Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Regeneracja
reflektorów
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
przednia piasta
Autor Wiadomość
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 33
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-11-19, 21:49   przednia piasta

Witam.
Mam problem z wibracją lewego przedniego koła podczas hamowania i po przekroczeniu 130 km/h. Wyważyłem wszystkie koła ,tarcz nie zmieniałem (mam założone ATE) .Zdjąłem tarcze żeby zobaczyć czy nic nie podlazło i zauważyłem wgniecenie z boku piasty jakby ktoś młotkiem naparzał (może przy zmianie łożyska nie wiem) , aż była gulka na piaście od strony tarczy hamulcowej , zpiłowałem to papierem ściernym. Wibracje są mniejsze ale nadal są <uoee>
Chce piaste wymienić wraz z łożyskiem lecz nie moge znależć tego nigdzie :(
Ma ktoś może nr. części takiego kompletu albo link do jakiejś aukcji ?
Do przedniego koła znalazłem tylko łożyska w obudowie ale bez piasty <uoee>
Dzięki.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 242 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3898
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-11-19, 23:27   

Przykro mi, ale nie kupisz piasty w dobrym zamienniku, ponieważ nikt tego chyba nie produkuje <uoee> . Jedyne wyjście to zamówienie w serwisie: 4E0 407 613 C - piasta koła 92mm, koszt ok. 820 zł za sztukę. Do tego trzeba od razu wymienić łożysko: 4E0 498 625 B (lub z końcówką D). Łożysko najlepiej kupić FAG lub SKF (pierwszy montaż), ponieważ w ASO kosztuje ok. 830 zł za sztukę. Ładnie Cię załatwili :( .
 
 
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 33
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-11-20, 08:45   

mat1324 napisał/a:
Przykro mi, ale nie kupisz piasty w dobrym zamienniku, ponieważ nikt tego chyba nie produkuje <uoee> . Jedyne wyjście to zamówienie w serwisie: 4E0 407 613 C - piasta koła 92mm, koszt ok. 820 zł za sztukę. Do tego trzeba od razu wymienić łożysko: 4E0 498 625 B (lub z końcówką D). Łożysko najlepiej kupić FAG lub SKF (pierwszy montaż), ponieważ w ASO kosztuje ok. 830 zł za sztukę. Ładnie Cię załatwili :( .

Na początku myślałem że ta piasta to ze szrotu ktoś wsadził ale po obejżeniu filmu :
https://www.youtube.com/watch?v=LYRvSBkGRNI
myśle że to orginał tyle że uszkodzony :[ , bo zciągacz był za duży <rotfl>
Dziękuje za pomoc , pozdrawiam. :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 242 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3898
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-11-20, 11:14   

Silniki 2.7/3.0 TDI mają piasty i łożyska od A8. Lepiej kup nową w ASO, ponieważ używana może być krzywa.
 
 
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 33
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-11-20, 12:37   

Tak też zrobie :)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 242 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3898
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-11-20, 21:21   

<okok>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 33
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-12-04, 12:24   

Kupiłem piaste i niebawem łożysko kupie ,ale mam pytanie jakim kluczem odkręcacie śróbe centralną tą co trzyma piaste ? jakieąś śróbe z nakrętką spawać czy jest jakiś klucz do tego?
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 10 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 769
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2016-12-04, 12:45   

sa takie nasadki z duzym imbusem, bo chyba masz imbusa rozmiar 17?
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 33
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-12-04, 12:58   

repek92, lub 18mm ,ale jak to sie nazywa bo nie moge znależć
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 242 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3898
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-04, 13:23   

Niecałe dwa tygodnie temu wymieniałem z mechanikiem łożyska z przodu i niestety, ale śruba centralna jest na imbus 19 <uoee> . Łożysko dokręca się momentem 80Nm + 90*, a śrubę centralną 200Nm + 180*. Przy dokręcaniu kluczem dynamometrycznym te 200Nm nie wydaje się dużo, ale te 180* robi swoje.
 
 
pawell_28 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Imię: pawel
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2016
Posty: 33
Skąd: manchester
Wysłany: 2016-12-04, 13:30   

mat1324,
dzięki, mnie też to czeka.
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 10 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 769
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2016-12-04, 13:39   

np cos takiego
http://allegro.pl/klucz-n...5526745722.html
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 242 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3898
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-04, 14:24   

Może być :p .
 
 
marstooq 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 65
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-12-08, 15:57   

https://www.youtube.com/watch?v=oqXQH2k2E_0

Tutaj cały proces wymiany dokładnie w naszych modelach. Tak dla ścisłości:)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 242 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3898
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-12-08, 16:22   

Bez przesady :p . Zawieszenia nie trzeba rozpinać. Wiem, bo robiłem to z mechanikiem :) .
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: