Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w obliżeniu o 3-4 cm w audi a6 c7
Autor Wiadomość
anthill 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzegorz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Lis 2017
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-11-14, 00:06   

zrobiłem fotkę :)

20171113_235615.jpg
Plik ściągnięto 10 raz(y) 107,54 KB

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3595
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-11-14, 00:27   

Dobra muszę teraz sobie ogarnąć Twój VIN, poszukać części i porównać ze zdjęciem :) . Chcesz mieć zawieszenie 1BE czy 1BV? Drugie jest twardziejsze.
  
 
 
anthill 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzegorz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Lis 2017
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-11-14, 00:33   

jedne felgi mam 19 a drugie 20 to chyba lepiej bedzie cos miekkszego prawda ?:)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3595
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-11-14, 00:33   

W takim razie 1BE :) .
 
 
anthill 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzegorz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Lis 2017
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-11-14, 00:36   

Pewnie tak :) będę bardzo wdzięczny za pomoc

[ Dodano: 2017-11-14, 12:30 ]
doczytałem jeszcze w zdekodowanym VIN, że mam zawieszenie 1BA Standard suspension/shock absorption
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3595
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-11-14, 14:07   

Wiem, że masz 1BA :) . Twoja A6 jest w kolorze czarnym i została wyprodukowana 17.07.2014 :p Z tego co odczytałem, to z przodu masz klasę wagową 0JJ, a z tyłu 0YM. Przy przejściu na inne zawieszenie klasy wagowe też się zmieniają. Według ETKI powinieneś mieć klasę wagową 0JJ » 0JG / 0JH oraz 0YM » 0YK / 0YL. Oznaczyłem kolorami przód i tył. Jeśli chodzi o twoje bieżące spreżyny, to masz założone dobre, czyli od 1BA.

Musiałbyś kupić taki zestaw sprężyn dla 1BE (0JG + 0YK):
- przód: 8K0 411 105 EC (1 pasek fioletowy, 2 paski pomarańczowe),
- tył: 8K0 511 115 HB (1 pasek zielony, 1 pasek szary, 1 pasek niebieski).

Lub trochę niżej niż teraz, ale minimalnie wyżej niż wcześniejsze zestawienie (0JH + 0YL):
- przód: 8K0 411 105 ED (1 pasek fioletowy, 3 paski pomarańczowe),
- tył: 8K0 511 115 HC (1 pasek zielony, 1 pasek szary, 2 paski niebieskie).

W ASO każda z tych sprężyn kosztuje ok. 440 zł za sztukę. Jeśli auto dobrze siądzie, to należałoby wymienić też amortyzatory, ponieważ nie będą one pracować na 100%, bo nadwozie będzie niżej. Auto będzie sztywniejsze, ale amorki będą dziwnie bujać autem. Osobiście spróbowałbym pierwszego zestawu <okok> .
  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
anthill 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzegorz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Lis 2017
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-11-14, 15:16   

bardzo rzeczowa odpowiedz, dziękuję :) nie wiem czy specyfikacje producenta zawieraja informację o wysokości tych sprężyn ale rozumiem, że auto będzie wtedy stało na akceptowalnym poziomie :) 440zl/szt to sporo dlatego postaram sie szukac na rynku wtórnym choc już probowałem i nie jest to łatwe :)

[ Dodano: 2017-11-14, 16:12 ]
a co myslisz o rozwiazaniu na sprezynach w zamiennikach ? wrzuciłem numer czesci w sklepach mają np lesjofors (podobno poczciwa marka) za 152zl lub sachs 269 zł i tutaj nawet podaja jej wysokość 286mm np dla sprężyny przód 8K0 411 105 EC
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3595
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-11-14, 16:49   

Są to numery sprężyn z zawieszenia sportowego z innej A6 o takiej samej konfiguracji jak Twoja, więc auto na 99% odpowiednio siądzie. Jeśli chodzi o zamienniki, to nie ma nic przeciwko, ale ważne aby było to coś markowego, np. Sachs, KYB czy Bilstein. Wysokość sprężyn nie jest głównym wyznacznikiem, ponieważ wszystko zależy od jej twardości.
 
 
anthill 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Grzegorz
Wiek: 32
Dołączył: 13 Lis 2017
Posty: 9
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-11-14, 16:56   

Kupię więc coś z marek, które wymieniłeś i oczywiście podeślę zdjęcia z całej operacji, dziękuję za mega pomoc z Twojej strony w tym temacie :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3595
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-11-14, 17:19   

Osobiście preferuję Sachsa <okok> .
 
 
VAGPatrick 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Patrick
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Kwi 2017
Posty: 53
Skąd: Sieraków Śląski
Wysłany: 2017-11-19, 10:20   

anthill, Jak szukasz sprężyn 1BE możesz odezwać się na PW został mi jeszcze komplet sprężyn 1BE z mojej C7
_________________
A6 C6 3.0T 433KM/550NM By VagAudiService
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM By VagAudiService
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: