Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Ostrzegam i stanowczo ODRADZAM! //UCANDO//

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Ostrzegam i stanowczo ODRADZAM! //UCANDO//

Post autor: hemiV8 » 17 kwie 2023, 19:58

Jeżeli nie chcecie się zdziwić to stanowczo odradzam zakupy w UCANDO!!

Jest takie powiedzenie "człowiek uczy się na błędach" i to jest prawda ale najlepiej jak można się uczyć na błędach innych. Zawsze sprawdzam co i gdzie i u kogo kupuję ale w tym przypadku zasugerowałem się jakąś "wielkością" tej fyrmyy... nie wiem jak jest teraz ale kiedyś byli w TV, TVN Turbo, duża strona internetowa a teraz reklama jest nawet na tym forum. Być może to spowodowało / uśpiło moją czujność.

Pod koniec marca kupiłem tam sprzęgło wiskotyczne Behr Hella Service 8MV 376 732-031 cena niecałe 500 zł tak jak określił sprzedawca wysyłka paczki odbyła się za pomocą firny kurierskiej DPD ze względu na to iż sprzedawca nie oferuje wysyłki zagranicznej w tym wypadku do Irlandii paczka została wysyła do firny spedycyjnej która to zajmuje się wysyłką przesyłek poza Polskę.
W dalszej drodze przesyłka została przekazana firmie DPD Ireland która to dostarczyła przesyłkę pod adres mojego zamieszkania bezpośrednio do moich rąk. Przesyła została odebrana w stanie nie naruszony i bez jakichkolwiek widocznych śladów uszkodzeń.

Po otrzymaniu paczki otworzyłem pierwszy w żaden sposób nieoznakowany do transportu karton, w którym był drugi oryginalny, w którym była część pomimo tego, że producent części celowo oznakował opakowanie napisem i strzałkami jak część ma być transportowana ktoś przed wysyłką wyjął towar z pudełka i włożył odwrotnie, przez co olej ze sprzęgła wyciekł i zalał całe opakowanie lub co gorsze wysłał towar uszkodzony.

Z tego też powodu i w celu rozwiązania problemu niezwłocznie po otwarciu przesyłki postanowiłam napisać do sprzedawcy e-mail ze dołączonymi zdjęciami w którym by opisany problem niestety po wysłaniu 7 wiadomości do firmy UCANDO.PL niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
Odpowiedzią pierwszą jaką otrzymałam od jakiegoś pana X i to dopiero po 7 dniach było odrzucenie reklamacji ponieważ według sprzedawcy powinienem zweryfikować stan części w Polsce i nie wysyłać jej do Irlandii wiedząc, że część może ulec uszkodzeniu.

Poniżej wiadomości od pana X z UCANDO:

Dzień dobry Panu,
wszelkie uszkodzenia towaru należy zgłaszać spisując formularz szkody transportowej w ciągu 7 dni od otrzymania paczki. Dzięki temu możemy wziąć na siebie odpowiedzialność za przesyłkę lub rozwiązać sprawę z firmą przewozową. Niestety takiego formularza Pan nie spisał.
Nie możemy też ponosić odpowiedzialności za to, że wysłał Pan tą paczkę do Irlandii bez weryfikowania stanu towaru, tym bardziej wiedząc, że sprzęgło wiskotyczne może ulec uszkodzeniu w trakcie transportu kurierem z uwagi na to, że paczki są traktowane przez kurierów niedelikatnie.
Pozdrawiam


Niestety odpowiedź zwrotna na tę wiadomość była nie możliwa ponieważ server odrzucał wysyłane wiadomości - prawdopodobnie i jak się mogę domyślać zablokował mnie w kontaktach. Odpowiedziałem więc na adres e-mail podany na ich stronie internetowej. Tłumacząc się i wyjaśniając, że wina nie leży po mojej stronie, ponieważ jak mogłem sprawdzić towar w Polsce jak jestem w IE i jak można było przed wysyłką wyjąć sprzęgło z opakowania i włożyć je odwrotnie pomimo WYRAŹNYCH zaleceń i oznaczeń producenta części. Poza tym jak mogłem spisać protokół u kuriera jak paczka była dostarczona bez najmniejszych uszkodzeń. Niestety pan X wie lepiej.

Otrzymałem kolejną wiadomość treść poniżej:

Dzień dobry Panu,
nasza firma podtrzymuje stanowisko z poprzedniej wiadomości - reklamacja tego typu wymaga spisania protokołu szkody transportowej. Nie ponosimy też odpowiedzialności za brak weryfikacji stanu części przed wysyłką do Irlandii i związane z tym koszty.
Pozdrawiam


Sprawa dalej się toczy... teraz już dla zasady, w końcu klient nie może być winny z powodu zaniedbań sprzedawcy i bez różnicy czy tym klientem jestem ja czy inny kupujący, i doskonale zdaję sobie sprawę z tego jak powinna odbywać się obsługa klienta a wiem to z własnego doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klientów.

Tak jak na początku napisałem lepiej się uczyć na błędach innych więc radzę wszystkim dobrze się zastanowić przez wydaniem pieniędzy w tej "firmie" i uczyć się na moich. <uoee>

Pozdrawiam,
Greg

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Re: Ostrzegam i stanowczo ODRADZAM! //UCANDO//

Post autor: _wladi_ » 17 kwie 2023, 20:59

Hmmm powiem Ci z mojego doświadczenie bo już kilka razy miałem taką sytuacje i to nie koniecznie z częściami ale z różnymi rzeczami. Kilka razy zdarzyło mi się otrzymać wadliwy towar lub uszkodzony i po otwarciu paczki od razu porobiłem foty na stronie kurierskiej napisałem reklamacje dołączyłem foto z uszkodzeniem i bez najmniejszego problemu w jednym przypadku dostałem nowy towar w innym kasę. Moim zdaniem Twoje oburzenie nie jest zasadne bo nie dopełniłeś podstawowych zasad reklamacji i sprzedający ma racje bo jak ma żądać od firmy kurierskiej zadośćuczynienia jak nie została zgłoszona reklamacja…tyle ode mnie pozdro

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Re: Ostrzegam i stanowczo ODRADZAM! //UCANDO//

Post autor: hemiV8 » 18 kwie 2023, 20:27

Dziękuję za wyjaśnienie i twoją opinię, ale... napisałem posta w celu informacyjnym, żeby ewentualny klient wiedział, z czym może się spotkać ponieważ doskonale wiem, że 500 zł w Polsce na jedną małą część to nie jest mało, tym bardziej biorąc pod uwagę fakt, że ktoś może zarabiać np. 2000 lub 3000 zł miesięcznie. Dodatkowo nie chodzi tutaj o moje skromne 500 zł ta kwota w żaden sposób nie robi na mnie wrażenia ale domyślasz się zapewne, że niestety nie każdy może to napisać.

Kolejną rzeczą jest to, że nie sądzę, żeby twoje zdanie na temat tego, czy mam rację, czy jej nie mam miało tutaj jakieś znaczenie - bez obrazy oczywiście.
Bladego pojęcia nie mam czy przeczytałeś dokładnie wszystko co napisałem i czy przeczytałeś to ze zrozumieniem, ale po przeczytaniu Twojego posta, śmiem w to wątpić. Choć nie ukrywam, mogę się mylić.
Raczej też nie sądzę, żeby to ile części w tej "firmie" kupiłeś miało jakieś odniesienie do opisanej przeze mnie sprawy. Tak samo, jak nie ma znaczenia to ile części do ilu aut za ile tysięcy i gdzie
jak kupuje. Na pewno się tutaj zgodzisz.

Napiszę i wyjaśnię raz jeszcze o co w rzeczonym temacie się rozchodzi i nie chcę tutaj zaczynać żadnej polemiki.

Po pierwsze:
Jak napisałem wyżej...- dosłownie 30 min. po otrzymaniu i odebraniu NIEUSZKODZONEJ Z ZEWNĄTRZ paczki od kuriera i otwarciu jej zrobiłem zdjęcia i wysłałem wiadomość do sprzedawcy opisując w wiadomości problem i dołączając 9 zdjęć — MAŁO???

Po drugie:
Po wysłaniu jeszcze 7 wiadomości i 1 rozmowie tel. dopiero po tygodniu sprzedawca się odezwał i zażądał spisanego protokołu uszkodzenia paczki od kuriera. Pytam zatem KTO I KTÓRY KURIER i w JAKIEJ FIRMIE spisuje protokół uszkodzenia
NIEUSZKODZONEJ przesyłki?? Bardzo proszę o info.


Po trzecie:
Jeżeli wiesz, o jakim ja sprzęgle piszę.

Uszkodzenie część nastąpiło z winy sprzedawcy w chwili wyjęcia jej z OZNACZONEGO PRZEZ PRODUCENTA KARTONU (oznaczenie jak magazynować i transportować część) i ponownego włożenia jaj do opakowania, ale ODWROTNIE!! Można uznać, że wtedy zaczął ze sprzęgła wyciekać
olej co doprowadziło w dalszej drodze do jego uszkodzenia przez ubytek oleju.


Ostatnia rzecz, o jaką jeszcze chcę zapytać to to, czy normalnym jest fakt, że sprzedawca sugeruje, że nie powinno się kupować części wiedząc, że może ona ulec uszkodzeniu w transporcie. No to mniej naprawdę rozbawiło. <brawo>

Pozdrawiam ,
Greg

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Re: Ostrzegam i stanowczo ODRADZAM! //UCANDO//

Post autor: _wladi_ » 18 kwie 2023, 21:07

Po części masz racje ale to Ty nie zrozumiałeś co napisałem…procedury zawsze są takie że od razu pisze się reklamacje do firmy kurierskiej i napisałem że nie kupowałem nic od tego gościa tylko wiele rzeczy z wielu miejsc i jak tylko gdy coś mi nie pasowało pisałem reklamacje do firmy kurierskiej, która jest ubezpieczona na takie akcje i gdybyś to zrobił to na bank dostałbyś zwrot kasy bo firma która wysłała paczkę by sobie od nich ściągnęła tą kasę. Nie mam zamiaru z Tobą sie wykłócać bo nie o to chodzi. Do pewnych sytuacji są pewne zasady a Ty nie zastosowałeś się do nich possać tylko do firmy że coś takiego się wydarzyło. Nawet jeżeli koleś źle spakował towar to niech sie potem boksuje z kurierem dlaczego zostało to uszkodzone a nie Ty masz sie wkurzać. Nie zgłosiłeś reklamacji nie dostaniesz kasy niestety tak to działa z firmami kurierskimi.

[
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2023, 09:28 przez _wladi_, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Re: Ostrzegam i stanowczo ODRADZAM! //UCANDO//

Post autor: _wladi_ » 19 kwie 2023, 09:26

😉

ODPOWIEDZ

Wróć do „Odradzam (spoza Forum)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga