[Naprawa FIS]
podajcie jakis namiar na tego ACEEFa. widziałem kiedyś na allegro jego ogłoszenie ale teraz nic nie ma wystawionego. a pamiętam że chyba 250 czy 300 zł brał za wszystko łącznie z przesyłką z powrotem do klienta.
[ Dodano: 2012-04-19, 12:11 ]
a już znalazłem. kiedyś chyba inny adres strony mieli. sorka za spam.
[ Dodano: 2012-04-19, 12:11 ]
a już znalazłem. kiedyś chyba inny adres strony mieli. sorka za spam.
Robert Ferrari czeka
Czy naprawiał może ktoś wyświetlacz fis w firmie Animex w Stargardzie Szczecińskim. W serwisie aukcyjnym znalazłem ofertę iż wymieniają wyświetlacz na nowy i udzielają 12 miesięcznej gwarancji. Koszt całej usługi,łącznie z wymianą wynosi 200 złotych. Jak dla mnie to bardzo atrakcyjna cena, ale nie wiem co o tym myśleć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 07 gru 2008, 20:38
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
dogadałeś się tam??Doliwa pisze:Czy naprawiał może ktoś wyświetlacz fis w firmie Animex w Stargardzie Szczecińskim. W serwisie aukcyjnym znalazłem ofertę iż wymieniają wyświetlacz na nowy i udzielają 12 miesięcznej gwarancji. Koszt całej usługi,łącznie z wymianą wynosi 200 złotych. Jak dla mnie to bardzo atrakcyjna cena, ale nie wiem co o tym myśleć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 24 sie 2013, 19:42
- Lokalizacja: stagard
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Masz małego FISa, więc nie pomogę, no i jestem z drugiego końca Polski. Poza tym nie potrzeba mega fachowca. Jakbyś miał wyświetlacz, to zanieś np. do serwisu komórek lub innej elektroniki. Co do wskaźnika, to prawdopodobnie silniczek padnięty. Kup na Alle za 10-15 zł, daj komuś, kto w życiu trzymał lutownicę w ręku i załatwione.
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
co temp. oleju niech najpierw zrobi test zegarów Vagiem - jak ruszy wskazówka wtedy to strzelony czujnik w misce
jeżeli to Jeager ( a no to wyglada na oko ) to silniczki są wciskane bez lutowania , ale częsciej pada procesor w tym licznikach i wskazówki żyją własnym życiem
szczerze proponuję przemysleć wrzucenie licznika z dużym FIS niż ratować trupa
jeżeli to Jeager ( a no to wyglada na oko ) to silniczki są wciskane bez lutowania , ale częsciej pada procesor w tym licznikach i wskazówki żyją własnym życiem
szczerze proponuję przemysleć wrzucenie licznika z dużym FIS niż ratować trupa
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Rusza W VDO też ale dopiero od liczników z elektronicznym zegarkiem ( wskaźniki sterowane cyfrowo )
w Licznikach z analogowym zegarkiem temp. oleju i voltomierz są zwykłymi wskazówkami analogowymi stąd test ich nie rusza
w Licznikach z analogowym zegarkiem temp. oleju i voltomierz są zwykłymi wskazówkami analogowymi stąd test ich nie rusza
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 29 gru 2016, 16:10
- Imię: A6.66
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
VAG pokazuje mi taki licznik czy można w nim zamontować sam duży FIS czy muszę cały licznik wymieniaćbendzji pisze:co temp. oleju niech najpierw zrobi test zegarów Vagiem - jak ruszy wskazówka wtedy to strzelony czujnik w misce
jeżeli to Jeager ( a no to wyglada na oko ) to silniczki są wciskane bez lutowania , ale częsciej pada procesor w tym licznikach i wskazówki żyją własnym życiem
szczerze proponuję przemysleć wrzucenie licznika z dużym FIS niż ratować trupa
<co?>
Błąd pokazuje taki więc mam pytanie czy to sam czujnik czy silniczek wskazówki temperatury oleju?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 46
- Rejestracja: 29 gru 2016, 16:10
- Imię: A6.66
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Katowice
błąd to zdecydowanie czujnik w misce do wymiany
dziękuje za odpowiedzi
dziś z ciekawości zajrzałem pod auto, przewód z czujnika oleju przed wtyczką owinięty taśmą izolacyjną i przywiązany drutem do miski (nie komentuje) poruszałem przewodem i coś ruszyło, po włączeniu zapłonu wskazówka rusza z miejsca a wcześniej ani drgnęła, czyżby załamany przewód lub przetarty przez cienki drut którym jest przymocowany?
Reakcja wskazówki po włączeniu zapłonu
dziękuje za odpowiedzi
dziś z ciekawości zajrzałem pod auto, przewód z czujnika oleju przed wtyczką owinięty taśmą izolacyjną i przywiązany drutem do miski (nie komentuje) poruszałem przewodem i coś ruszyło, po włączeniu zapłonu wskazówka rusza z miejsca a wcześniej ani drgnęła, czyżby załamany przewód lub przetarty przez cienki drut którym jest przymocowany?
Reakcja wskazówki po włączeniu zapłonu
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga