Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Stage 3/3+ 3.0 TFSI
Autor Wiadomość
audiuseer 


Model: A7
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Michael
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 15
Skąd: Lodz
Wysłany: 2018-02-02, 11:08   Stage 3/3+ 3.0 TFSI

Witajcie
Czy na forum jest ktos kto pokusil sie o stage 3/3+ w swoim audi z silnikiem 3.0 TFSI?

Aktualnie jezdze stage2(mniejsze kolko APR) z 440hp ze zrobionym i odetkanym wydechem i mysle o kolejnym kroku.

Co warto? Dolot AWE? Drugie kolko kompresora APR? Przepustnica APR? Wiem ze kolejne kroki beda wiazaly sie juz z wymiana coolera.

Czy ktos jezdzi dluzszy czas np. z wymienionym drugim kolkiem kompresora tzw crunk pulley od APR? Gdzies obilo mi sie o uszy ze to moze powodowac jakies problemy z motorem ale nie moge tego nigdzie znalezc...

Z gory dzieki za informacje :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 571
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-02, 13:10   

Pierwsza rzecz, jaka powinieneś zrobić przy dalszym podnoszeniu mocy to inny intercooler wodny. Obecny jest już na granicy swojej wydolności. Dobrze, że zdajesz sobie z tego sprawę.
Później wydech (katalizatory nie wytrzymają i popłyna, więc albo je wywalisz i wstawisz downpipe'y, albo zamontujesz sportowe katy) a przepustnica i dolot na końcu.
Sam kompletny wydech to okolice 20 000 PLN - więc można się "wyżyć" :)

Ciekawa sprawa z tym drugim kółkiem. To faktycznie drugie kółko czy inne, mniejsze kółko? Jeśli drugie - gdzie ono jest?
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 41
Skąd: RZE
Wysłany: 2018-02-02, 16:11   

to jest o takie koło na wał


i jeśli o nie chodzi to chyba gdzieś czytałem, że na małych obrotach mogą występować drgania lecz gregor zaprzeczył jakoby u niego w S5 występowały

cooler w pierwszej kolejności, potem pewnie katalizatory, dolot i wydech

przepustnica to dość droga zabawa, ponoć od APR prawie 8k a daje 15-25km i 20NM (info od gregora gdyż sam jestem na etapie doinformowywania się co i jak)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 571
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-02, 16:51   

qujot napisał/a:
to jest o takie koło na wał
Ah, więc to nie kółko kompresora, tylko kółko napędzające pasek na wale! :)
Nie wiem, kto na tym zdjęciu bawi się w tuning i funduje chwyt potwornie gorącego powietrza spod maski? :) Zgaduję, że to nie twoje auto?
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 41
Skąd: RZE
Wysłany: 2018-02-02, 17:01   

damos napisał/a:
qujot napisał/a:
to jest o takie koło na wał
Ah, więc to nie kółko kompresora, tylko kółko napędzające pasek na wale! :)
Nie wiem, kto na tym zdjęciu bawi się w tuning i funduje chwyt potwornie gorącego powietrza spod maski? :) Zgaduję, że to nie twoje auto?


a to akurat z FB gregora :D
 
 
NaviTronic 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Wiek: 27
Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 72
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-02-05, 10:38   

audiuseer napisał/a:
Co warto? Dolot AWE?
sprzedać i kupic S7/RS7 ? :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
audiuseer 


Model: A7
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Michael
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 15
Skąd: Lodz
Wysłany: 2018-02-13, 16:52   

Wydech mam juz zrobiony. Downpipe + podcisnieniowe przepustnice + caly wydech ogolnie zrobiony.

S7 czy tez RS7 nie chce - przez wzglad na silnik. Mam znajomych ktorzy niestety nie maja dobrych wspomnien z jednostkami 4.0 TFSI (mowie tu o salonowych autach i pierwszych wlascicielach) - dlatego zdecydowalem sie na 3.0 TFSI i podniesienie mocy - byl to moj swiadomy wybor.

:-)
 
 
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 107
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2018-02-14, 00:12   

JA o Stage 3 slyszalem słabe opinie, jedyna dobra znam ze strony Gregora ktory ma A5 na stage3+ zrobiona i pisal ze u niego jezdzi to bezproblematycznie. A tak to niby padaja namiętnie kompresory ( które nie sa wstanie odprowadzic nadmiaru ciepala nawet pomimo dodatkowego obiegu chlodzenia i s-tronik tez nie za dobrze juz to znosi, plus inne mniejsze problemy.

[ Dodano: 2018-02-14, 00:15 ]
W Łodzi masz oddzial CS który polecam jeśli chcesz zaczerpnąć dodatkowych informacji. Możesz tez do Gregora napisac.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
audiuseer 


Model: A7
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Michael
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 15
Skąd: Lodz
Wysłany: 2018-02-15, 00:49   

Z tym ze ja mam tiptronic skrzynie - i od niedawna jest mozliwosc idac sladami stronic jej modyfikacji tj przeniesieniem obrotow wyzej -> przy czym ona musi zniesc wieksza ilosc km i nm. W koncu jest ladowana w o wiele mocniejszych wozach :)

No wlasnie nie widzialem za duzo opinii o stage 3 dlatego sie zastanawiam - po to zalozylem temat zeby wynalezc osoby z tym stage - ale widze ze to byly moje nadzieje tylko :P
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
TuneFORCE 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzesiek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 273
Skąd: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Wysłany: 2018-04-10, 18:34   

Ja uważam, że jeśli ktoś chce jeździć i nie martwić się o to czy się cos wysypie, czy nie to mod powinien się ograniczyć do mniejszego kółka, wydajniejszej chłodnicy powietrza i programu, ewentualnie do tego DP bez katów albo ze sportowymi katami. Ale to moje zdanie. Modzić grubo to sobie można drugie/weekendowe auto. Oczywiście nikt tego nie powie i nie napisze ale tak to jest. Sam mam już drugą S4, zrobiłem tych silników trylion i dłubanie więcej to IMO bezsens. No ale jak ktoś chce i lubi się bawić to why not.
_________________
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
https://www.facebook.com/...imeline/?ref=hl
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
www.serwisdpf.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: