Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o analize logu dynamicznego
Autor Wiadomość
m_aciek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: maciek
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 2
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-01-19, 02:41   Prośba o analize logu dynamicznego

Witam
https://www.fotosik.pl/zdjecie/4bbbe1680c30e5bb




PO diagnostyce u mechanika został wymieniony zawór N75 , niestety Vcds dalej pokazuje błąd sonda lambda sygnał za bogatej mieszanki.błąd 008598 P2196.
AUTKO NIE MULI ,PALI NORMALNIE,DPF ok. sprawdzone zostały przewody podciśnieniowe i dolot .po wykasowaniu błąd wraca j/w.prosze o pomoc .
Audi 2.0 BRE
Z gory dziękuje
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 288 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4745
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-01-19, 13:29   

Sonda była sprawdzana i EGR?
 
 
m_aciek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: maciek
Dołączył: 04 Mar 2017
Posty: 2
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-01-19, 13:54   

....tak . auto przeszło pełna diagnostykę u tunera i wykluczył sondę i egr ( Ale może sie myli )
Powiedział ze Turbo się zacina i nadaje do czyszczenia. Czy z logów tak wynika?
Dziwi mnie to bo auto jeździ normalnie . Czasem czuje ze turbina załączy sie przy 1800 a innym przy 2000 obr
Dzis będę miał Vcds-a
nowy log gr 11
https://images84.fotosik.pl/970/6b31ad58508d9139med.jpg

Dodano: 2018-02-13, 12:38
witam ponownie
Dalej borykam sie z problemem . błędem sondy lamba
008598( OXYGEN lambda Sensor B1S1)
P2196 Signal too high (Rich)
W aucie wymieniłem
Odme wraz z pokrywa zaworów
Turbo po regeneracji
Nowy zawór N75
wyczyszczony dolot wraz z zaworem EGR
A bład jak był tak jest
macie jakieś pomysły ?
Jak poprawnie sprawdzic sondę
pozdrawiam
  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: