[ALL] tip-tronic a multi-tronic ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 28 gru 2008, 19:54
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Witam, a ja podczepie sie pod temat bo wszyscy piszecie o tipach i multi a w a6 automat byl na pewno jeszcze jeden - tu zamieszcze zdjecia pogladowe :
Nasi koledzy z forum rowniez takie skrzynie posiadaja i chcialbym sie dowiedziec czegos o tych skrzyniach. Ilu stopniowe sa??? jaka ich trwalosc bo podobno olej wymienia sie w nich co 60 ooo km Zatem czekaaam na opinie pozdro
p.s. mam jeszcze pytane czy wiecie jakie sa ewentualne koszty naprawy takiego sprzetu oraz czy mozna w razie cos wmontowac manula i jakie to sa koszty ?;> lktos to robil?
Moj kolega kupil ostatnio a6 wlasnie po wymianie automatu na manual i sobie chwali ale szczegolow nie zna bo to poprzedni wlasciciel robil .. Moze ktos sie z tym spotkal? pozdro
Nasi koledzy z forum rowniez takie skrzynie posiadaja i chcialbym sie dowiedziec czegos o tych skrzyniach. Ilu stopniowe sa??? jaka ich trwalosc bo podobno olej wymienia sie w nich co 60 ooo km Zatem czekaaam na opinie pozdro
p.s. mam jeszcze pytane czy wiecie jakie sa ewentualne koszty naprawy takiego sprzetu oraz czy mozna w razie cos wmontowac manula i jakie to sa koszty ?;> lktos to robil?
Moj kolega kupil ostatnio a6 wlasnie po wymianie automatu na manual i sobie chwali ale szczegolow nie zna bo to poprzedni wlasciciel robil .. Moze ktos sie z tym spotkal? pozdro
Styl, szyk, smak i elegancja - AUDI
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Tipa i multi najlepiej rozpoznac w jeździe. Ruszasz autem i starasz się osiągnąć pewne obroty np. 2000 i starać się przytrzymać auto w tych obrotach. Trzymając te same obroty auto powinno przyspieszać co dla tipa jest niemożliwe bo tip osiągnie pewien bieg przy 2000obr i będzie trzymał prędkość na danym osiągniętym biegu. Ja jeździłem kilkoma automatami i naprawde jest to wyczuwalne no i wystarczy poobserwować obrotomierz i prędkościomierz.
Jak masz multi to zachowanie tych dwóch zegarów wyda się naprawde dziwne i niemożliwe dla normalnego automata czy tipa.
Pozdro
Jak masz multi to zachowanie tych dwóch zegarów wyda się naprawde dziwne i niemożliwe dla normalnego automata czy tipa.
Pozdro
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
jest wile czynników, na które składa się ta żywotnośćPadło też pytanie o żywotność tipa ale odpowiedzi nie było, więc ponawiam.
Jak z żywotnością tiptroniców?
podstawą będzie kierowca
następnie rok auta, a co za tym... skrzyni
która ręka, czy ori przebieg
itd
znam zioma z multi 260tyś nie wymieniany olej i skrzynia igła
w tipie 300 tyś i to samo, nie wymieniany olej skrzynia igła
autka po 2003 r
także nie da się określić tej żywotności
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 cze 2009, 12:53
- Lokalizacja: szczecin
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga