Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z ogrzewaniem
Autor Wiadomość
staski1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: stanisław
Dołączył: 06 Lut 2019
Posty: 15
Skąd: Przeczyce
Wysłany: 2019-02-09, 19:09   Problem z ogrzewaniem

Czy miał ktoś już podobne objawy w niewłaściwym funkcjonowaniu ogrzewania w A6C7 ?
Silnik temp.90 stopni,obydwa węże od nagrzewnicy gorące(wlot i wylot) ,na panelu nastawa HI.
Od strony kierowcy nawiew ciepły ,od strony pasażera letni.Podczas jazdy temperatura nawiewu spada tak,że od strony kierowcy ledwo co grzeje ,a od strony pasażera praktycznie leci chłodne. VSCD pokazuje brak błędów.
Wie ktoś co jest grane?

[ Dodano: 2019-02-12, 19:20 ]
200 wyświetleń i nikt nie kuma?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 548 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10036
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-02-12, 22:43   

Robiłeś testy za pomocą VCDSa?
 
 
staski1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: stanisław
Dołączył: 06 Lut 2019
Posty: 15
Skąd: Przeczyce
Wysłany: 2019-02-13, 10:48   

Napisałem :VSCD pokazuje brak błędów.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 548 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10036
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-02-13, 13:54   

Pytałem się o przeprowadzenie testów klap itp., a nie sprawdzenie błędów :) .
 
 
staski1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: stanisław
Dołączył: 06 Lut 2019
Posty: 15
Skąd: Przeczyce
Wysłany: 2019-02-13, 17:24   

Taki mądry w tym temacie to nie jestem ,chyba że możesz podpowiedzieć jak to zrobić.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 548 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10036
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-02-13, 18:20   

Jak wejdziesz w sterownik klimy, to po prawej stronie będziesz miał testy. Sprawdzisz nimi dmuchawę, zawory, klapy itp.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
staski1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: stanisław
Dołączył: 06 Lut 2019
Posty: 15
Skąd: Przeczyce
Wysłany: 2019-02-16, 21:01   

Jutro wstawię foty z testów ,bo kabel przez nieuwagę WIFi poszedł się pieprzyć ,jutro będzie nowy <wnerw>
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 548 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10036
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-02-17, 00:10   

Kupiłeś kabel z atmegą i bootloaderem? Jeśli tak, to można go ożywić.
 
 
staski1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: stanisław
Dołączył: 06 Lut 2019
Posty: 15
Skąd: Przeczyce
Wysłany: 2019-02-17, 18:45   

Testy,nastawy fabryczne klap,potencjometrów porobione ,no i odczyt przy 90 stopniach silnika takie jak na fotce .
Różnica między lewą a prawą stroną to ok.7stopni ,no i czy temperatura powietrza wylotowego nie powinna być większa niż te 42 stopnie?

[ Dodano: 2019-02-17, 18:46 ]


[ Dodano: 2019-02-17, 18:51 ]
Coś zdjęcie nie wchodzi ,więc napiszę:
temp.lewego nawiewu 41st.
temp.prawego nawiewu 33st.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1068
Skąd: Wrocław

Wysłany: 2019-02-18, 03:44   

staski1 napisał/a:
Coś zdjęcie nie wchodzi ,więc napiszę:
zły link podajesz (do strony, nie do obrazka. Pod obrazkiem masz generator linków na forum). Tu masz swoją fotę:
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
staski1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: stanisław
Dołączył: 06 Lut 2019
Posty: 15
Skąd: Przeczyce
Wysłany: 2019-02-18, 10:27   

Dzięki,za pomoc <okok>

[ Dodano: 2019-02-20, 18:33 ]
Nie ma ktoś pomysłu co z tym zrobić? Dodam ,że po sprawdzeniu ogrzewania podczas jazdy ,temperatury
nawiewu są znacznie niższe tzn.lewa strona ledwo ledwo , a prawa strona zimna.
 
 
bigjasiu 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGQB
Imię: Grzegorz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 161
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2019-02-21, 21:39   

a może termostat chu... strzelił. Sprawdź zawór na podszybiu!!!
_________________
WYKONANE MODY:
1)BOSE
2) OGRZEWANIE POSTOJOWE
3) SIDE ASSIST
4) LINE ASSIST
5) ACC
6) KAMERA COFANIA
7) PEŁNE QQ2
8) TUNER TV DVBT
9) SOFT CLOSE
10) HUD
11) NIGHT VISION
12) HaK ORIS

PLANY
1) PNEUMATYKA
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
staski1 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Imię: stanisław
Dołączył: 06 Lut 2019
Posty: 15
Skąd: Przeczyce
Wysłany: 2019-03-09, 12:50   

bigjasiu -gdyby była to usterka wymieniona przez ciebie ,to wąż powrotny z nagrzewnicy byłby zimniejszy,a w moim przypadku tak jak pisałem wcześniej obydwa węże od nagrzewnicy są gorące.
Tak sobie myślę ,że chyba bez serwisu się nie obejdzie :[

[ Dodano: 2019-03-18, 21:13 ]
Postanowiłem sam się za to zabrać,plan jest taki,że najpierw spróbuję przeczyścić układ chłodzenia za pomocą środka ,który się dolewa do wody po spuszczeniu płynu.Udokumentuję tutaj swoje działania (może komuś się przyda).Po pierwsze zabrałem się za spuszczenie starego płynu-zacząłem odkręcać dolną osłonę ,aby się dostać do kranika od spustu-i tu zong ,bo główne 4 śruby trzymające osłonę są odkręcane na gwiazdkę nie torxem,no i kaplica.Po kombinacjach odkręciłem dół lewego nadkola po zdjęciu koła,i wtedy mogłem poluzować wąż od chłodnicy.Płyn został spuszczony.Zalałem układ razem ze środkiem.Odpaliłem silnik na 20 min.Zgodnie z instrukcją powinno się w tym czasie wszystko przeczyścić.Nie miałem co robić w czasie kiedy silnik się nagrzewał ,więc poluzowałem wąż odpływowy od nagrzewnicy aby odpowietrzyć układ.I tutaj zdziwko? płyn przez dziurkę nie leci. Zsunąłem nieco wąż aby zobaczyć czy jest przepływ -okazało się .że z wylotu wypływa płyn ,ale bez jakiegoś ciśnienia(może w 5 min nalałoby 500 ml).Ponieważ zaczęło się ściemniać zamknąłem maskę i na dzisiaj koniec ,-ciąg dalszy na pewno nastąpi <nerwus>

[ Dodano: 2019-03-19, 22:23 ]
Dzień drugi-spuściłem wodę ze środkiem czyszczącym.Wypłukałem cały układ chłodzenia dwukrotnie wodą ,za drugim razem nie leciała krystalicznie czysta,ale dałem sobie spokój.W międzyczasie zagotowałem 0.5l octu i 0.5l wody ,a następnie wlałem to na 15 min do nagrzewnicy.Po tym czasie nagrzewnicę przepłukałem wodą pod ciśnieniem i przedmuchałem.Cały układ był pusty i wyczyszczony,więc wszystko poskręcałem i nalałem płynu.Silnik odpalony,jeszcze jakieś uzupełnienie płynu i czekanie na efekty.Gdy silnik osiągnął temp. 60stp. i wyższą nawiew zaczął pracować tak jak należy.Czas na jazdę próbną. Po przejechaniu 5 km -wszystko ok.-nagrzewnica grzeje jak trzeba.Po powrocie silnik został na chwilę wyłączony,Po ponownym uruchomieniu ,przy temp.silnika 80 stp. z nawiewów leci zimne powietrze, oczywiście przy nastawie HI. <wnerw> Nie daje za wygraną =silnik pracuje ,a ja coś tam sprawdzam VAG iem,po około godzinie ni stąd ni zowąd zaczyna lecieć z nawiewów gorące powietrze.Sprawdziłem węże do nagrzewnicy -tak jak wcześniej obydwa gorące.Myślę ,że elektrozawór powinien być sprawny,a przyczyną powinien być jakiś czujnik sterujący klapą gorącego powietrza.Co i jak jeszcze nie wiem -walka nie skończona.Ciąg dalszy walki z ogrzewaniem pewnie wkrótce nastąpi ,co nie omierzam udokumentować <okok>

[ Dodano: 2019-03-20, 10:20 ]
Czy może ktoś podpowiedzieć ,gdzie są i jak sprawdzić VCDSem czujniki temperatury wewnętrznej?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: