Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Problem z klamką kierowcy.

Nadwozie
diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 18 cze 2011, 12:46

zrobilem tak jak napisales i klamka dziala eleganck

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 18 cze 2011, 12:49

ciekawe czy autor tematu sobie również poradził .
<mysli>

Fontesen

Post autor: Fontesen » 18 cze 2011, 14:41

rafal100 pisze:ciekawe czy autor tematu sobie również poradził .
<mysli>
No neistety. Przed wczoraj próbowałem. Zdjałem boczek, i fakt faktem widziałem ten jakby bolec od klamki (dźwigienka) i na tą dźwigienkę jest wkręconu jakby nie wiem jak to nazwać: śróbka taka długa plastikowa czy coś. Myslę odepnę tą dźwigienkę ( i udało sie bo jest na plastikowym zatrzasku) ale nie udało mi sie przekręcić tego pręcika w tej plastikowej sróbce. No i zreiterowałem. Oddam auto chyba do gościa co zajmuje się zamkami bo nie chcę niczego połamać. chyba zze wyjmę cały zamek o ile to nie trudne i nic nie popsuję:P

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 19 cze 2011, 11:35

dokładnie opisujesz tą czesc . powinienes odpiąc ten precik od klamki i bardziej wkręcic w tą plastykowa srubke przy zamku .

Fontesen

Post autor: Fontesen » 19 cze 2011, 12:03

rafal100 pisze:dokładnie opisujesz tą czesc . powinienes odpiąc ten precik od klamki i bardziej wkręcic w tą plastykowa srubke przy zamku .
Udało mi się:0 NA spokojnie, sam się do tego dobrałem.
Trzeba było ten pręcik wyjąć z plastikowego czarnego czegoś z gwintem. podniosłem go do góry, i zabezpieczyłem takim pierścieniem który trzeba poluzować ciągnąc go w dół.
PRZESTROGA!!! Nie można przesadzić!!! Jeżeli przesadzimy, nie będzi emożna otworzyć drzwi. Ja zablokowałem je właśnie tak. Dobrze ze nie miałem założonego boczka, bo byłyby jaja. Więc przed zmontowaniem wszystkiego, trzeba dokłądnie sprawdzić czy drzwi się otwierają. Trzeba zamknąć drzwi, kilka razy otworzyć, zamknąć z pilota, otworzyć z pilota i szarpnąć za klamkę. Jeśloi wszystko będzi eOK to można składać.

Dziękuję wszystkim za pomoc.
marcinCICHOCKI klikam Pomógł:) przydało sie:) Pozdrawiam:)

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 21 cze 2011, 11:38

--RaDeK--,
i super ze poradziłes sobie sam ,- z małą pomocą z naczej strony .
Jak widzisz nie było to trudne .
A chciałes dac do mechanika . Zawsze to kilka PLN w kieszeni zostaje .
A dla nas wystarczy wcisnąc Pomógł jak pomoglismy . <okok>

Fontesen

Post autor: Fontesen » 22 cze 2011, 11:24

Spoko, dzięki jeszcze raz.
A co do mechanika, to jużna prawde odstawiam jak muszę. generalnie wszystko robię sam. pozdrawiam.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 22 cze 2011, 15:37

--RaDeK-- pisze:A co do mechanika, to jużna prawde odstawiam jak muszę. generalnie wszystko robię sam.
i tak trzymaj . <okok>

Fontesen

Post autor: Fontesen » 22 cze 2011, 18:54

Jak na razie źle na tym nie wychodzę:) Pozdrawiam.
Temat można zamknąć.

poldek1989
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 05 lip 2011, 15:56
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: poldek1989 » 23 lip 2011, 21:21

NA początku chciałem podziękować za rady porady sie przydały. Namęczyłem się co niemiara bo nie do końca wiedziałem o chodzi ale teraz to pestka.

Zapodam fotkę dla potomności mam nadzieje że się przydadzą

Obrazek

Wygląda to tak jak wyżej ściągamy ten "kapturek" niżej i wypychamy ta "rurkę" i ponownie ją wkładamy wypychając niejako do góry troszkę i pięknie działa.

Musze sie kiedyś pochwalić swoją niunią na forum ale najpierw trzeba ją troszku dopieścić po pobycie w Belgii :)

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 23 lip 2011, 22:07

poldek1989,
widzisz jakie to proste .

mumin5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 28 sty 2012, 14:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mumin5 » 03 lip 2013, 12:36

Witam.
Mam podobny problem, jednak nie do końca, po otwarciu klamka zewnętrzna zostaje w pozycji otwartej, problem Waszej metody, ale nawet po zdjęciu cięgna z tego kapturka klamka zostaje, wiec nie jest to wina cięgna tylko, no właśnie czego? jest tam sprężyna, ale jest na swoim miejscu, gdzie jeszcze szukać przyczyny i rozwiązania? boczek mam zdjęty, chodzi o drzwi tylne, ale to raczej nie ma znaczenia.

Awatar użytkownika
MaRcInEs
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 14 lip 2015, 21:52
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: MaRcInEs » 03 sie 2015, 21:27

Witam odświeże troszke temat bo mam problem z regulacja tej nieszczęsnej klamki <mysli>
Na foto zaznacze elemenk ktory przesuwam na gwincie i nic sie nie dzieje, gzieś wyczytałem ze ten cxzarny element powinno sie wykręcić i powinno być lepiej ale jak może być lepiej jak on jest na tym gwincie alee nie spełnia żadnej roli bo ani o nic sie nie opiera ani op nic nie zachacza wiec nie wiem co daje wkrecanie czy wykręcanie go bo nic sie nie zmienia Obrazek

stingear

Post autor: stingear » 11 maja 2018, 21:09

mumin5 pisze:Witam.
Mam podobny problem, jednak nie do końca, po otwarciu klamka zewnętrzna zostaje w pozycji otwartej, problem Waszej metody, ale nawet po zdjęciu cięgna z tego kapturka klamka zostaje, wiec nie jest to wina cięgna tylko, no właśnie czego? jest tam sprężyna, ale jest na swoim miejscu, gdzie jeszcze szukać przyczyny i rozwiązania? boczek mam zdjęty, chodzi o drzwi tylne, ale to raczej nie ma znaczenia.
Miałem ten sam problem - zaśniedziałe zawiasy klamki. Wystarczyło kilkukrotne spryskanie WD-40 oraz solidne "rozruszanie" klamki i teraz działa prawidłowo. Natomiast mam problem, co poprzednicy, klamka po stronie pasażera z przodu zaczęła łapać na samym końcu, więc pewnie też muszę wyregulować na tym pokrętełku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga