Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
maglownicy
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Montaż modułu Bluetooth Audi OEM A6 C5 PółLift
Autor Wiadomość
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 355 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6055
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-13, 19:59   

Bez kierownicy to po prostu odbierasz na telefonie
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Xray T2 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Krzysztof
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 308
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2017-11-14, 23:33   

Taki bluetooth by się przydał do telefonu, pisałeś w pierwszym poście że: "oraz wymianę przekaźnika multifunkcji na taki obsługujący CAN", Chodziło ci oto żeby rozmowy odbierać z kierownicy?

Ceny modułów są różne, przemyśle temat i zobacze jak wpadnie moduł w dobrej cenie z wtyczkami to wezmę się za robotę.
_________________
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania, elektryczne składanie lusterek.
W toku:
Usunięcie sond diagnostycznych (pracuje nad tym, łatwo nie jest),
W planach:
Montaż soczewek bi led koito.
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 355 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6055
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-15, 08:49   

Tak , żeby odbierać z kierownicy tylko i wyłącznie , mam w A4 B5 podpięty sam moduł bez kierownicy - po prostu odbieram z kierownicy.

Aha w tej sytuacji kupiłem moduł podstawowy/basic - nie pokazuję kontaktów na FIS , tylko numer telefonu i to że ktoś dzwoni itd. , natomast całosć kosztowała mnie około 130-140 zł ( moduł z anteną 49 , wiązka 82 zł , mikrofon 13 zł )
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Xray T2 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Krzysztof
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 308
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2017-11-16, 08:55   

Jak poznać czy moduł to podstawowy czy rozszerzony. Znalazłem moduł z anteną i kawałkiem instalacji.
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 355 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6055
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-16, 13:33   

w pierwszym poście masz linka do a4klub - https://portal.a4-klub.pl/a4-b6-b7-instalacja-fabrycznego-modulu-bluetooth/

Kod:
Lista BT z uwzględnieniem funkcjonalności:

8E0 862 335 (do MY 2005.5 A4) [USA] – bez Bluetootha
8P0 862 335 (do MY 2004 A3) – podstawowa funkcjonalność
8P0 862 335 A (MY 2004 A3/A4) – podstawowa funkcjonalność
8P0 862 335 D (MY 2005 A4 do 8E-5-533 000) – podstawowa funkcjonalność
8P0 862 335 E (MY 2005 A4 od 8E-5-533 001 do 8E-5-600 000) – podstawowa funkcjonalność
8P0 862 335 C (MY 2006 A4 od 8E-6-000 001 do 8E-6-800 001)
8P0 862 335 B (MY 2006 A3/A4) [USA]
8P0 862 335 F (MY 2006.5 A3/A4) [Europa]
8P0 862 335 G (MY 2006.5 A4) [USA]
8P0 862 335 M (MY 2007) [Europa]
8P0 862 335 J (MY 2007) [USA]
8P0 862 335 H (MY 2007.5) [Europa]
8P0 862 335 L (MY 2008) [USA]
8P0 862 335 K (MY 2008) [Europa, firmware 0340] -> uszkodzony soft (=unikać)
8P0 862 335 Q (MY 2008) [Europa, firmware 0350]
8P0 862 335 R (MY 2008) [USA]
8P0 862 335 N (MY 2009) [Europa]
8P0 862 335 P (MY 2009) [USA]
8P0 862 335 S (MY 2009.5) [Europa]
8P0 862 335 T (MY 2009.5) [USA]
8P0 862 335 AA (MY 2010) [Europa]
8P0 862 335 AB (MY 2010) [USA]
8P1 862 335 (MY 2011) [Europa]
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
chinior 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Artur
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-18, 12:07   

trochę odgrzeje, ale nie mogę nigdzie znaleźć informacji, czy jeśli radio jest wyłączone to moduł bluetooth nadal działa? Czyli czy przy wyłączonym radio można odebrać telefon z radia czy najpierw radio trzeba włączyć? Jeśli trzeba najpierw włączyć radio to czy od włączenia radia upływa dużo czasu, żeby można było odebrać telefon przez moduł BT? Jak z obsługą Androida głosem (OK google) czy da się sterować telefonem za pomocą modułu BT?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 355 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6055
Skąd: Września
Wysłany: 2018-06-18, 12:18   

jak radio jesy wyłączone bluetooth i tak działa i uruchomi sam radio do rozmowy

nie ma możliwości sterowania telefonem - mikrofon działa tylko w trakcie połączenia
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
chinior 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Artur
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2013
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-18, 12:21   

Dzięki o taką odpowiedź mi chodziło
 
 
dawka7 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Dawid
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-07-30, 18:27   

gdzie znajde mic plus i minus wychodzące gdzieś na slupkach? kierowcy ? pasarzera? w tunelu śrokowym? miałem oryginalny telefon w podłokietniku i już zamontowany mikrofon w podsufitówce.

[ Dodano: 2018-07-30, 18:51 ]
już znalazłem! słupek kierowcy, szara dolna wtyczka, kable czarny i zielony obok siebie razem spięte dodatkowym ekranem:) POZDRO!
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 355 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6055
Skąd: Września
Wysłany: 2018-07-30, 20:38   

Nie zdazyłem odpisać - ta szara wtyczka to właśnie wiazka do podsufitki
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
dawka7 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Dawid
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 46
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-07-31, 18:17   

podłączyłem wszystko jak piszesz/ forum a4 jest rozpiska, niestety jakiś błąd na canach, bo vag sie nie łączy jak podepne sterownik bleutooth. może dlatego ze nie mam oryginalnego RNSe a przejściówke rnse z rnasd od naviservice. polutowałem w kable przejściowki poza canami które z kostki licznika i mikrofonem który z szarej wtyczki.
może bezpieczniej jest wpiąc się w instalacje oryginalnej centralki telefonicznej która jest w samochodzie? pytanie czy wszystkie kable z niej będą szły do rnse? czy przez to że szara wtyczka która była oryginalnie wpięta w rnsd a teras jest zbędna nie będzi epołączenia czy ona odpowiada za BOSE? juz sie pogubiłem. sory za zawiłośc ale juz mam troche dość tematu

[ Dodano: 2018-07-31, 19:25 ]
mam zwarcie między tel mute, a k line. nie jest to w instalacji modulu, czy przy podlaczaniu multifunkcji mogłem coś namieszać?

czy jest to jakis bląd przejsciówki naviservis? hmmm

[ Dodano: 2018-07-31, 19:28 ]
dodatkowym objawem na który do tej pory nie zwracałem uwagi jest szum z głośników w drzwich kierowcy, po wyjęciu klulczyka ze stacyjki. kiedys gdzieś czytałem o tym na forum przy okazji RNSE, ale niestety nie moge teraz znaleźć , kojarzycie cos? mozę to ma związek?
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 355 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6055
Skąd: Września
Wysłany: 2018-07-31, 19:43   

Moze przejsciowka ma błędy - jak byl fabrycznie rnsd to tak jest
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: