Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
maglownicy
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o ocenę logów Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI AVF
Autor Wiadomość
dominik27733 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Dominik
Wiek: 18
Dołączył: 09 Sie 2018
Posty: 1
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2018-08-09, 22:48   Prośba o ocenę logów Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI AVF

Tak jak w tytule, pacjent to Audi A6 C5 Avant 1.9 TDI 131KM AVF (5-biegowa skrzynia)
Dodam, że ma zrobioną mapę na 160KM
Nie pasuje mi coś w logach.. ogólnie zamula na dolnych obrotach (tak do 2tyś/obr), no i moim zdaniem powinna lepiej się wkręcać na obroty, mieć lepszą moc
Z góry dzięki za pomoc :)

Dynamiczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_KeCw06.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_H73kYAh.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_M28L5.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_5jN2o.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_Z3ZVbZ.html
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_w6259.html
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 44 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1473
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-08-09, 23:17   

Trochę przepływka słabo od początku odłącz ja i zobacZ czy jest różnica. Turbo też słabiej daje od początku ale to winna może być przepływka
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
TomA6C6 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Tomasz
Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 11
Skąd: RLU / RZ
Wysłany: 2018-08-13, 22:06   

Kiedy miałeś zmieniany rozrząd? Kąt synchronizacji mocno skacze, winny może być napinacz.
Zrób jeszcze statyczne grup 013, 018 i 023 (każda grupa osobno)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
xoslox 



Model: A4 B6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Kamil
Pomógł: 41 razy
Wiek: 30
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 837
Skąd: TOS
Wysłany: 2018-08-16, 11:34   

Turbo wstaje prawie 8s do zadanego ciśnienia, słabe doładowanie,przez co MAF na granicy odcinania dawki...
Ja bym sprawdził króciec podciśnienia na Vacum czy nie jest luźny, ogólnie przejrzeć wężyki podciśnienia...
Na przyszłość jak logujesz daj loga razem 003+008+011 widać tam dobrze zależność MAF od MAP...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: