Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Przebudowa MMI 3G High HDD na MMI 3G+ z Googel Earth

Nawigacja fabryczna
angel_lubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2014, 18:24
Lokalizacja: Heidelberg (Niemcy)

Post autor: angel_lubin » 16 lis 2016, 14:24

Witam,

Kolego carnivore1 jeśli chodzi o sens wymiany 3G High na 3GP, to odpowiedzi musisz udzielić sobie sam.
Po przebudowie systemu zmienia się całkowicie szata graficzna MMI. Ja dodatkowo zauważyłem znaczna poprawę jakości dźwięku mimo iż nie zmieniałem żadnego z głośników.
Google Maps, Audi Connect czy Traffic Online są super przydatnymi bajerami podczas korzystania z Navi.
Fakt, że jest problem z zamienionymi przyciskami car i telefon ale przełożenie konsoli od Q7 rozwiązuje problem(ja przełożyłem tylko te 2 przyciski).
Co do funkcji to nie zauważyłem żadnych braków. Jednak trzeba po wszystkim dopasować wyposażenie do nowej jednostki i do tego celu ja użyłem VCP.
Mam nadzieję że w miarę udało mi się odpowiedzieć na Twoje pytania.

Pozdrawiam.
Seba

carnivore1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 13 sie 2010, 02:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: carnivore1 » 16 lis 2016, 17:59

Dzięki za odp., z tymi przyciskami to jak juz ktos wczesniej pisal trochę bez sensu kupowac caly panel za ok. tysiaka, zeby przelozyc 2-3 przyciski, ale z brakujacych funkcji, to moze pierdola, ale stan akumulatora by sie przydal, kojarze ta funkcje z nizszej wersji MMI, czy np. czas dzialania coming/leaving home...

angel_lubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2014, 18:24
Lokalizacja: Heidelberg (Niemcy)

Post autor: angel_lubin » 16 lis 2016, 18:27

No fakt tych 2 rzeczy nie ma 😢
Seba

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 20 lis 2016, 09:03

Angel , cieszę się ze udało Ci się doprowadzić moda do skutku i jesteś zadowolony. Mógłbyś zrobić skan i wrzucić numer jednostki sterującej mmi 3G+ oraz również numer gatka?
Co prawda ja jestem w trakcie składania mmi3g do przedliftowej c6 i muszę wlasnie kupić gatewaya ale znając sam siebie pewnie będę zaraz szukać klamotow do 3g+.
U mnie będzie więcej zabawy bo moduły komfortu wtedy tez będę musiał pozmieniać i na pewno monitor baterii jak przejdę na 20 pinowy gateway.
Możesz podrzucić na PW - mi obojętnie :) z góry dzięki
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 20 lis 2016, 10:25

ja u siebie robiłem mmi 3g i mam takie rzeczy
gatka mam takiego 4F0907468M
tuner mam taki 4G0035056D
panel mmi 4F1919611S
wyswietlacz 8F0919604
4E0035666K mam taki sterownik mmi na 2 karty sd
moduł akumulatora tez zmieniłem . alternatora nie zmieniałem jeszcze
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

angel_lubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2014, 18:24
Lokalizacja: Heidelberg (Niemcy)

Post autor: angel_lubin » 20 lis 2016, 11:22

Screw pisze:Angel , cieszę się ze udało Ci się doprowadzić moda do skutku i jesteś zadowolony. Mógłbyś zrobić skan i wrzucić numer jednostki sterującej mmi 3G+ oraz również numer gatka?
Co prawda ja jestem w trakcie składania mmi3g do przedliftowej c6 i muszę wlasnie kupić gatewaya ale znając sam siebie pewnie będę zaraz szukać klamotow do 3g+.
U mnie będzie więcej zabawy bo moduły komfortu wtedy tez będę musiał pozmieniać i na pewno monitor baterii jak przejdę na 20 pinowy gateway.
Możesz podrzucić na PW - mi obojętnie :) z góry dzięki


Hej Kolego.
W załączniku masz foto mojej jednostki, która jest idealna do tej przebudowy..
Jeśli chodzi o Gatka to potrzebujesz taki z N na.na.koncu lub G bo tego możesz bez obaw przeflashowac na N.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Seba

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 21 lis 2016, 04:28

Dzieki bardzo predki oraz angel_lubin.

U mnie 4H0 035 666 z SW U0277 i chce na tym odpalic cokolwiek. Albo 3G albo 3G+.
Gatek jedzie do mnie taki sam jak u Predkiego 4F0907468M

Ciekaw jestem czy to wszystko poskladam do kupy czy bede musial zmienic jednak ta jednostke. Pospieszylem sie z zakupami z niemieckiego eBaya bo wszystko szlo od jednego sprzedawcy i nie zauwazylem ,ze jednostka ma H zamiast E w numerze czesci..

Pozdro!
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)

Awatar użytkownika
tomcio1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 cze 2008, 04:43
Lokalizacja: Żory

Post autor: tomcio1 » 21 lis 2016, 16:14

Panowie jestem na świeżo po aktualizacji z systemu 3G HDD na 3G+ (bez sim) w A6 z 2010 roku.

Moduł 666H pochodzący z Q5 2015 rok.

Nie wymieniałem przycisków na panelu sterowania - zmieniłem tylko boudrate z 19600 na 9600, by współgrał.

Szczerze mówiąc - wszystko pięknie ładnie, tylko zastanawiam się czy da się uruchomić KAMERĘ COFANIA, którą miałem pierwotnie w wersji 3G HDD (nota bene - pochodzącą z Q7 2012 ;)) ?
VCP, AVDI, 3G+, MiB2, CP, Parametryzacja, Ktag, naprawa przekładni elektryczych

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 21 lis 2016, 16:24

a zegarek z licznika komunikuje sie z mmi ? moduł bateri tezjest na mmi

carnivore1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 13 sie 2010, 02:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: carnivore1 » 22 lis 2016, 23:49

tomcio1 pisze:... zastanawiam się czy da się uruchomić KAMERĘ COFANIA, którą miałem pierwotnie w wersji 3G HDD (nota bene - pochodzącą z Q7 2012 ;)) ?
Nie powiem Ci jak, bo nie wiem, ale potwierdzę, że się da. U mnie po updacie z 3G HIGH na 3G+ kamera działa...

angel_lubin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 13 kwie 2014, 18:24
Lokalizacja: Heidelberg (Niemcy)

Post autor: angel_lubin » 26 lis 2016, 11:21

predki pisze:a zegarek z licznika komunikuje sie z mmi ? moduł bateri tezjest na mmi
Kolego czasami jest tak ze zegar znika po modzie, ale to tylko kwestia poprawnego dopasowania nowej jednostki do wyposażenia auta.
Jeśli chodzi o aku to niestety znika z MMI :(
Seba

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 05 sie 2017, 20:42

Może ktoś numery jednostek z a5/q7/q5 z sim tutaj podrzucić ?
Czy przesiadka pod względem podłączenia quadlocka i ekranu to kwestia zmiany jednostki czy są jakieś różnice w pinach ?

Z góry dzięki za pomoc.

VAGPatrick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 147
Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
Lokalizacja: Sieraków Śląski

Post autor: VAGPatrick » 07 sie 2017, 06:11

Scree odezwij sie do mnie na PW
A6 C6 3.0T 433KM/550NM Było.
A6 C7 2.0 TDI 215KM/450NM Było.
A7 3.0 TDI 307KM/644NM Jest!
PP AUTO CENTER
Doposażanie|Tuning|Hamownia

Screw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 514
Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: UK/Poznań

Post autor: Screw » 09 sie 2017, 07:57

VAGPatrick pisze:Scree odezwij sie do mnie na PW
Tak tez już zrobiłem :)

Numery jednostek nadal potrzebne. Info na temat gatka tez by się przydało czy to chodzi na jakiejkolwiek rewizji po lifcie 20pin czy koniecznie mysi być 5cio kanałowy jak N czy G ?

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 09 sie 2017, 07:59

A ty co znów zmieniasz ?
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga