to jest jakaś jawna kpina, podobno imbus 10 cm i nowy typ wałków miały być bezawaryjne, a tu takie kwiatki
Widzieliście to??? Jakaś masakra
- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
No jest nad czym się zastanowić
Oglądałeś kolejny filmik?
Zauważ jak wygląda blok ile tam korozji a ma przelatane 90k I zabierak też nie jest już w dobrej kondycji.
Oglądałeś kolejny filmik?
Zauważ jak wygląda blok ile tam korozji a ma przelatane 90k I zabierak też nie jest już w dobrej kondycji.
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
tak tylko chodzi oto że w filmiku który Ty zamieściłeś jest ogólnie znany powszechny problem wycierającego się imbusa o długości 77 mm, a w filmie który ja wstawiłem jest już niby poprawiony 100 mm imbus rozwiązujący problem pompy oleju w 2.0 tdi i właśnie widać jak rozwiązali problem tak że też się wyciera. Pochodzi może ze 30 może 40 tyś dłużej od tego krótszego ale też w końcu się przekręci i kupa.Krix0 pisze:No jest nad czym się zastanowić
Oglądałeś kolejny filmik?
Zauważ jak wygląda blok ile tam korozji a ma przelatane 90k I zabierak też nie jest już w dobrej kondycji.
W ogóle nie rozwiązali problemu a w ASO wciskają ludziom ciemnotę za 4500 zł
Nowy typ pomp oleju z imbusem 100mm jest montowany do dziś w 2.0 tdi więc wychodzi na to iż właściciele C7 też nie mogą chyba spać spokojnie
Witam.
Dokładnie kiler22 prawisz.
Tak to jest z tą mechaniką i nie tylko, bo i elektryka tak samo pada. Zrobią tak,że okres gwarancyjny przechodzi, a potem zaczynają się schody... to coś się urwie, to wałki,to skrzynia auto,to taki imbusik, to coś się ukręci, bo ten kto to konstruował to robił to z wielkiej niechęci, albo masz i się odpitol... po prostu żenada :shock:
Kupując auto z taką konstrukcją trzeba myśleć już o odłożeniu kasy na naprawy które mogą się przytrafić nawet przed nakręceniem 100kkm.
Przykład z życia wzięty:
Mój koleszka w audi a4 b8 wymieniał skrzynię multi przy 90kkm, bo stara się posypała, a do tanich rzeczy to nie należy.
I gdzie tu ta bezawaryjność na wszystkie podzespoły po setkach kkm o której tak mówią,porażka<mysli>
Pozdrawiam
Dokładnie kiler22 prawisz.
Tak to jest z tą mechaniką i nie tylko, bo i elektryka tak samo pada. Zrobią tak,że okres gwarancyjny przechodzi, a potem zaczynają się schody... to coś się urwie, to wałki,to skrzynia auto,to taki imbusik, to coś się ukręci, bo ten kto to konstruował to robił to z wielkiej niechęci, albo masz i się odpitol... po prostu żenada :shock:
Kupując auto z taką konstrukcją trzeba myśleć już o odłożeniu kasy na naprawy które mogą się przytrafić nawet przed nakręceniem 100kkm.
Przykład z życia wzięty:
Mój koleszka w audi a4 b8 wymieniał skrzynię multi przy 90kkm, bo stara się posypała, a do tanich rzeczy to nie należy.
I gdzie tu ta bezawaryjność na wszystkie podzespoły po setkach kkm o której tak mówią,porażka<mysli>
Pozdrawiam
Jak samochód, to tylko Audi;)
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
Oczywiście macie rację, ale nie jest tak do końca z tym imbusem że z gówna zrobiony bo moim zdaniem to nie wina imbusa tylko całej konstrukcji i jego zastosowania. Jak ja wymieniałem imbus u siebie przy przelocie około 147 tyś km, poprosiłem Tatę swojego żeby woził to coś do pracy (jest metalurgiem z zawodu) i sprawdził jego twardość. O dziwo okazało się że jest wykonany z bardzo ale to bardzo twardego materiału. Tato wytłumaczył mi przy okazji iż obojętnie jak twardy by nie był ten imbus i jego gniazdo w wałku, choć by były nawet z tytanu jaki długi by nie był ten typ konstrukcji zawsze się w końcu obrobić musi. Wynika to z faktu luzu pomiędzy gniazdem a imbusem, który musi tam być żeby można było go tam w sadzić. Każdy rozruch silnika, każde obroty powodują drgania które wałek ma za zadanie eliminować czyli brać tak jakby na siebie i dlatego dzieje się jak się dzieje. I nic nie pomoże wspawanie imbusa na stałe w gniazdo bo wtedy z czasem imbus pęknie od drgań.
A wystarczyło zastosować zamiast 6 kotnego imbusa jakiś rodzaj gwiazdki na większą ilość krawędzi i po problemie
A wystarczyło zastosować zamiast 6 kotnego imbusa jakiś rodzaj gwiazdki na większą ilość krawędzi i po problemie
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Wszystko da się zrobić dobrze jak się chce , a jak się ktoś postara to da się wszystko zepsuć
jakoś 20 lat temu dawało się projektować samochody które nie sypały się po roku czy dwóch
Koncerny te zatrudniają swoich metalurgów , fachowców od oleju i tysiące bardzo mądrych ludzi . Myślicie że nie wiedzą że takie połączenie będzie się wyrabiać ?
to tez jest "tajemnicą publiczną" że już na etapie projektowania jest rzesza ludzi która myśli jak zaprojektować żeby za długo nie podziałało. A jak już się zj...e to żeby kosztowało duuuuużo
ma się psuć , ludzie mają najpierw jeździć do serwisu a jak stwierdzą że naprawy za dużo kosztują to maja sprzedać i kupić nowy
Przy okazji jeśli się zepsuje na gwarancji to jest jeszcze rzesza ludzi która wmawia właścicielom że zepsuło się bo źle eksploatowali samochód
A jeszcze kolejna rzesza ludzi wmawia nam że to wszystko dla naszego dobra i bezpieczeństwa
A najśmieszniejsze jest to że 90% ludzi w to wierzy
jakoś 20 lat temu dawało się projektować samochody które nie sypały się po roku czy dwóch
Koncerny te zatrudniają swoich metalurgów , fachowców od oleju i tysiące bardzo mądrych ludzi . Myślicie że nie wiedzą że takie połączenie będzie się wyrabiać ?
to tez jest "tajemnicą publiczną" że już na etapie projektowania jest rzesza ludzi która myśli jak zaprojektować żeby za długo nie podziałało. A jak już się zj...e to żeby kosztowało duuuuużo
ma się psuć , ludzie mają najpierw jeździć do serwisu a jak stwierdzą że naprawy za dużo kosztują to maja sprzedać i kupić nowy
Przy okazji jeśli się zepsuje na gwarancji to jest jeszcze rzesza ludzi która wmawia właścicielom że zepsuło się bo źle eksploatowali samochód
A jeszcze kolejna rzesza ludzi wmawia nam że to wszystko dla naszego dobra i bezpieczeństwa
A najśmieszniejsze jest to że 90% ludzi w to wierzy
Audi A6 C7 2.0TDI 177KM
rok: 2012
przebieg: 320.000km
Stan imbusa bardzo dobry, było widać bardzo lekkie wytarcie, ale nie miała luzów na pompie oleju. Miska wyjęta, zawieszenie opuszczone, to już wymieniliśmy go na wszelki wypadek- koszt 22zł oryginał / około 5h roboty.
Nie wiem czy go ktoś wcześniej wymieniał, auto serwisowane do końca w ASO.
rok: 2012
przebieg: 320.000km
Stan imbusa bardzo dobry, było widać bardzo lekkie wytarcie, ale nie miała luzów na pompie oleju. Miska wyjęta, zawieszenie opuszczone, to już wymieniliśmy go na wszelki wypadek- koszt 22zł oryginał / około 5h roboty.
Nie wiem czy go ktoś wcześniej wymieniał, auto serwisowane do końca w ASO.
Pozdrawiam
Przemek
Przemek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga