Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Skąd brać maglownice
Autor Wiadomość
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 28
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 629
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-11-15, 15:22   Skąd brać maglownice

Czy mogę wziać maglownice z innej wersji silnikowej? Mam 1.8TQ avant a czy jak znajdę np od 2.5tdi bo tego jest sporo to będzie pasowała? czy konkretnie mój model silnika bo czyms mogą się różnić? Co sprawdzać przed zakupem takiego magla, żeby się na nadziac na minę? Obecnie mam luz gdzieś na listwie i szybko końcówki drążków mi sie kończą oraz cały czas puka nawet na równym terenie (wiadomo nigdy nie jest równy do końca) to popukuje sobie.
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 10 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 758
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2017-11-15, 21:31   

Żeby kupić dobry magiel to musiałbyś go rozebrać. Chodzi o to czy nie jest wytarty korpus wewnątrz. Ja radził bym ci zregenerować twój wtedy będziesz miał pewność że jest ok. No chyba że twój nie będzie się nadawał do regeneracji. Wiem po sobie bo też mi stukał kupiłem niby sprawny. A okazało się że gorszy od mojego winny był wytarty korpus. A co do magla to najlepiej jakbyś znał numer swojego i wg tego numeru szukał. Być może magiel z twojego auta był montowany z innymi silnikami. Taki więc podsumowując zregeneruj swój o ile się da i będziesz zadowolony
Ty powinieneś mieć z numerem 4B1 422 052
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 28
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 629
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-11-17, 16:43   

dzięki za info. tak przy okazji numer będzie gdzies w jakims miejscu gdzie mozna wsadzić rękę pomacać lub cyknąć fotkę? tak dla upewnienia sie bym sprawdził. Nie szperałem po necie jak wygląda budowa maglownicy ale jak wytarty korpus bo mi to sie wydaje, że na listwie jest luz to czy wymienia się korpus listew czy jak to wygląda? Pojade do jakiejś firmy i sie spytam :)
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
TadzioNorek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Jacek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 72
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2017-11-17, 16:47   

są z servo i bez,lepiej daj zrobić swoją ;) żdziwisz sie ze cena profesjonalnej regeneracji moze wyjsc drożej jak te pseudo zamienniki na allegro ;) używka to zawsze loteria,jak nie masz 100% pewnosci i nie wyciągasz z auta na chodzie to moze byc większym kiblem od twojej <mysli>
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 10 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 758
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2017-11-17, 18:10   

Wytarty korpus jest w miejscu gdzie wychodzi ten trzpień pod kierownicę po drugiej stronie jest śruba po odkręceniu jej można wyjąć ten cały środek z zębatka co przesuwa listwę. To co jest w środku ma takie jakby oringi nie pamiętm czy one są z tworzywa czy z metalu. I one wycierają w korpusie rowki które są widoczne po wyciągnięciu tego o ile jest wytarte. Jeśli to będzie wytarte przekładnia może ciężko pracować itp. Dlatego oddaj swoją i będziesz wiedział ja dałem z montażem i demontażem 1100
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
TadzioNorek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Jacek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 72
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2017-11-18, 14:42   

jak jest za mocno wytarte to toczą i dostajesz uszczelnienia pod nowy wymiar ;) jak jest wyklepana listwa to zostaje naspawana i od nowa wyfrezowana <okok> cena jest lekko uzaleznoiona jak mocno jest zdewastowany magiel,czasami pewne rzeczy nie nadają się aby je ponownie uzyć ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 10 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 758
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2017-11-18, 14:58   

chyba mowimy o czym innym, kilku osob co zajmowalo sie maglownicami, odrazu patrzy na korpus obudowe maglownicy i tego nie robia.
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 28
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 629
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-11-18, 15:26   

byłem w jednej firmie powiedzieli, że zabiorą moj oryginał a dadzą mi inny (ale nie odpowiedział na pytanie czy oryginał czy zamiennik) że nie ma fizycznej możliwości wsadzenia mi moje po regeneracji bo to trwa prawie cały dzień i wkładają inne maglownice, sprawne. gdyby magiel był całkowicie do naprawy to 1700zł ale rozkręcą zobaczą. Czekam na info od znajomego bo jest wulkanizatorem i ktoś mu polecał bo dobrze robią. Generalnie każdy sprzedaje magle po regeneracji za 350 - 450 zł plus przełożenie po 150zł za wyjęcie starego i 150 za wsadzenie nowego.

Postanowione. że co się da to sprawdzę w tym tygodniu ale oddam swoją do regeneracji.

P.S

Gdzieś czytałem temat odnoście kolumny kierownicy. Tam też cos się wyciera, luzuje i puka. Może ktoś pamięta temat lub może mnie pokieować?
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
TadzioNorek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Jacek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 72
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2017-11-18, 20:55   

http://www.skraw-met.com....name=maglownice
miałem u nich robić,ale zanim do tego doszło autko się sprzedało <mysli> według mechanika regeneracja z wymianą miała wyjść coś koło 1800 zł na maksa,bo u mnie ostro pukało <mysli> najgorzej w zimie jak ścisnęło magiel to przy kazdy skręcie pukało
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 28
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 629
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-11-20, 15:12   

u mnie na delikatnych wybojach popukuje jak luźna końcówka czy górne wahacze. no i jak sie rusza kierownicą szybko lewo prawo w wąskim zakresie to puka jak by luz na listwie z zębami. Tylko, że do spototu mam pół polski do przejechania :) Mam jeszcze dwa warsztaty w Łodzi do zerknięcia.Może się uda lokalnie zrobić.
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
TadzioNorek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Jacek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 72
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2017-11-20, 17:25   

zarzyk napisał/a:
Tylko, że do spototu mam pół polski do przejechania

to sie wysyła albo zawozi,zresztą pewnie jest kilka innych zakładów w Polsce ;)
 
 
Ziomek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ANB
Imię: Andrzej
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 596
Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-11-20, 17:35   

W a4 brat zapłacił parę lat do tyłu 400zł za regenerację swojej maglownicy+ 200 za wyciągnięcie i wrzucenie magla, rano na 6 był u mechanika, po 7 zawiózł do regeneracji a po 15 odebrał i zawiózł do mechanika aby ją wrzucił na swoje miejsce. Jeździ do tej pory, regenerował w Piątkowcu koło Mielca
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
teiwaz 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Imię: Darek
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 219
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2017-11-21, 07:15   

Jak nie masz servotronika to poszukaj sobie magla z serwotronikiem + przekaźnik do tego jak się za ten temat zabierasz. Mnie używany magiel + przekaźnik kosztowała mnie niecałe 400zł a manewry na parkingu pod firma to teraz poezja:) Dodam jeszcze, że jak przerabiałem temat magla u siebie to wyczytałem, że te metalowe magle koyo są dupiate i nawet po regeneracji mało wytrzymują. Servotrniki są zawsze aluminiowe i produkowane przez germańskie ZF.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: