Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o ocenę logów, 1.9 110KM: brak mocy, duże spalanie
Autor Wiadomość
rafals93 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Rafał
Dołączył: 26 Paź 2018
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-10-26, 11:00   Proszę o ocenę logów, 1.9 110KM: brak mocy, duże spalanie

1.9 110 KM, zmienna geometria, EGR zaślepiony
Auto ma podwyższone spalanie ( 8-9 litrów) i spadek mocy, żadnych błędów nie ma, odczułem te objawy po remoncie głowicy, bardzo prosiłbym o ocenę logów i ewentualne sugestie.

Statyczne:
001 - http://vaglogi.pl/log-001_2npo99.html

003 - http://vaglogi.pl/log-003_dxFO7t.html

004 - http://vaglogi.pl/log-004_0T67F.html

008 - http://vaglogi.pl/log-008_nNJCh9i.html

011 - http://vaglogi.pl/log-011_cXrPb.html

013 - http://vaglogi.pl/log-013_UIDaV16.html


Dynamiczne:

001 - http://vaglogi.pl/log-001_77X71.html

003 - http://vaglogi.pl/log-003_u25Kkxy.html

004 - http://vaglogi.pl/log-004_7YMf7F.html

008 - http://vaglogi.pl/log-008_764rvSu.html

011 - http://vaglogi.pl/log-011_278fK.html
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
leon11 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Leszek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 479
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2018-10-27, 21:53   

A co z wtryskiwaczem w cylindrze 4? Log z kanału 13 w ogóle nie pokazuje go. Zrób logi kanału 18, 23 i jeszcze raz 13.
_________________
VCP+K
Poprzednie Audi: A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic.
Obecne: A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
 
 
rafals93 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Rafał
Dołączył: 26 Paź 2018
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-10-28, 23:42   

Właśnie też wydało mi się dziwne że nie ma danych na temat 4 wtryskiwacza, ale wyszukałem na forum informacje że to tak ma być?

Logi o które prosiłeś:

Statyczny 013 - http://vaglogi.pl/log-013_Po3IP.html

Dynamiczny 018, 023 - http://vaglogi.pl/log-023_018_K381UC.html

Dynamiczny 013 - http://vaglogi.pl/log-013_keRT8.html
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
leon11 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Leszek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 479
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2018-10-31, 01:06   

Sorry Rafał. Nie zwróciłem uwagi na to, że nie masz silnika na PD tylko na pompie. Jutro się temu przyjrzę.

Zrób jeszcze logi:
Statyczne - 000
BS - 000, 004, 011
Dynamiczne - 000, 003+010, 003+008+011,
bo na razie za dużo nie wynika, tym bardziej, że EGR i tak zaślepiony.
Podaj też jaki masz kod silnika.
_________________
VCP+K
Poprzednie Audi: A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic.
Obecne: A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
 
 
rafals93 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Rafał
Dołączył: 26 Paź 2018
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-11-01, 21:55   

Silnik to AFN, poniżej uzupełniam brakujące logi:

Statyczny 000 - http://vaglogi.pl/log-000_j5W37R.html

BS:

000 - http://vaglogi.pl/log-000_Pw4zra.html

004 - http://vaglogi.pl/log-004_cfR7Us3.html

011 - http://vaglogi.pl/log-011_304JO1.html

Dynamiczne:

000 - http://vaglogi.pl/log-000_QO3s8.html

003+010 - http://vaglogi.pl/log-003_010_3Ws40Y.html

003+008+011 - http://vaglogi.pl/log-003_008_011_SRAgt.html
 
 
leon11 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2009
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Leszek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 48
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 479
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 2018-11-02, 23:01   

Niestety Rafał. Logi oscylują w granicach normy. Nie widzę tu nic co mogłoby wpływać na złą pracę silnika. Jedynie co mógłbym się przyczepić to troszkę zbyt mała wartość masy zasysanego powietrza przy wyższych obrotach (od ok. 2.500) w logach dynamicznych bloków 003 (kolumna 3) i 010 (kolumna 1). Wkleję wytyczne do zaniżonych wskazań bloków wartości mierzonych dla silnika AFN przy pełnym obciążeniu w bloku 10:
"Wskazanie 1 masa zasysanego powietrza - Poniżej 850 mg/skok
- Za niskie lub za wysokie obroty silnika – przy obrotach 3000/min odczytać wymaganą wartość obrotów.
- Za niskie ciśnienie doładowania – sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania.
- Uszkodzony przepływomierz masy powietrza G70 – układ doładowania powietrza z turbosprężarką, sprawdzanie turbosprężarki."

Różnice dawki wtrysku na cylindrach (blok 013) są prawidłowe.
Możliwe, że przepływomierz troszkę zaniża wartości albo jest na dolocie za przepływomierzem a przed turbiną drobna nieszczelność. Możesz spróbować przeczyścić przepływkę lub podmienić ją na sprawdzoną.
Co do wysterowania pompy się nie wypowiem ale według podpowiedzi jest w normie, chyba że praktyka mówi co innego.
_________________
VCP+K
Poprzednie Audi: A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic.
Obecne: A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
rafals93 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Rafał
Dołączył: 26 Paź 2018
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-11-02, 23:55   

Dziękuje za podpowiedzi, jutro jeszcze sprawdzam wtryskiwacze bo mam sugestie uszkodzenia ich poprzez czyszczenie szczotką drucianą. Przeplywomierz przełoże po niedzieli jeżeli nie znajdę usterki. A jeszcze dla spokoju ducha zapytam: jeżeli rozrząd byłby źle ustawiony to byłoby to widoczne w logach?

Ps. Wtryskiwacze sprawdzone, są ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: