Ja kiedyś walczyłem z nissan ASO Mazur w W-chu.
Obyło się bez wulgaryzmów i ASO samo telefonicznie wezwało mnie na wizytę.
Poszło o wymianę NA GWARANCJI pękniętego wahacza.
A raczej jego mocowania . Wyszło przypadkiem jak zmieniałem koło.
Byłem pewien że zostanie to uznane za wadę fabryczną i dostanę nową cześć.
Niestety panowie stwierdzili że to część eksploatacyjna i nie podlega gwarancji , gdzie było widać że wadliwa część została zamontowana w fabryce.
Wykonałem jeden telefon do centrali Nissana i jeden telefon do firmy certyfikującej ASO.
PRZY WEJŚCIU DO KAŻDEGO SALONU ASO WISZĄ CERTYFIKATY KTÓRE UPRAWNIAJĄ DO SPRZEDAŻY PRODUKTÓW.
Cofnięcie takiego certyfikatu lub jego zawieszenie do czasu naprawy wszystkich niezgodności skutkuje tym że ASO przez minimum 2 tygodnie do 3 miesięcy nie może sprzedawać samochodów.
A6 C8 all
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 125
- Rejestracja: 07 lut 2008, 19:19
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Belgia
Z tą uczciwością w Belgii i Holandii to bardzo bym uważał.danolek pisze:Nie od dzisiaj wiadomo,ze polskie,ukrainskie,chorwackie 'importery' kupuja auta 3ciej kategorii,odpady z fabryki,placac nizsza cene,a potem wciskaja to klientom,zeby jeszcze wiecej zarobic. Kupiles? To spier.... Tak jest z samochodami,sprzetem agd rtv,telefonami,wszystkim. Nie mieszkam w PL od lat,uwierzcie mi,jakby w Belgii albo Holandii byl taki problem z autem to by Cie zaglaskali zebys tylko byl zadowolony,traktowanie klienta z szacunkiem to priorytet. Uczciwosc,zaufanie i przyzwoitosc sa tutaj na porzadku dziennym. Polska to niestety pod wzgledem obslugi i traktowania klienta byl,jest i jeszcze dlugo bedzie trzeci swiat.
Mieszkam tu od 31 lat więc wiem co piszę.
Pozdrawiam
Sa wyjatki,wiadomo. Tyle ze w PL uczciwosc stanowi 10%, a w BE I NL 90%. Tu nikt nie sprzedaje nowych bubli z intencja oszukiwania klientow a obsluga klienta to niebo a ziemia w SPAM do PL.pablo.k pisze:Z tą uczciwością w Belgii i Holandii to bardzo bym uważał.danolek pisze:Nie od dzisiaj wiadomo,ze polskie,ukrainskie,chorwackie 'importery' kupuja auta 3ciej kategorii,odpady z fabryki,placac nizsza cene,a potem wciskaja to klientom,zeby jeszcze wiecej zarobic. Kupiles? To spier.... Tak jest z samochodami,sprzetem agd rtv,telefonami,wszystkim. Nie mieszkam w PL od lat,uwierzcie mi,jakby w Belgii albo Holandii byl taki problem z autem to by Cie zaglaskali zebys tylko byl zadowolony,traktowanie klienta z szacunkiem to priorytet. Uczciwosc,zaufanie i przyzwoitosc sa tutaj na porzadku dziennym. Polska to niestety pod wzgledem obslugi i traktowania klienta byl,jest i jeszcze dlugo bedzie trzeci swiat.
Mieszkam tu od 31 lat więc wiem co piszę.
Pozdrawiam
- arctic_avant
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 30 lis 2019, 13:59
- Imię: arctic
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: łódzkie
Właśnie nie będąc właścicielem auta nie jest to taki proste. Polecam obejrzeć poniższy link. Jest tam więcej kultury. Samochód mimo że czterokrotnie droższy również z problemem.Nikostratus pisze:Dla mnie to jest trochę kręcenie afery na śmietnikowej stronie... według prawa ma on opcje rękojmi i wymiany auta na wolne od wad. Sam język pisania też nie sprawia bym ufał na 100% w to co pisze właściciel o kontaktach z serwisami.
Fakt faktem w E-tronach jednorazowo potrafi być z 15 punktów do wykonania w ramach akcji fabrycznych ...
@arctic_audi_avant_project
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga