Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

szarpanie skrzyni tiptronic

Wszystko co dotyczy skrzyń biegów oraz układów napędowych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu włącznie z innymi pojazdami.
ODPOWIEDZ
czesiu-84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 15 lip 2012, 18:19
Lokalizacja: Holandia

Post autor: czesiu-84 » 01 lis 2012, 13:12

Witam, dolacze sie do tematu. Jadac dzisiaj autostrada shamowalem za ciezarowka, gdy juz zjechala wcisnalem gaz do dechy,silnik osiagnal obroty maksymalne i cos pierdyklo, wlaczyly sie takze kontrolki abs i esp. Kontrolki sie pala dalej a auto szarpie przy zmianie na d. Auto biegi zmienia plynnie, tylko na pozycji p troche faluja obroty. Bede wdzieczny za kazda sugestie.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 01 lis 2012, 13:39

czesiu-84, zacznij od odczytania błędów <okok>

czesiu-84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 15 lip 2012, 18:19
Lokalizacja: Holandia

Post autor: czesiu-84 » 01 lis 2012, 15:16

Z odczytu bledow pokazalo to:

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 551 G
Component: 2.7l V6/5VT G 0002
Coding: 05552
Shop #: WSC 00396
3 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
17864 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Limit Reached
P1456 - 35-10 - - - Intermittent
17868 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 2: Limit Reached
P1460 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 927 156 K
Component: AG5 01V 2.7l5VT RdW 2526
Coding: 00003
Shop #: WSC 06745
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-00 - -

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 907 389 D
Component: ABS/ESP front D26
Coding: 06397
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-00 - -

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 01 lis 2012, 16:44

czesiu-84, na pierwszy rzut oka, błędy nie wskazywały by na problemy ze skrzynią biegów... Proponuję ogarnąć wszystko pozostałe jak np. przepływomierz, sonda lambda itp. Ale niech jeszcze ktoś się wypowie...

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 01 lis 2012, 18:49

0x4B25A pisze:czesiu-84, na pierwszy rzut oka, błędy nie wskazywały by na problemy ze skrzynią biegów... Proponuję ogarnąć wszystko pozostałe jak np. przepływomierz, sonda lambda itp. Ale niech jeszcze ktoś się wypowie...
Jak nie jak tak, problemy z MAF mają wpływ na pracę skrzyni - w końcu to wskazanie MAF jest dla ECU obciążeniem silnika.
Czujników EGT na razie nie ruszaj, ale zacznij od mycia przepływki izopropylenem, a jak nie pomoże to trzeba będzie zmienić na nową, po zmianie może się okazać, że z EGT już problemów nie ma :)
Auto seria czy po jakimś sofcie?
Mimo wszystko bym za bardzo w takim stanie go nie pałował, bo jak jest rzeczywiście problem z EGT, to coś może dosłownie popłynąć i koszta będą kosmiczne :(

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 01 lis 2012, 18:57

Zagór pisze:Jak nie jak tak, problemy z MAF mają wpływ na pracę skrzyni
Ale czy wynikają z problemów ze skrzynią?

tomone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 27 lut 2012, 18:24
Lokalizacja: Bełżyce

Post autor: tomone » 01 lis 2012, 19:38

witam,mialem takie same objawy,niestety ale musze stwierdzic,ze skrzynia ze sprzeglem bedzie potrzebowala remontu,wydatek okolo 4tys;/

czesiu-84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 15 lip 2012, 18:19
Lokalizacja: Holandia

Post autor: czesiu-84 » 01 lis 2012, 19:42

Spruboje jutro wyczyscic przeplywke, dodam jeszcze,ze przedwczoraj zostaly wymienione lancuchy rozrzadu bo juz tarly o pokrywe. Zastanawia mnie jednak, dla czego swieci mi non stop abs i esp? Tydzien temu sprawdzalem bledy, i nie bylo zadnego. Mozliwe,ze mechanik odlaczyl kable bez odlaczania accu poniewaz nawigacja nie pytala o kod, moze z tad te bledy.

[ Dodano: 2012-11-03, 09:02 ]
<radocha> <radocha> <radocha> <radocha> <rotfl> <lol> <radocha> <radocha> <radocha>
Witam, problem rozwiazany po wyczyszczeniu przeplywomierza.
Dziekuje bardzo za fachowa pomoc wszystkim.
Mechanik przy wymianie lancucha rozrzadu zdjal przeplywomierz i go calego usyfil olejem, po wyczyszczeniu wszystkie problemy znikly. Dzisiaj jeszcze wymiana oleju w skrzyni i moja audiczka znow bedzie w pelni sprawna.
Dzieki jeszcze raz.

piotrek24dm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 456
Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Króżewniki

Post autor: piotrek24dm » 03 lis 2012, 10:04

Czesiu jakieś pół roku temat miałem dokładnie identyczną sytuację pokazały się identyczne błędy i to przy wyprzedzaniu. Po wyczyszczeniu przepływki auto śmiga do dziś bez problemu. Trzeba częściej zmieniać filtr powietrza i bedzie okej. <lol>
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 05 lis 2012, 16:18

czesiu-84 pisze:Spruboje jutro wyczyscic przeplywke, dodam jeszcze,ze przedwczoraj zostaly wymienione lancuchy rozrzadu bo juz tarly o pokrywe. Zastanawia mnie jednak, dla czego swieci mi non stop abs i esp? Tydzien temu sprawdzalem bledy, i nie bylo zadnego. Mozliwe,ze mechanik odlaczyl kable bez odlaczania accu poniewaz nawigacja nie pytala o kod, moze z tad te bledy.

[ Dodano: 2012-11-03, 09:02 ]
<radocha> <radocha> <radocha> <radocha> <rotfl> <lol> <radocha> <radocha> <radocha>
Witam, problem rozwiazany po wyczyszczeniu przeplywomierza.
Dziekuje bardzo za fachowa pomoc wszystkim.
Mechanik przy wymianie lancucha rozrzadu zdjal przeplywomierz i go calego usyfil olejem, po wyczyszczeniu wszystkie problemy znikly. Dzisiaj jeszcze wymiana oleju w skrzyni i moja audiczka znow bedzie w pelni sprawna.
Dzieki jeszcze raz.
Coż jak pisałem :)

Awatar użytkownika
robert2642
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 17 sty 2013, 22:59
Lokalizacja: warszawa

Post autor: robert2642 » 20 mar 2013, 19:14

koledzy mam pytanie... jak np.jade na 5 biegu i chce przyśpieszyc to wciskam powoli gaz i nie ma prawie zadnej reakcji, wciskam ok 50% i tez nic...auto powoli na tym biegu przyspiesza...dopiero jak wcisne ok 70% gazu to redukuje 2 biegi nizej i kreci na 6tyś obrotów...wkurzające. póÂźniej dojezdzam do świateł, zatrzymuje sie i musze mocniej trzymac hamulec bo troche rwie go do przodu, takie dwa szarpniecia bo ewidentnie auto zatrzymało sie na 3 biegu i juz na postoju zmienił na 2 i potem na 1....stad te szarpniecia. miał ktoś już tak? ....aaa i błedów żadnych, nowe kable, swiece, cewka...

Awatar użytkownika
ShArK5856
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 27 mar 2013, 11:30
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: ShArK5856 » 18 cze 2013, 12:58

Witajcie


Postaram się opisać w skrócie po kolei co zaobserwowałem. Mianowicie przez dłuzszy czas podczas lekkiego rozpędzania się lub jazdy pod górę było czuć takie mocne szarpnięcia/kopnięcia. Wypisz wymaluj do wymiany świece albo kable WN wymieniłem i jedno i drugie problem ustał.. Lecz niestety pojawił się kolejny.. Podczas jazdy ze stała prędkością tj. przy 100km\h czasami przy 120km\h a niekiedy 140km\h jest kopnięcie i dosłownie jakby ktos zgasił samochód ;o - w tym momencie obroty spadaja predkosc spada samochód bez reakcji na pedał.. ale po ok 5 sek... jak juz z 40 km\h spadnie są czasami 1 kopnięcie ostatnio 4 kopnięcia były tak jakby na popych go ktoś odpalał.. kopie kopie kopie i zaskoczy i dalej jest ciąg i ta moc.. Dodam ze to tylko zjawisko podobne do zgaśniecia samochodu podczas jazdy jednak tak na prawde jest cały czas na chodzie nic nie gaśnie.. biegi zmienia plynnie nie zauwazylem zadnych niepokojacych stukow ;]

Matys83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 maja 2013, 08:24
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Matys83 » 24 lut 2014, 20:39

powitac Klubowiczow. widze temat troszke ucichl ale nieche pisac nowego i podepne si epod temat.

jakies 5000 km temu wymienilem olej w skrzyni bo niewiedzialem w jakiej jest kondycji. od jakiegos czasu mam dziwny objaw podczas pokonywania zakretow, mianowicie uutkiem szarpie delikatnie a gdy wracam na prosta jest ok, zaznacze ze to na wsumie zimnym silniku. czasem jest tez tak ze jak delikatnie przyspieszam to wszystko dziala sprawnie ale przy zmianie z 3 na 4 wraca na 3 i ciagnie dluzej a pozniej juz 4 i 5 jest oki, rowniez na zimnym silniku...

autko ma przejechane 313 tysi

nadyb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 09 mar 2014, 09:36
Lokalizacja: Jeżów Sudecki

Post autor: nadyb » 10 kwie 2014, 21:24

Ktoś Ci pewnie nadał oleju na zgaszonym silniku i jest go mało

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Moje auto: A4 B7
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 28 maja 2014, 22:04

koledzy mam następujący problem. Miałem w swojej a6 c6 3.0tdi wymieniany silnik. Po wymianie silnika i zmownotwaniu wszytskiego mechanik uzupełniał wszytskie płyny i do skrzyni wlał aż 4L oleju. Powiedział mi o tym i stwierdził ze to bardzo duzo bo przez chłodnice tyle nie mogło uciec przy demontazu silnika.

Skrzynia masakrycznie szarpie przy zmianie biegów z 1 na 2 i przy redukcji z 3 na 2. Jest jeszcze cos takiego ze przy mocniejszym przyspieszaniu 2 bieg wrzucaney jest jakby na dwa razy (ciezko mi to wytłumaczyć, ale poprostu jest takie zawahanie w przyspieszeniu). Kolejną sprawą który zauwazyłęm jest to ze przy jeździe z prędkoscią 70-80km/h na 5 biegu co jakis czas pojawiają się szarpniecia.

W skrzyni VCDS nie widzi żadnych błędów...

Czy ktoś miał albo spotkał się z takim problemem i podpowie co robić?
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga