Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z recznym
Autor Wiadomość
Nemo0o 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BMK
Imię: Damian
Wiek: 26
Dołączył: 27 Maj 2019
Posty: 1
Skąd: Dubienka
Wysłany: 2019-05-27, 18:11   Problem z recznym

Witam..
Po wymianie tarcz i klocków takie cos mnie zaskoczyło
przewody sprawdzone, silniczki sprawne,
podczas jazdy na Fis mam napisane break pads i piszczy jak by ręczny był zaciagneity po przekroczeniu 10km/h.
Ktos wie gdzie moze tkwić problem ?
mechanicy rece rozkadaja ;/

60385175_2324592550927733_6742260676535779328_n.jpg
Plik ściągnięto 16 raz(y) 135,9 KB

 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 497
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-05-29, 13:25   

a jaki jest 2 bład ?
Pierwszy wskazuje na brak zasilania, trzeba pomierzyć napięcia na silniku, bezpiecznikach itp.
może zielone jest we wtyczce lub w przewodach.
 
 
wojciech007 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Imię: Wojtek
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 612
Skąd: Ełk
Wysłany: 2019-06-04, 00:22   

Nie wiem jak sprawdzałeś przewody i silniczki, ale sprawdź jeszcze rezystancję bezpośrednio przy sterowniku hamulca. Rezystancję zmierz pomiędzy przewodami idącymi do jednego koła, a następnie do drugiego (podczas pomiaru silniczki podpięte).
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: