Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Regeneracja
reflektorów
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[mercedes w211] bardzo wazne dotyczace lakieru...
Autor Wiadomość
Fascynat 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BKH
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 272
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-20, 01:01   

Nic nie zastapi człowieka !

?miesznie wygląda gdy lata człowiek z tym wspaniałym chińskim urządzeniem przykłada tu i tam i wychodzi mu że na 10 aut które sprawdził 11 jest po byku ;-)
Dla nie których to jak by wziąść auto autentyczne , prosto z fabtyki , dać im do sprawdzenia to i tak powiedzą że było walone bo czujnik ...
(pomijam przypadki nowych , uszkodzonych w fabryce na placu , w transporcie , takie które spadły z lory , czy uszkodzone na salonie)

Znajomy ostatnio malował maske w Pasku z 07 roku'
Lata bardzo dużo po trasach , robi dużo kilometrów i szybko je pokonuje co w efekcie dało odpryski na przodzie maski od kamieni,piasku itd..
Zgadnijcie co powie przyszły kupujący z czujnikiem w ręku ?

Jest oczywiste też że jest na naszych drogach masa pojazdów których nabycie jest wręcz niebezpieczne!

Znam przykład zakupu "igły" (na marginesie to W211) który był sprawdzany do okoła czujnikami , pikajgerami i innymi wspaniałościami ... djagnoza - nigdzie nie malowany .. i co z tego jak się okazało że z dwóch spawany...
A to pech ktoś nie trafił czujnikiem w miejsce spawu.. :mrgreen:

Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba pomiar punktów bazowych..
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 626
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2010-09-20, 21:33   

Cytat:
Jedyne sensowne rozwiązanie to chyba pomiar punktów bazowych..

jest to dobre ale jak jest ćwiartka dobrze wstawiona na ori zgrzewach to i tak nic to nie da :-(
Do tego ładnie baranki położone z pistoletu np 3M i nie ma śladu ;-)
 
 
mojojojo13


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Automat
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 10
Skąd: ŁUKÓW
Wysłany: 2010-09-20, 23:21   

Voytec napisał/a:
Dawid2542 napisał/a:
żaden lakiernik nawet w ASO nie zrobi takiej powłoki jak fabryka

mylisz sie kolego :-) Da sie polakierować i robię to od 7 lat.Często mamy nowe części tylko w fabrycznym podkładzie (czarnym ,czasem szarym zalezy od fabrykanta) i ten ze podklad tylko matujesz i choja z pistoletem :mrgreen:


Nie chcę wchodzić w głupią polemikę, ale nie da się - nowe auta malują automaty, elementy ludzie. Jeśli wyznacznikiem ma być oko laika to zgadam się, czasem nie widać, ale wprawne oko i tak to wyłapie. ?eby nie być gołosłownym :
- różna temperatura wygrzewania lakieru w porównaniu do fabrycznej
- różne materiały podkładowe
- inne zachowania elementów lakierowanych na płaszczyznach poziomych i pionowych i miksach
- naprawiany element nie wytrzyma temperatury wygrzewania w jakiej robi się to w fabryce bo po naprawie jest słabszy konstrukcyjnie
- stan filtrów w kabinie
- pora malowania (ile czasu upłynęło od włączenia kabiny)
- temperatura na zewnątrz i ciśnienie otoczenia

Kolejny ważny czynnik - rzadko który klient zwraca uwagę na to co się dzieje za jakiś czas z lakierem. Nowe to się błyszczy ale po miesiącu czy dwóch - po udaniu się do myjni jeśli element był szpachlowany różnie to będzie. W ASO czy u lakiernika oczywiście zrzucą to na chemie na myjni i tak w koło macieju. A przecież podkłądy i szpachle mogą być różne, do obróbki na sucho i na mokro +dodatki itd. Chłoną różną ilość wody czy wilgoci i nawet lakier o tej samej gradacji czy super dobrany jeśli tylko jeden z tych czynników wspomnianych wyżej wystąpi - nie odda fabrycznego koloru (tzn. odda ale i tak da się wyłapać różnicę). Mówię tu o profesjonalnym podejściu do malowania ..o czym większość Polaków niestety może pomarzyć bo jakość usług w Polsce jest marna ale i tak lepsza niż w Niemczech czy krajach skandynawskich.




-
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Fascynat 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BKH
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 272
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-21, 00:06   

Wracając do tematu i owego Merca to jeżeli ktoś miał wgniecione dzwi i niechciał tam żadnego szpachlowania , tylko kupił nowe furtki które zostały fachowo pomalowane to myśle że skreślenie tego auta byłoby troche na wyrost..
No chyba że cały bok z kitu ulepiony, miljon cieni i odcieni , struktura lakieru jakiej swiat nie widział , a poprzednie wcielenie tego pojazdu to banann.. :mrgreen:
 
 
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 626
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2010-09-21, 19:56   

mojojojo13 napisał/a:
?eby nie być gołosłownym :
- różna temperatura wygrzewania lakieru w porównaniu do fabrycznej

co to ma do rzeczy? nasza kabina grzeje do 80st. Suszymy w 65st 40min bo takie ma wymagania technologiczne lakier który my stosujemy.I nie matowieje :mrgreen:
mojojojo13 napisał/a:
- różne materiały podkładowe

chcesz powidzieć przez to że podkałd z Novola jest inny niż z DuPoint ? W naszej firmie jest cały system tej marki i ma on zastosowanie w kliku montowniach aut tez :shock:
Tu się nie naprawia aut biorąc szpachle z Novola a podkład z PPG bo jest najtańszy.
Mamy ścisłe wytyczne co do technologii produktów i ich zastosowania,dzieki temu nie ma żadnych problemów.Nie wiemy co to reklamacje i dajemy 3 lata pisemnej gwarancji na lakierowane elementy :-) To chyba o czymś świadczy 8-)
mojojojo13 napisał/a:
- inne zachowania elementów lakierowanych na płaszczyznach poziomych i pionowych i miksach

nie wiem o kaman :shock:
mojojojo13 napisał/a:
- naprawiany element nie wytrzyma temperatury wygrzewania w jakiej robi się to w fabryce bo po naprawie jest słabszy konstrukcyjnie

następne nie zrozumiałe stwierdzenie :roll:
mojojojo13 napisał/a:
- stan filtrów w kabinie

o to powinna dbać każda lakiernia we własnym zakresie :-)
mojojojo13 napisał/a:
- pora malowania (ile czasu upłynęło od włączenia kabiny)

pora to znaczy ..pora dnia czy co? (u nas kabiny chodzą cały dzień)
mojojojo13 napisał/a:
- temperatura na zewnątrz i ciśnienie otoczenia

przecież temp. ustawia się na kabinie no ciśnienie atmosferyczne owszem może się trochę róznić ale jaki to ma wpływ :?:
I miałem na myśli kolego pisząc o nowych elementach ..nie gipsowanych i naprawianych już kilkunastu razy.
Zgadzam sie co do elementów szpachlowanych że tracą swój blask po jakimś czasie ale nie zawsze tak jest.
Jeśli materiały zostały użyte z jednego systemu i to nie z dolnej półki to się tak nie dzieje i kropka :-|
Jeśli kolego nie widziałeś porządnie polakierowanego auta to zapraszam.

Kończę na tym dyskusję bo do niczego ona nie prowadzi a odbiega mocno od tematu. 8-)
 
 
mojojojo13


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Automat
Wiek: 34
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 10
Skąd: ŁUKÓW
Wysłany: 2010-09-21, 21:08   

B
Voytec napisał/a:
Jeśli kolego nie widziałeś porządnie polakierowanego auta to zapraszam.
porządnie polakierowane auta mnie nie interesują, mowa była o efekcie fabrycznym a to różnica. Jeśli założysz inny wątek o lakiernictwie to porozmawiamy.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
tomkom1 



Model: 100 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Imię: tomasz
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Gru 2008
Posty: 1213
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2010-09-21, 21:14   

macie racje.zalozcie nowy temat moze tam uzyskam jasna odpowiedz voyteca na pytanie.czy wracajac z urlopu i widzac pomalowane autko w jego firmie zlozone gotowe do oddania klientowi potrafi jednak znalezc elemnty amlowane czy tez sa tacy dobrzy ze nawet one tego nei znajdzie..?to nie aluzja tylko to by swiadczylo o prawdziwej jakosci tego malowania.pozdro
_________________
nie sprawdzam już vin-u!!!
jestem specem od c4-w koncu rozbieram je na codzien :)
pewni ludzie i pewne zasady sie nigdy nie zmienia..jak ten kraj ma byc normalny...
 
 
fenomenalny 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: DSG
Kod silnika: CDUC
Imię: Patryk
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 1086
Skąd: Września/WIELKOPOLSKA
Wysłany: 2010-09-21, 21:25   

Voytec, Kolejne auto jakie kupie oddaje w twoje rece!:-)
_________________
.............. aby innym było wygodniej. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: