Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] - Pomoc w sprawie technicznej

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 11 sty 2011, 17:29

Camel- pisze:Petroniusz566, a masz te specyficzne przerywania w niższym przedziale obrotów?
nie stwierdziłem.. Generalnie jak pisałem wcześniej pojawiają się takie przymulenia-przyblokowania w z chwilą puszczenia sprzęgła przy ruszaniu i podczas zmiany biegów ale to pewnie od sprzęgła.. tylko to
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 11 sty 2011, 19:17

Wielkie dzięki.
Poniżej są moje robione trochę dłużej
http://vaglog.rtnet.pl/fassi1_31897.html
http://vaglog.rtnet.pl/fassi1_31898.html

[ Dodano: 2011-01-11, 19:33 ]
Jak widać w moich kilka razy pojawiło się przestawienie zapłonu do około 4.5stopnia najczęściej na 2 i 3 cylindrze co ECU szybko korygował i stopnie malały do 0. Faktem jest że podskubywania nie było bo pojawia się tylko na bardzo dobrze rozgrzanym silniku po dość dłuższej jeździe.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 15 sty 2011, 16:06

fassi, ja mam takie logi, ale tylko na benzynie. Chcesz??

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 sty 2011, 18:29

Pewnie, dawaj. Zrób też na gazie.
A jak autko się sprawuje na gazie?

Fontesen

Post autor: Fontesen » 16 sty 2011, 13:28

Ok. Nie długo wkleję.
Na gazie ma moc. Wkręca się płynnie, jednak muszę jeszcze coś poprawić, bo bardzo kiepsko przełącza mi się na gaz ( przygasa i szarpie przez 4 sekundy jakby nie pracował na wszystkich garach) może jakieś wskazówki?? Instalka Landi Renzo. Wtryski Matrix, dysze 2,3mm Reduktor też Landi.
I jest jeszcze jedna sprawa. Podczas równej jeździe (powiedzmy cały czas około 3 tys/obr) jak puszczam gaz i nacisnę sprzęgło, auto przygasa i 2x zafaluje. Na benzynie jest wszystko OK.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 18 sty 2011, 07:40

--RaDeK-- pisze:Ok. Nie długo wkleję.
Na gazie ma moc. Wkręca się płynnie, jednak muszę jeszcze coś poprawić, bo bardzo kiepsko przełącza mi się na gaz ( przygasa i szarpie przez 4 sekundy jakby nie pracował na wszystkich garach) może jakieś wskazówki?? Instalka Landi Renzo. Wtryski Matrix, dysze 2,3mm Reduktor też Landi.
I jest jeszcze jedna sprawa. Podczas równej jeździe (powiedzmy cały czas około 3 tys/obr) jak puszczam gaz i nacisnę sprzęgło, auto przygasa i 2x zafaluje. Na benzynie jest wszystko OK.
Wielkie dzięki. Z falowaniem to najprawdopodobniej zostaje przylany przez gaz, za bogato. Trzeba by porównać odczyty z sondy lambda przy tym zachowaniu z jazdy na benzynie i na gazie to da to jakąś odpowiedź.

Petroniusz566
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 827
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
Imię: Patryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Petroniusz566 » 28 lut 2011, 12:28

chciałbym odświeżyć temat.. Wczoraj miałem trochę czasu i korzystając z okazji, że byłem w trasie zrobiłem sobie dłuższe logi:

zacząłem od zupełnie zimnego silnika który w trakcie robienia logów przełącza się na LPG:
http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_36871.html
można zaobserwować lekką korektę w czasie ok 258 ale podejrzewam, że powstała podczas przełączania się na lpg właśnie

powtórzyłem loga w drodze powrotnej na tych samych warunkach co pierwszego i nie zauważyłem tu korekt nawet podczas przełączania na lpg:
http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_36834.html
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 03 mar 2012, 14:43

panowie, czy na wtyczce od czujnika spalania stukowego [niebieska] strona pasażera, powinno pojawić się napięcie po przekręceniu zapłonu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga