Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2,8 Quattro] olej silnikowy Mobil vs. Castrol 10w40

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
maryjann
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 28 maja 2012, 01:16
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 31 lip 2016, 23:37

Dzięki Wam za pomoc

Ja posiadam 2.4 benzynę A6 C6

Wychodzi mi z tej strony że SYNPOWER XL-III C3 5W30 ale pytanko bo też mam Castrol 5W40 więc czy pozostać przy tych wartościach i zakupić czy zakupić rzadszy ?

Chyba zakupie ten co myślicie ?
http://www.iparts.pl/czesc/olej-syntety ... 27558.html

Mauros88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 129
Rejestracja: 22 lut 2016, 19:00
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: Mauros88 » 01 sie 2016, 06:56

Castrol wiecej bajzlu robi niz pożytku :)

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 01 sie 2016, 09:05

Od Castrola lepiej z daleka, nie jest z nimi tak źle jak kiedyś ale ciągle to produkt który bazuje bardziej na marketingu niż dobrej jakości produktu. Ten Valvoline ktory podałeś w linku jest bardzo dobrym wyborem.
460KM/550NM Compsport Stage 2

maryjann
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 28 maja 2012, 01:16
Lokalizacja: Katowice

Post autor: maryjann » 01 sie 2016, 23:49

Czyli zakupię VALVOLINE SynPower 5W40

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

A6C5 2.8 quattro liqui moly czy millers czy valvoline

Post autor: rokob33 » 19 mar 2019, 18:04

Witam pytanie ktory bedzie lepszy do 2.8 v6
MILLERS XF LONGLIFE 5W40 , liqui moly top tec 4100 5w/40 czy VALVOLINE MAXLIFE 5W40

ostatnio jezdzilem na Mobil 1 5w/50 ale przestali go produkowac i przed wymiana mysle zeby wybrac jeden z trzech w/w musi byc pelny syntetyk

chcialbym informacji jak u Was sie spisuja jakie osiagaja temperatury ,zuzycie itp
oraz czy na pewno powyzsze oleje spelniaja normy do mojego silnika chociaz po doborze katalogowym do auta miedzy innymi te byly dedykowane

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Re: A6C5 2.8 quattro liqui moly czy millers czy valvoline

Post autor: piotrek24dm » 21 mar 2019, 17:17

rokob33 pisze:Witam pytanie ktory bedzie lepszy do 2.8 v6
MILLERS XF LONGLIFE 5W40 , liqui moly top tec 4100 5w/40 czy VALVOLINE MAXLIFE 5W40
ostatnio jezdzilem na Mobil 1 5w/50 ale przestali go produkowac i przed wymiana mysle zeby wybrac jeden z trzech w/w musi byc pelny syntetyk

chcialbym informacji jak u Was sie spisuja jakie osiagaja temperatury ,zuzycie itp
oraz czy na pewno powyzsze oleje spelniaja normy do mojego silnika chociaz po doborze katalogowym do auta miedzy innymi te byly dedykowane
z tych co wymieniles millers jako jedyny jest pelnym syntetykiem. 5w50 to dobry jest do starych samochodow co siorbia olej albo w klimat cieplejszy jak polska (wyjatki to tor i nie zwykle 2.8 tylko cos do zadan specjalnych i przystosowany pod taki uklad smarowania)

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Re: A6C5 2.8 quattro liqui moly czy millers czy valvoline

Post autor: rokob33 » 23 mar 2019, 13:23

piotrek24dm pisze:
rokob33 pisze:Witam pytanie ktory bedzie lepszy do 2.8 v6
MILLERS XF LONGLIFE 5W40 , liqui moly top tec 4100 5w/40 czy VALVOLINE MAXLIFE 5W40
ostatnio jezdzilem na Mobil 1 5w/50 ale przestali go produkowac i przed wymiana mysle zeby wybrac jeden z trzech w/w musi byc pelny syntetyk

chcialbym informacji jak u Was sie spisuja jakie osiagaja temperatury ,zuzycie itp
oraz czy na pewno powyzsze oleje spelniaja normy do mojego silnika chociaz po doborze katalogowym do auta miedzy innymi te byly dedykowane
z tych co wymieniles millers jako jedyny jest pelnym syntetykiem. 5w50 to dobry jest do starych samochodow co siorbia olej albo w klimat cieplejszy jak polska (wyjatki to tor i nie zwykle 2.8 tylko cos do zadan specjalnych i przystosowany pod taki uklad smarowania)
czyli rozumiem ze ten valvoline i liqui to jakies hydrokraki mieszanki i na bank nie sa w pelni syntetykami?

mozesz zerknac czy ten millers bedzie ok jezeli chodzi o te wszystkie normy do mojego silnika bo juz sie gubie w tym
https://allegro.pl/oferta/millers-oils-xf-longlife-5w40-c3-sn-cf-5l-7840372015

[ Dodano: 2019-03-23, 13:23 ]
Quash pisze:O ile mnie pamięć nie myli to ENV C2 jest olejem robionym pod silniki i normy Japońskich silników. MST jest olejem niskopopiołowym dla silników z dpfem i z wysokowydajnymi katalizatorami. A XL-III jest olejem long life przeznaczonym do wymiany co 30tys kilometrow ( czego nie zalecam ) i z aprobaa chyba VW. Do jakiego silnika chcesz ten olej ?
Witam silnik 2.8 v6 142kw 193km mam jeszcze jeden olej na uwadze co o nim myslicie? Full saps bo jest jeszcze mid saps ale z tego co wyczytalem full saps do mojego silnika bedzie lepszy
https://allegro.pl/oferta/millers-oils-trident-5w40-professional-a3-b4-7l-7834385627

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga