[ALF 2.4 165 KM] Wariuja obroty na LPG
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Kurde powiem szczerze że nie słyszałem o instalacjach 4 gen tego typu, tzn że co? że nie posiada sterownika i nie ma możliwości ani podglądu ani regulacji.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
nie, niePieterB pisze:Kurde powiem szczerze że nie słyszałem o instalacjach 4 gen tego typu, tzn że co? że nie posiada sterownika i nie ma możliwości ani podglądu ani regulacji.
Sterownik jest tylko bez żadnych oznaczeń. Dzisiaj byłem u drugiego i stawia na dino, czy jakoś tak. Po wyglądzie stwierdził, że to może być jakaś podróbka KME. Mam do niego podjechać za jakiś czas to spróbuje się wpiąć kompem.
Generalnie osłuchał i stwierdził, że tragedii nie ma (a'propos wtryskiwaczy). co prawda zauważył, że jest druciarstwo i warto skorygować, ale jak stwierdził trafiają do niego o wiele ciekawsze 'rzeźby'.
--- kilka godzin później----
Ok sterownik namierzony
jest to AG Zenit, da rade podpiąć oprogramowanie do KME, ogarnęło temat.
W zasadzie to jestem w kropce teraz, poprzednio rozmawiałem z szefem i facet widać zęby zjadł na instalacjach, teraz podpinali do kompa pracownicy (szef w rozjazdach) i tak jakbym trafił na beton, podpięli sprawdzili, że jest komunikacja i tyle. Żadnych treści nic zupełnie się nie dowiedziałem.
Napiszcie coś więcej, jak się zabrać do diagnostyki we własnym zakresie?
Na pewno potrzebny będzie kabel, ale jaki i gdzie można dostać? I oprogramowanie, gdzie szukać?
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Musisz jakoś określić jaki dhttp://www.agcentrum.pl/nasze-produkty
Program można za free tu masz coś http://www.forum.agcentrum.pl/dload.php, nawet jakieś instrukcje obsługi są.
Dobrze jest poczytać te fora od lpg. Ja niestety tych instalacji i nie znam, nie miałem z nimi do czynienia.
Program można za free tu masz coś http://www.forum.agcentrum.pl/dload.php, nawet jakieś instrukcje obsługi są.
Dobrze jest poczytać te fora od lpg. Ja niestety tych instalacji i nie znam, nie miałem z nimi do czynienia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 15 lip 2017, 10:03
- Lokalizacja: wawa
Kolego wymień świece na jednoelektrodowe denso irydowe niby drogie ale dobre i trwałe ponoć:). Moim skromnym zdaniem wymiana świec to podstawa po zakupie auta z gazem. (Ja przerwę zmniejszyłem do 0,8 na tych świecach tak jak wyczytałem na forach gazowych) i wtryski jeśli to valtek to też podobno lepie zmienić na trochę lepsze ja mam zamiar założyć ACW01 koszt z montażem wyminą filtrów i regulacją auta w drodze to ok 500. Sondy lambda możliwe, że też do wymiany ja u mnie miałem jedną padniętą , druga działała niemrawo. Sondy nie są takie tanie niestety polecają tylko bosch dedykowany z wtyczką dwie to koszt ok 460zł, wymiana możliwa samodzielnie.
Tu masz temat wymiana sond
aga-24-165-km-jakie-sondy-lambda-ile-so ... htm#863625
Mi auto trochę poszarpywało po zakupie , też to moje pierwsze auto z gazem i mam je od niedawna. W ogóle to mój pierwszy VAG od 15 lat jazdy samochodami:)
Po wymianie świec na denso irydowe przestało poszarpywać ok 2000tyś obr i dodatkowo "obroty użyteczne" zaczęły się już od jakiś 1300obr
Sondy były u mnie oryginalne jeszcze, zmieniłem obie bo komp błąd wywalał przez jedną ale druga była już tez na wykończeniu.
Wkrótce jeszcze czeka mnie zmiana wtrysków i filtrów od gazu i ustawienie instalacji.
Ale muszę przed tym uporać się z błędem czujnika wałka rozrządu.
Nie przejmuj się moje auto też było trochę zapuszczone:) ale powoli doprowadzam do ładu, choć igła to to nie jest i pewnie nie będzie:)
Widzę, że masz takie samo auto u mnie spalanie po tankowaniu na tej samej stacji na podstawie licznika kilometrów to 12l, jazda raczej spokojna tak 2-3 tys obr, trasa czasami do 4 tyś obr.
Wskaźnik gazu u mnie też czasami głupieje-ponoć to częste, zawsze zeruję licznik przy tankowaniu lpg i robię zakładaną ilośc km- najczęściej 200-300
Tu masz temat wymiana sond
aga-24-165-km-jakie-sondy-lambda-ile-so ... htm#863625
Mi auto trochę poszarpywało po zakupie , też to moje pierwsze auto z gazem i mam je od niedawna. W ogóle to mój pierwszy VAG od 15 lat jazdy samochodami:)
Po wymianie świec na denso irydowe przestało poszarpywać ok 2000tyś obr i dodatkowo "obroty użyteczne" zaczęły się już od jakiś 1300obr
Sondy były u mnie oryginalne jeszcze, zmieniłem obie bo komp błąd wywalał przez jedną ale druga była już tez na wykończeniu.
Wkrótce jeszcze czeka mnie zmiana wtrysków i filtrów od gazu i ustawienie instalacji.
Ale muszę przed tym uporać się z błędem czujnika wałka rozrządu.
Nie przejmuj się moje auto też było trochę zapuszczone:) ale powoli doprowadzam do ładu, choć igła to to nie jest i pewnie nie będzie:)
Widzę, że masz takie samo auto u mnie spalanie po tankowaniu na tej samej stacji na podstawie licznika kilometrów to 12l, jazda raczej spokojna tak 2-3 tys obr, trasa czasami do 4 tyś obr.
Wskaźnik gazu u mnie też czasami głupieje-ponoć to częste, zawsze zeruję licznik przy tankowaniu lpg i robię zakładaną ilośc km- najczęściej 200-300
Witaj Romanoitaliano i dzięki za rady
Wróciłem z urlopu, zrobiłem około 1000 km w trasie i autko spisywało się wzorowo. Co prawda tak jak wcześniej już pisałem na wolnych obrotach na postoju pod światłami miał te swoje nierówne obroty ale tylko wtedy i aż wtedy. Spalanie gazu było na poziomie 12,8 w cyklu mieszanym, nie jeździłem autostradami tylko drogi krajowe.
Do zimy planuję zrobić porządek w instalacji. Zabawna rzecz to taka, że przy 240 km po raz pierwszy zapaliła się rezerwa na centralce (wcześniej nie tego nie było). Zatankowałem po kolejnych 30 km i ... rezerwa wciąż świeci hehehe jestem już po kolejnych tankowaniach i rezerwa wciąż nie gaśnie. Zastanawia mnie czy ma to jakiś wpływ na komputer gazowy, czy to jest tylko info dla kierowcy?
Wróciłem z urlopu, zrobiłem około 1000 km w trasie i autko spisywało się wzorowo. Co prawda tak jak wcześniej już pisałem na wolnych obrotach na postoju pod światłami miał te swoje nierówne obroty ale tylko wtedy i aż wtedy. Spalanie gazu było na poziomie 12,8 w cyklu mieszanym, nie jeździłem autostradami tylko drogi krajowe.
Do zimy planuję zrobić porządek w instalacji. Zabawna rzecz to taka, że przy 240 km po raz pierwszy zapaliła się rezerwa na centralce (wcześniej nie tego nie było). Zatankowałem po kolejnych 30 km i ... rezerwa wciąż świeci hehehe jestem już po kolejnych tankowaniach i rezerwa wciąż nie gaśnie. Zastanawia mnie czy ma to jakiś wpływ na komputer gazowy, czy to jest tylko info dla kierowcy?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga