Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Sprawdzenie dpf
Autor Wiadomość
bulayooo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Jaro
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-05, 13:42   

tobi71 napisał/a:
Opisywałem to wcześniej, też przez pomyłkę skasowałem bank IDE00433, przed zresetowaniem miałem tam wartośc 0,18L po skasowaniu było 0,00. Po wprowadzeniu nowej wartości jaka była wcześniej wszystko powróciło do normy. Dalej widniała wartośc 0,18L a po zrobieniu dłuższej trasy wartośc się zwiększyła. Jestem pewien że poradzisz sobie z tym problemem.


jak to przywrócić na kanale IDE00433?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 458
Skąd: Emden
Wysłany: 2019-02-05, 19:18   

Kolego bulayooo, to są moje wcześniejsze ustalenia na temat wprowadzania nowej wartości w kanale IDE00433

[ Dodano: 2018-11-21, 10:25 ]
Sterownik nr.1 Silnik - Adaptacja - z listy rozwijanej wybieramy 'Inicjalizacja filtra cząstek stałych' - pojawia się wartośc zapisana, my wprowadzamy wartośc nową (Tkm) - Wykonaj - Powrót.
I po tym zabiegu w polu 'IDE00433' dalej siedzi wartosc 0.18l

ja do mojego przebiegu użyłem wartości Tkm = 77
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
bulayooo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Jaro
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-06, 15:58   

tobi71 napisał/a:
Kolego bulayooo, to są moje wcześniejsze ustalenia na temat wprowadzania nowej wartości w kanale IDE00433

[ Dodano: 2018-11-21, 10:25 ]
Sterownik nr.1 Silnik - Adaptacja - z listy rozwijanej wybieramy 'Inicjalizacja filtra cząstek stałych' - pojawia się wartośc zapisana, my wprowadzamy wartośc nową (Tkm) - Wykonaj - Powrót.
I po tym zabiegu w polu 'IDE00433' dalej siedzi wartosc 0.18l

ja do mojego przebiegu użyłem wartości Tkm = 77


ok, a jaki kod do uprawnień?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 458
Skąd: Emden
Wysłany: 2019-02-06, 16:07   

Teraz nie pamiętam, wieczorem podeślę.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
bulayooo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Jaro
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-06, 17:31   

tobi71 napisał/a:
Teraz nie pamiętam, wieczorem podeślę.


ok, udalo się. Zaobserwowales moze kiedys do jakies wartosci schodzi Ci kanał IDE434 po wypaleniu?
 
 
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 458
Skąd: Emden
Wysłany: 2019-02-06, 20:01   

Oczywiście, w kanale IDE00434 zaraz po wypaleniu serwisowym miałem 0,38gr. A przy normalnej procedurze wypalania podczas jazdy pojawiało się 6,60gr, 3,80gr. Było to różnie, u Ciebie jak to wygląda?
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bulayooo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Jaro
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-07, 11:49   

tobi71 napisał/a:
Oczywiście, w kanale IDE00434 zaraz po wypaleniu serwisowym miałem 0,38gr. A przy normalnej procedurze wypalania podczas jazdy pojawiało się 6,60gr, 3,80gr. Było to różnie, u Ciebie jak to wygląda?


u mnie nie zeszło poniżej 5gr, a juz od 18gr chce sie wypalać i jest to uciazliwe
 
 
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 458
Skąd: Emden
Wysłany: 2019-02-07, 15:15   

Może czujnik G450 - różnicy cisnien jest temu winien. Sprawdz bloki pamięci IDE00427 oraz IDE00428. Ten drugi powinien wskazywać '0'.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
odbiorca 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Odbiorca
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 79
Skąd: Lubin
Wysłany: 2019-02-20, 23:46   

Czy ktoś mógłby ocenić w jakim stanie jest DPF ? Z góry dziękuję.

Beznazwy-2.jpg
Plik ściągnięto 52 raz(y) 126,9 KB

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
arczi0044 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Artur
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 289
Skąd: Witkowo
Wysłany: 2019-02-21, 15:34   

odbiorca napisał/a:
Czy ktoś mógłby ocenić w jakim stanie jest DPF ? Z góry dziękuję.

Wszystko wygląda ok. przebieg auta pewnie coś ok. 200tys.km.?
_________________
Prawo jest jak płot – żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
 
 
tobi71 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Bogdan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 458
Skąd: Emden
Wysłany: 2019-02-21, 19:57   

Stawiam na przebieg coś ok. 110tyś km.
_________________
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + ChipBox 41 PS
 
 
odbiorca 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Odbiorca
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 79
Skąd: Lubin
Wysłany: 2019-02-21, 20:12   

180 tys km.
Dlaczego pytałem? Bo wyskoczył błąd

19226 - Filtr cząstek stałych; zespół 1
P2002 00 [232] - za mała skuteczność

Wymieniłem dwa czujniki 03L906051B na oryginalne i błąd powrócił ...
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Bolo1500 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Michał
Dołączył: 29 Sty 2017
Posty: 1
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2019-02-22, 03:18   s

Witam, co sądzicie na temat mojego dpf? wypala mi co 200km wg mnie wszystkie parametry jeszcze w normie. Inni maja wieksza zawartość popiołów i nie ma tak częstego wypalania.. Poniżej zamieszczam wszystkie parametry odczytywane w kilku cyklach wypalania. Strasznie szybko rośnie obliczana masa sadzy... Tylko od czego to zależy jakis czujnik jest z to odpowiedzialny? moze zresetować, zrobić od nowa adaptacje czy coś ? czy to raczej nic nie pomoze i zostaje mi tylko czyszczenie dpf? tylko jest pytanie czy po czyszczeniu dalej nie bedzie sie wypalal co 200km jak sadza obliczana dalej bedzie tak szybko rosnać... korekcje wtrysków, oleju nie przybywa ani nie ubywa 3/4 caly czas.

mix.thumb.jpg.990856ce150e9fe37ff67d6fc5ceba86.jpg
Plik ściągnięto 36 raz(y) 163,01 KB

 
 
arczi0044 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Artur
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 289
Skąd: Witkowo
Wysłany: 2019-02-24, 13:10   

Zastanawia mnie na jakich danych bazuje komputer podając obliczoną masę sadzy, przejechany dystans km.?, zużycie paliwa?. Rozumiem że zmierzona masa sadzy to parametr podany z czujników, ale wartość zmierzona a obliczona znacznie różni się od siebie, dla przykładu zmierzona,3.56g. obliczona,13.76g. W C7 porównując do C6 filtr wypala się znacznie częściej, średnio co ok. 300km. i jest to lekko wkurzające. Przy tym samym stylu jazdy w C6 wypalał się co 800km.
_________________
Prawo jest jak płot – żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
 
 
bulayooo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Jaro
Wiek: 32
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 10
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-02-25, 18:57   

tobi71 napisał/a:
Może czujnik G450 - różnicy cisnien jest temu winien. Sprawdz bloki pamięci IDE00427 oraz IDE00428. Ten drugi powinien wskazywać '0'.


IDE00427=1hPa
IDE00428=3hPa

na przekreconym zapłonie.

Jaki numer ma ten czujnik G450 i gdzie go szukac pod maska czy pod autem?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: