Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z konwerterem świeżo po regeneracji.
Autor Wiadomość
TrCustom 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Artur
Dołączył: 11 Kwi 2019
Posty: 3
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2019-04-11, 11:48   Problem z konwerterem świeżo po regeneracji.

Witam serdecznie.
Mam problem ze skrzynią biegów ZF 6HP19 o oznaczeniu GZW w A6 C6 3.0 TDI BMK Quattro.
Mianowicie samochód przy określonych prędkościach i obrotach wpadał w wibracje. Mechanik stwierdził jednoznacznie na uszkodzony konwerter. Po zdjęciu skrzyni okazało się że mój konwerter był już regenerowany i z wyglądu jakby ktoś się uczył na nim spawac. Strasznie posmarkany.
Po odkreceniu wysłałem go do pewnego zakładu zajmującego się regeneracją na allegro. Zadzwonili do mnie, że tam nie ma co zregenerować bo obudowa została źle pospawana przez poprzedników.
Znalazłem konwerter z takiej samej skrzyni GZW. Wysłałem im drugi.
Odesłali zregenerowany. Zamontowałem wszystko. Wjechał nowy olej i nowy filtr. Auto przestało całkowicie poruszać się do przodu czy do tyłu.
Dzwonię do zakładu regeneracyjne. Twierdzą że zrobili to bardzo dobrze i po opisaniu objawów i błędów że to wina mechatronika.
Podmiana mechatronika z moją elektroniką nic nie zmieniła.
Błędy pojawiające się na skrzyni to 17115/P0731 Gear 1-incorrect ratio. W położeniu D auto stoi w miejscu, biegi lecą do góry od 1-5, po chwili wyskakuje PRNDS. Czasem wyskoczy błąd 17119/P0735 lub też od innych biegów. Wszystkie związane z nieprawidłowym przełożeniem.
Co to może być panowie? Czy konwerter jest źle zregenerowany czy może sprzedawca poprzedniego dał że skrzyni o innym oznaczeniu i nie śmiga?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
woocash 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Łukasz
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 29
Skąd: Brodnica PL
Wysłany: 2019-04-11, 23:08   

Miałem podobie, dolałem ATF'u i wszytko śmiga.

Mi weszło 8,6l.
  
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 513 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9335
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-04-11, 23:11   

Powinno wejść ponad 8 litrów przy zalewaniu skrzyni z pustym konwerterem :) .
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
konradkry77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-04-12, 08:13   

Pytanie czy jest ciśnienie w układzie,
Na mniejszej ilości oleju powinien pojechać.
Na vcds podejzyj jak pracują elektrozawory,
 
 
TrCustom 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Artur
Dołączył: 11 Kwi 2019
Posty: 3
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2019-04-15, 11:42   

Witam. Mechanik dał duupy i przy zakładaniu skrzyni nie trafił wycięciami w konwerter i złamał ząbki od napędu pompy oleju w skrzyni. Po wymianie pompy i znowu oleju i filtra wszystko zaczęło śmigać. Dodam tylko że przyczyną wibracji nie był sam konwerter. Poprzedni "mechanicy" podczas wymiany rozrządu skrzywili delikatnie koło zamachowe bo od wtedy są wibracje. Wymiana na używkę załatwiła sprawę. Mechanik na własny koszt wymienił mi pompę w skrzyni i nie policzył za robotę. Są jeszcze ludzie
 
 
skubiszek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemysław
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 197
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2019-04-15, 12:58   

trudno też żeby wymieniali na Twój koszt jeśli jest to ewidentnie ich wina :-) teraz przynajmniej masz spokój na lata ze skrzynią jeśli fachowo zostało to zrobione
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
TrCustom 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Artur
Dołączył: 11 Kwi 2019
Posty: 3
Skąd: OPOLE
Wysłany: 2019-04-15, 13:14   

Wiesz, zawsze mogli zwymyślać coś na fakturze albo udać zielonych... Mam nadzieję że teraz to będzie śmigać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: