Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu
Audi A6 C5 1.8t quattro avant by K3m0T1989
- ZyWiecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 123
- Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi A6 C5 1.8t quattro avant by K3m0T1989
Dzięki wielkie, odejdą mrozy to wezmę się za robotę:)
Pozdrawiam !
Pozdrawiam !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Audi A6 C5 1.8t quattro avant by K3m0T1989
2 redukcje doleciały i mikrostyk zamka dla pasażera.
Jutro pewnie będe działać z tematem i rozbiore drugie drzwi.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
i jeszcze testy ogrzewacza, gniazdko na pilota i rano zobaczymy co się uda w pół godziny coś odmrozić czy trzeba godzinę czy więcej grzania. Chciałbym sprawdzić żeby się nie okazało że trzeba 10zł zapłacić za jedno odmrażanie auta.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Jutro pewnie będe działać z tematem i rozbiore drugie drzwi.
i jeszcze testy ogrzewacza, gniazdko na pilota i rano zobaczymy co się uda w pół godziny coś odmrozić czy trzeba godzinę czy więcej grzania. Chciałbym sprawdzić żeby się nie okazało że trzeba 10zł zapłacić za jedno odmrażanie auta.
- Doc
- Administrator
- Posty: 1985
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Audi A6 C5 1.8t quattro avant by K3m0T1989
Polukałem, popatrzyłem na twoje zdjęcia, naprawy. Gratuluję serio.
Masz kurna siłę i wytrwałość . 


-
- Moderator
- Posty: 477
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Audi A6 C5 1.8t quattro avant by K3m0T1989
Ja osobiście straciłem ochotę do zabawy z mikrostykami zamków ... wyciągałem zamek w przeciągu roku z 5 razy i za każdym razem inny problem. W końcu kupiłem nowy ... Najgorzej jest jak zaczną się szyby same otwierać :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Audi A6 C5 1.8t quattro avant by K3m0T1989
co drugi pewnie tyle samo grzebie w tak starym aucie to norma tylko mi się jeszcze czasem chce strzelić fotkę i to opisać. Ogólnie z prawie każdym autem jakie miałem tak działam, wcześniej 3x bmw, honda, citroen i był temat bo zawsze jest coś do zrobienia.
drzwi kierowcy już zrobiłem ostatnio, zamek wyjąłem (w ogóle ktoś pisał że da się wyjąć zamek bez ruszania ramki szyby, mi się nie udało i nie wiem jak to niby możliwe), wyczyściłem wszystko ze starego smaru, nałożyłem nowy grafitowy, wyregulowałem też zaczep w słupku i klamka chodzi lżej i drzwi ładniej się zamykają i problem odbijania zrobiony.Nikostratus pisze: ↑13 sty 2021, 20:14Ja osobiście straciłem ochotę do zabawy z mikrostykami zamków ... wyciągałem zamek w przeciągu roku z 5 razy i za każdym razem inny problem. W końcu kupiłem nowy ... Najgorzej jest jak zaczną się szyby same otwierać :D
cały zamek jest sprawny pasażera tylko ten mikrostyk nie daje sygnału, albo wyczyszczę oryginalny a jakby się nie udało to wziąłem nowy na podmianę. Taki urok tych zamków w C5. A co mają szyby do zamka ? jest tutaj otwieranie szyb z kluczyka ręcznie ? bo tylko taką opcję widzę żeby szyby otwierać poprzez zamek.
W BMW tak było że przytrzymanie dłużej przekręconego kluczyka w zamku powodowało otwieranie szyb wszystkich tak jak pilotem.
- Doc
- Administrator
- Posty: 1985
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: Audi A6 C5 1.8t quattro avant by K3m0T1989
Kurczę... ja tylko raz przez tyle lat zmieniłem i było ok.Nikostratus pisze: ↑13 sty 2021, 20:14Ja osobiście straciłem ochotę do zabawy z mikrostykami zamków ...

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Audi A6 C5 1.8t quattro avant by K3m0T1989
- tip i rury dolotu w 2 średnicach doleciały. Ten dolot to wezmę kwas i czyściwo i wyczyszcze te spawy bo widać majstrowi się nie chciało co to wykonywał
![Obrazek]()
- po 10-15 minutach ładnie szyby odmraża ale było tylko -1.
![Obrazek]()
jutro chyba dojedzie downpipe.

- po 10-15 minutach ładnie szyby odmraża ale było tylko -1.
jutro chyba dojedzie downpipe.
-
- Moderator
- Posty: 477
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Audi A6 C5 1.8t quattro avant by K3m0T1989
U mnie jest taka opcja że jak przy trzymam kluczyk w zamku to opuszczę lub podniosę drzwi.
A co do trwałości zamków to zależy w jakim sam zamek jest i w jakim klimacie się jeździ. Zeszłej zimy to mi co chwila zamki zamarzały ( Skandynawia)
A co do trwałości zamków to zależy w jakim sam zamek jest i w jakim klimacie się jeździ. Zeszłej zimy to mi co chwila zamki zamarzały ( Skandynawia)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 04 paź 2020, 07:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Audi A6 C5 1.8t quattro avant by K3m0T1989
- żeby się nie nudzić dzisiaj podmiana mikrostyku w drzwiach pasażera, teraz już ładnie zapala światło.
![Obrazek]()
ruda oczywiście taka sama jak z lewej strony ale to temat na inną robotę.
![Obrazek]()
- oryginalny mikrostyk jest sprawny tylko wytarła się z niego jakaś gumka biała i już po otwarciu nie jest wciskany do końca, próbowałem coś na niego nakleić ale albo za mało albo za dużo i cały czas był wciśnięty.
![Obrazek]()
tutaj widać jak to działa, ogólnie bardzo prosty temat, wyjęcie ramki to chwila moment. Należy tylko pamietać przed finalnym dokręceniem aby zamknąć drzwi i sprawdzić jak pasuje do karoserii.
![Obrazek]()
Więc podmieniłem jednak na ten który dotarł i spokój, przy okazji cały zamek został przelany zmywaczem, przedmuchany sprężonym i na koniec nasmarowany grafitowym smarem. Chodzi elegancko.
![Obrazek]()
- skoro dotarł do mnie TIP to od razu wleciał pod maskę
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Wszystko całkiem pasuje, silikony trochę niektóre mogłyby być o 1cm dłuższe, jedynie pod odmę średnio pasuje i musiałem się ratować dorobieniem kawałka przewodu ale akurat miałem taki wąż do chłodnicy łamany to się nadał.
Odma od razu została wyczyszczona z masła
- kolejna rzecz od polecanego kolegi Tomka Kafary to DP, bardzo ładna robota, spawy w środku gładkie, ładnie wyczyszczone wszystko. Polecam.
![Obrazek]()
- dotarły również uszczelniacze dyfra 3szt, 2 boczne zrobię ale czy ten 3 od wału zrobię na aucie to nie wiem
ale tam minimalnie się poci, bardziej te boczne wymagają inwterwencji.
![Obrazek]()
Czy ktoś z obecnych wie czy wywalenie pompy SAI powoduje cokolwiek w pracy silnika oprócz kontrolki ? w sensie jakiś tryb serwisowy czy problemy z jazdą ? To samo pytanie do błędu sondy za katem, ona tylko sprawdza działanie katalizatora więc z mojej skromnej wiedzy wychodzi że nie powinna mieć wpływu na przebieg spalania itp, jedynie check się zapali lub nawet nie ?
Pytam o to bo zależy czy mogę fmic robić już teraz i downpipe czy dopiero przed samym strojeniem.
ruda oczywiście taka sama jak z lewej strony ale to temat na inną robotę.
- oryginalny mikrostyk jest sprawny tylko wytarła się z niego jakaś gumka biała i już po otwarciu nie jest wciskany do końca, próbowałem coś na niego nakleić ale albo za mało albo za dużo i cały czas był wciśnięty.
tutaj widać jak to działa, ogólnie bardzo prosty temat, wyjęcie ramki to chwila moment. Należy tylko pamietać przed finalnym dokręceniem aby zamknąć drzwi i sprawdzić jak pasuje do karoserii.
Więc podmieniłem jednak na ten który dotarł i spokój, przy okazji cały zamek został przelany zmywaczem, przedmuchany sprężonym i na koniec nasmarowany grafitowym smarem. Chodzi elegancko.
- skoro dotarł do mnie TIP to od razu wleciał pod maskę

Wszystko całkiem pasuje, silikony trochę niektóre mogłyby być o 1cm dłuższe, jedynie pod odmę średnio pasuje i musiałem się ratować dorobieniem kawałka przewodu ale akurat miałem taki wąż do chłodnicy łamany to się nadał.
Odma od razu została wyczyszczona z masła

- kolejna rzecz od polecanego kolegi Tomka Kafary to DP, bardzo ładna robota, spawy w środku gładkie, ładnie wyczyszczone wszystko. Polecam.
- dotarły również uszczelniacze dyfra 3szt, 2 boczne zrobię ale czy ten 3 od wału zrobię na aucie to nie wiem

Czy ktoś z obecnych wie czy wywalenie pompy SAI powoduje cokolwiek w pracy silnika oprócz kontrolki ? w sensie jakiś tryb serwisowy czy problemy z jazdą ? To samo pytanie do błędu sondy za katem, ona tylko sprawdza działanie katalizatora więc z mojej skromnej wiedzy wychodzi że nie powinna mieć wpływu na przebieg spalania itp, jedynie check się zapali lub nawet nie ?
Pytam o to bo zależy czy mogę fmic robić już teraz i downpipe czy dopiero przed samym strojeniem.