no ale mechanik (młody chłopak, ale bardzo ambitny...mało takich...), u którego chciałem to zrobić nie zgodził się na wymianę bez wcześniejszej weryfikacji i zadeklarował się, ze znajdzie przyczynę. A więc pojechałem...okazało się że poduszka silnika (od strony pasażera) lekko siadła i wspornik silnika dotyka odbojnia na osłonie poduszki. Od strony kierowcy był luz zachowany ok 4-5mm, wiec jest ok. Niestety, nie zrobiłem zdjęcia ale widać to po ściągnięciu osłon dolnych silnika bez problemu. Posmarował smarem aby zminimalizować tarcie no i jazda próbna. Cichosza:) Wyjaśniła się kwestia też wpływy temperatury, w wyższych temperaturach wspornik po prostu się ślizgał, w niższych zaczynał stukać gdyż guma twardniała...

PS. a wczoraj 270zł poszło na tuleje banana...:(

mam nadzieje, że wam to pomoże w poszukiwaniach.

pozdrawiam
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 392
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-03-12, 12:44   

kuurrrr..nie wierzę...

co prawda kiedyś ktoś coś o tym pisał bo mam to w kompie..
https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=31f5f8d42c&attid=0.1&permmsgid=msg-a:s:2149726149715822423&th=16518c9bc85d680d&view=fimg&sz=s0-l75-ft&attbid=ANGjdJ9QBBuqBWnsLZWlf4Xc7OkZ_SpPorb3TMmheUmPMhWrXrbUVwtDdsiHpKfsI0q4Su0r2rzU5YJQVgbD0YoNxIzrOcYq1v9z4Al4yGqtQ4iGCIeVfhASIoXWsFc&disp=emb&realattid=ii_jkkwym2h0_16518c9a7fc36627

[ Dodano: 2019-03-13, 11:43 ]
wczoraj podjechałem na chwile do kolegi który ma a6c7 3,0tdi z bardzo małym przebiegiem i tez mu popukuje , pisałem o nim kilka tygodni temu.. , oddaje dzisiaj wóz do serwisu bo ma jeszcze na gwarancji i będą szukać , tylko on ma pneumatykę i stukanie zazwyczaj na zimnie . jest gdzieś temat i o tym.
kolega pierwszy raz jechał mim autem.., no u mnie inne stukania są ..
ale to co sie zdziwił i o czym ja pisałem to stwierdził że u mnie zwykły zawias chodzi ciszej jakby niż u niego pneumatyka i że w zasadzie niema żadnej różnicy w amortyzacji ..obydwa auta na 17"
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 524 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9658
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-03-13, 13:52   

Gdyby oba auta były na 20" felgach, to byłaby różnica :) . 17" to jednak są balony.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: