Nie bylo wtyczek pod fotochrom.zekering78 pisze:axe, rozumiem ze w lusterku nie miałeś przygotowanej wtyczki pod fotochrom?
Pewna masa w drzwiach wystepuje np w brazowym grubym przewodzie do modulu drzwi.
Ma tez wtyczkę:mat1324 pisze:Przecież wkład ma tylko płaskie złącza
częścią podstawy (chodzi o obudowę?) lusterka jest chyba gniazdo?mat1324 pisze:Wtyczka nie ma numeru, ponieważ jest częścią podstawy lusterka
Każda wtyczka ma swój numermat1324 pisze:Wtyczka nie ma numeru
Dokładnie o ta wtyczkę mi "chodzi"damos pisze:Ma tez wtyczkę:
Też za zlodziejstwo uciął bym rękę, ale tu akurat piny są ładnie wypięte( co nie znaczy że nie są kradzione)- a kupując jakiekolwiek części z drugiej ręki do naszych aut nie mamy pewności czy nie pochodzą ze złodziejskiego procederu- w takim świecie już żyjemy- niestetydamos pisze:eerrmm... "bez wtyczki" są sprzedawane najczęściej.... kradzione wkłady lusterek. Złodziej nie bawi się w wypinanie, tylko odcina przewody
Szukaj schematów, lusterka z fotochromem są podłączone do modułów w drzwiach i dopiero potem lecą na lusterko wewnętrzne. Ciągniesz po dwa przewody( lub tylko + a minus łączysz gdzieś w drzwiach) do prawych i lewych drzwi. Wpinasz do modułu , przewoy od lusterek wpinasz do kostki od lusterek i też do modułu drzwi. To tak w skrócie.kasmar pisze: ↑15 lut 2023, 19:24Nadszedł czas pogrzebać coś po zimie
Czy ktoś z Was zamieniał szkła zewnętrznych lusterek na fotochrom w wersji fabrycznej i może się podzielić informacjami, zdjęciami, schematami , kodowaniami ?
może być tutaj lub na priv/email.
Powoli kompletuje szkła i trzeba się przygotować, posprawdzać itd .
Widziałem info wyżej że kable z luterka wewnętrznego podłączmy do szkieł w lusterkach zewnętrznych , ale pamiętam że w C6 podłączałem do modułu w drzwiach.
Dziękuje za wszelkie informacje.