Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o oceny logow, 2.7 bi turbo BES
Autor Wiadomość
barmanek007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 23
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: zgorzelec
Wysłany: 2017-12-10, 16:42   Proszę o oceny logow, 2.7 bi turbo BES

Witam, sprawa wygląda tak ze robilem cały remont silnika czyli- Głowice bo wszystkie zawroy wydechowe były wypalone (chyba przez lpg bo posiadam paliwo biedy :D) napinacze, rozrząd wszystkie uszczelki, no praktycznie wszystko co się dalo i na koniec postanowiłem dac turbiny do regeneracji (co było chyba bledem) bo miały dość spory luz ale ładowały dobrze. I co ? i auto nie jedzie jak trzeba ;/ czuc ze to chyba przez turbiny :/ do tego pali mi chyba za dużo paliwa, teraz jezdze tylko na benzynie. Za 250 zl czyli około 55 litrow bardzo spokojnej jazdy zrobiłem 260 km ? to chyba za dużo ? Bład jest tylko jeden 16985 czytałem ze to albo zly wgrany program albo ktoś zle usunal immobilaizer. Dla tego proszę o ocene logow może cos znajdziecie. Ogolnie chyba widze ze turbiny laduja strasznie zle ;/

Logi grupy 002 i 033
http://log.malonetuning.c...WbCuwAAAA%3D%3D

Grupy 115 i 118
http://log.malonetuning.c...wUEe8KBJcOVAAAA

Grupy 003 i 020
http://log.malonetuning.c...BLDqQAAAA%3D%3D

Na tej stronie z logami na dole macie normlanie w tabelkach pokazane.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 15 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 527
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-12-10, 19:49   

Na logach dociaga się do 6000RPM minimum.
Auto jest po sofcie. Przepływomierz wydaje mi się że zawyża, choć nie wiem ile to powinno mieć kucyków, a jeszcze z nie jestem tak obeznay żeby z doładowania stwierdzić. Turbo przeładowuje sporo, bo około 0,4bar. Wskazania sond tez mi się dokońca nie podobaja, są rozbieżnosci.
Zacząłbym od podmianki albo chociaż odpięcia przepłwyki.
 
 
barmanek007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 23
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: zgorzelec
Wysłany: 2017-12-10, 19:53   

Nowe logi moge zarobic we wtorek. Po odpieciu przeplywki jest tak samo. Jest dziwnie bo najpierw czuc jak auto zaczyna ciagnac zaraz przestaje na chwile zaraz znowu ciagnie i dalej juz nie jedzie wogole jak powinno ;/ . Czyli turbo tak czy siak do wyciagniecia ? Seryjnie powinno to miec 250 km

A dodam ze przed remontem auto jechalo bardzo dobrze.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 15 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 527
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-12-10, 23:47   

Seryjnie to ja wiem ile powinno mieć ale po tym sofcie to już nie. Skoro było robione Turbo to może faktycznie dać na gwarancję.
 
 
barmanek007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 23
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: zgorzelec
Wysłany: 2017-12-28, 20:43   

Wrzucam jeszcze:
115 + 118 do 6tys. obrotow.
http://log.malonetuning.c...CrwUmw5UAAAA%3D

115 + 118 z odłaczonym czujnikiem n75

http://log.malonetuning.c...CrwUmw5UAAAA%3D

I do tego jeszcze grupa 90 + 93
http://log.malonetuning.c...AB2L8Ktw5oaAQAA

Problem dalej nie rozwiazany prosze o pomoc..
 
 
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 522
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2017-12-28, 21:57   

Masz problem ze sterowaniem turbinami, widać to w logu z odłaczona wtyczką n75, najlepiej by było zacząć od sprawdzenia szczelności dolotu kompresorem, trójnik przy przepustnicy nie pęknięty? Przyczyn moźe być sporo bo teraz nie wiadomo w czym problem czy problem jest złe ustawienie gruszek w turbinach czy np. problem powstał przy montażu, zagięty, zatkany czy nieszczelny przewód idzący do gruszek turbin. Nalepiej jakby zaczął od podania cisnienia (0,5 bar) z kompresora na wąż idący do gruszek i sprawdził czy nie ma nieszczelności i czy gruszki sie otwieraja. Sam n75 wyjąc i też sprawdzić na sucho, bez napiecie powinien przepuszczać powietrze przez dwa krótsze krócce, po podaniu napiecia 12v (może być z aku) powinien puszczać powietrze na wszysktkie trzy odnogi
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
barmanek007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 23
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: zgorzelec
Wysłany: 2017-12-28, 22:59   

Ok, dzieki wielkie cos pokombinuje :)

[ Dodano: 2018-02-04, 17:44 ]
Witam szukałem, szukałem i znalazlem nieszczelny przewod podcisnienia idacy do gruszki. Po zrobieniu jegoe auto dalej nie jedzie tak jak trzeba :/ Jest inaczej ale jedzie za slabo ;/

log 115 + 118 mozecie teraz ocenic ? bo nie wiem czy wyciagac znowu turbiny :/

http://log.malonetuning.c...o7CrQAAAA%3D%3D
 
 
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 522
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2018-02-05, 10:27   

Wg. loga teraz jest ok.
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
barmanek007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 23
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: zgorzelec
Wysłany: 2018-02-05, 11:05   

To dziwne ;/ A macie jeszcze jakieś pomysły co zrobic ?? Moze próbować z mapa ??
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 522
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2018-02-05, 12:05   

A jakbyś chciał żeby to jechało? Jest program więc i tak jest mocniejszy od serii, program można poprawić ale dużo więcej i tak nie zrobisz, można poprawić jeszcze żeby dołem lepiej jechało, zrób jeszcze brakujące dwa logi.
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
barmanek007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 23
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: zgorzelec
Wysłany: 2018-02-05, 23:22   

Chcial bym zeby jechalo tak jak przed remontem. Teraz jedzie o wiele gorzej i to mnie boli ;/ wczesniej ladnie rowno przyspieszalo i porzadnie wciskalo w fotel, na drugim biegu mialem do konca obrotow okolo 120 km/h teraz jest ledwo 100. No czuje mega roznice. O mape to chodzilo mi ze moze by ustawili pod te turbiny cos lepiej. Ogolnie to teraz jak by tak nie rowno przyspiesze. Chcialem tez ustawic gaz ale nie wiem czy na ta chwile da sie to porzadnie zrobic. Mysle zeby podjechsc na hamownie i sprawdzic ile ma kucy i moze tam mi cos doradza. A o jakich brakujacych logach mowiss ? To zrobil bym na dniach ;)
 
 
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 522
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2018-02-06, 09:27   

002+033, 003+020+112
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
szydera 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Arek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 302
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2018-02-28, 00:49   

Wrzuć te logi na vagloga
_________________
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
 
 
barmanek007 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 23
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 25
Skąd: zgorzelec
Wysłany: 2018-06-01, 16:43   

Witam ponownie :) Pojezdzilem troche autem zrobilem okolo 5tys kilometrow i problem dalej nie rozwiazany. Auto nie jezdzi wogole tak jak przed remontem. Zrobilem nowe logi mozecie ocenic ?? .
Po za tym problemy jaki zauwazylem to nie rowna praca silnika na wolnych obrotach. Na gazie chodzi o wiele rowniej, ale ogolnie nie jezdze na gazie caly czas pb.
Drugi problem to nie wiem czemu spalanie tymczasowe na komputerze pokazuje mi tak jak by na odwrot gdy dam gazu to spada do 2 litrow nawet gdy jade prawie na luzie pokazuje 20 litrow. To normalne ??
Moje logi
:115 i 118
http://vaglogi.pl/log-115_118_UyGIv.html

grupy 90 i 93
http://vaglogi.pl/log-090_093_TN8Az.html

grupy 003 i 020
http://vaglogi.pl/log-003_020_o0rC1N3.html

Grupy 003 020 112
http://vaglogi.pl/log-003_020_112_blFu4.html

Grupy 002 033
http://vaglogi.pl/log-002_033_50G774w.html

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam :)
 
 
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 1935
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2018-06-02, 14:34   

Odpowiedziałem Ci na hejsbuku :)
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: