Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Nieszczelne amortyzatory pneumatyczne z przodu - a6c6
Autor Wiadomość
skubiszek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemysław
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 165
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2018-09-12, 14:11   

Panowie po wymianie miecha tylnego auto leży i się nie podnosi, mechanik dzwonił, że pali się kontrolka pomarańczowa zawieszenia.
Trzeba robić adaptacje ? jak to teraz zrobić? procedurę znam, security kode też, co dalej ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 520
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-09-12, 14:13   

A wylaczyl tryb podnosnikowy?u mnie trzeba wylaczyc zeby mozna bylo spowrotem tryby zawieszenia wlaczac w mmi.

[ Dodano: 2018-09-12, 15:17 ]
Lub w vcds chyba 34 poziomowanie. Nastawy 04 i tam wybrac napelnianie powietrza w tylnym zawieszeniu czy jakos tak. Tylko tryb podnosnikowy wylacz.
 
 
skubiszek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemysław
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 165
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2018-09-12, 14:21   

o to już jakiś trop. Rano podjadę do niego to podłącze vcds i sprawdzę
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 520
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-09-12, 14:23   

Sprobuj najpierw z tym trybem podnoanikowym. Mi tez kiedys tyl calkiem siadl po naprawach i swiecila sie kontrolka. Zmiana ustawien w mmi nie dzialala ale jak wylaczylem tryb podnosnika to zaraz tyl sie zaczal napelniac. Chyba po wylaczeniu nacisnalem jeszcze tryb comfort w mmi.
 
 
skubiszek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemysław
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 165
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2018-09-12, 14:27   

sprawdzę rano co tam nakombinował.
 
 
barteklca 


Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Bartek
Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 19
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2018-09-12, 17:20   

Miech trzeba VCDS-em trochę podpompować przed spuszczeniem auta na glebę.
W VCDS jest podgląd ciśnienia jaki jest w poduszce i opcja pomowania samych miechów tylnych.Ja pompowałem do ok. 6bar tył i dopiero po tym spuszczałem na glebę.

Przy podpompowywaniu trzeba kontrolować czy trzpień ustalający wchodzi w otwór w nadwoziu. Jeśli nie trafi to pompowanie połamie plastikową obudowe.
BTW.Widziałem już taki połamany miech <stres> . Podobno właściciel wybrał usługe wymiany gdzie miało być SZYBKO i TANIO - ale nie było DOBRZE <lol> . Trzbień się wygiął plastik połamał i wpadł do środka obudowy <uoee>

Później można wykonać procedurę poziomowania zawieszenia.

PROCEDURA Napełniania:
1. Wejdź w grupę 34-Level Control
2. Security Access-16 -->Login-11 lub Coding--> Kod 08367
3. Basic settings-04
I teraz w zależności co chcesz zrobić wpisujesz odpowiednia grupę.
Grupa 023 - napełnianie akumulatora cisnienia
Grupa 024 - napełnianie przednich miechów
Grupa 025 - napełnianie tylnych miechów
Pole 4 - pokazuje aktualne ciśnienie w obu miechach na raz, nie ma podglądu na poszczególne miechy.

Analogicznie można spuścić powietrze :
Grupa 020 - spuszczanie powietrza z akumulatora
Grupa 021 - spuszczanie z przedniej osi
Grupa 022 - spuszczanie z tylnych miechów
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
skubiszek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemysław
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 165
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2018-09-13, 08:12   

działa :) nawet kalibracji nie trzeba robić :-) napompował - 8.8 bar pokazał komp. Zobaczymy po nocy co będzie :-) albo to efekt placebo albo lepiej się auto prowadzi teraz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: