Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Nauka obslugi Vag K+CAN Comander 3.6
Autor Wiadomość
Avira625 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-03-31, 11:29   Nauka obslugi Vag K+CAN Comander 3.6

Witam!
Jestem po wymianie licznika z braku fisu na pełen fis. Aby dokończyć ten proces kupiłem wtyczke comander 3.6, lecz mam problem z jego obslugą. Moje auto to A6 C5 pełen lift 2003r 1,9 tdi AVF. Według mnie coś źle wybieram bo mam nie aktywne funkcje. Chciałbym zmienić przebieg, zakodować kluczyki oraz sprawdzic bledy silnika, lecz nic nie moge wykonac.

Do korekty przebiegu wchodze w 001 Motor, nastepnie K Line oraz klikam Open channel.



Mam na gorze wyswietlone dane o silniku wiec chyba dziala ale nie posiadam po lewej stronie mozliwosci wybrania zadnych funkcji np kodowania. Wchodze w "Instrument/Immobilizer" klikam "Read" i wyswietla przebieg 80880 a na liczniku 334000 a powinno byc 315000. Jak zmieniam przebieg i klikam "change" to na liczniku nic nie zmienia.



Czy ten Login to PIN potrzebny do zakodowania immo ? Aktualnie tym programem udalo mi sie jedynie wybrac "IMMO OFF" aby moc jezdzic bez adaptacji kluczykow ale miga kontrolka immo. Po wlaczeniu IMMO auto nie odpala.

Dziekuje za pomoc.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bendzji 



Model: A4 B5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AWT
Imię: Michał
Pomógł: 383 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6372
Skąd: Września
Wysłany: 2019-03-31, 17:55   

wybierasz nie motor tylko kombi ;)
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN Są: A4 B5 1.8T TIP , Ford Smax 2.0TDCI automat
 
 
Avira625 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-03-31, 20:55   

Po wyborze Kombi musze kliknac "open channel" a potem "Instrument/Immobiliser" i "read" zmiana przebiegu klikam "change" a potem ? "Reset ECU" ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bendzji 



Model: A4 B5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AWT
Imię: Michał
Pomógł: 383 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6372
Skąd: Września
Wysłany: 2019-04-01, 00:31   

używałem commandera może ze dwa razy - klikało się intuicyjnie , do zegarów VDO zawsze używam vag eeprom programeer który działa ze zwykłym kabelkiem KKL

druga rzecz - musisz przeprowadzić adaptację immo3 vagiem/vcds - potrzebny ci pin z ecu i z nowych zegarów , nie wystarczy tylko dodać kluczyków
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN Są: A4 B5 1.8T TIP , Ford Smax 2.0TDCI automat
 
 
Avira625 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 27 Paź 2018
Posty: 8
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-04-02, 21:02   

Mi tez sie klikalo intuicyjnie, ale nie dziala dlatego pytam.

Czy pin z ECU i z licznika wyjme comannderem ? Wydaje mi sie ze posiadam oba ale podczas kodowania kluczyka prosi nas tylko o jeden pin.
 
 
kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 476
Skąd: poznań
Wysłany: 2019-04-02, 21:22   

Avira625 napisał/a:
Po wyborze Kombi musze kliknac "open channel" a potem "Instrument/Immobiliser" i "read" zmiana przebiegu klikam "change" a potem ? "Reset ECU" ?

Tak to powinno być . W każdym razie tak to się robi w moim przedlifcie
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bendzji 



Model: A4 B5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AWT
Imię: Michał
Pomógł: 383 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6372
Skąd: Września
Wysłany: 2019-04-02, 21:23   

najpierw robisz adaptacje immo a potem kluczyki - odsyłam do tematu - https://a4-klub.pl/topic/413984-procedura-adaptacji-immo3/
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN Są: A4 B5 1.8T TIP , Ford Smax 2.0TDCI automat
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: