nie stwierdziłem.. Generalnie jak pisałem wcześniej pojawiają się takie przymulenia-przyblokowania w z chwilą puszczenia sprzęgła przy ruszaniu i podczas zmiany biegów ale to pewnie od sprzęgła.. tylko toCamel- pisze:Petroniusz566, a masz te specyficzne przerywania w niższym przedziale obrotów?
[All] - Pomoc w sprawie technicznej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Wielkie dzięki.
Poniżej są moje robione trochę dłużej
http://vaglog.rtnet.pl/fassi1_31897.html
http://vaglog.rtnet.pl/fassi1_31898.html
[ Dodano: 2011-01-11, 19:33 ]
Jak widać w moich kilka razy pojawiło się przestawienie zapłonu do około 4.5stopnia najczęściej na 2 i 3 cylindrze co ECU szybko korygował i stopnie malały do 0. Faktem jest że podskubywania nie było bo pojawia się tylko na bardzo dobrze rozgrzanym silniku po dość dłuższej jeździe.
Poniżej są moje robione trochę dłużej
http://vaglog.rtnet.pl/fassi1_31897.html
http://vaglog.rtnet.pl/fassi1_31898.html
[ Dodano: 2011-01-11, 19:33 ]
Jak widać w moich kilka razy pojawiło się przestawienie zapłonu do około 4.5stopnia najczęściej na 2 i 3 cylindrze co ECU szybko korygował i stopnie malały do 0. Faktem jest że podskubywania nie było bo pojawia się tylko na bardzo dobrze rozgrzanym silniku po dość dłuższej jeździe.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ok. Nie długo wkleję.
Na gazie ma moc. Wkręca się płynnie, jednak muszę jeszcze coś poprawić, bo bardzo kiepsko przełącza mi się na gaz ( przygasa i szarpie przez 4 sekundy jakby nie pracował na wszystkich garach) może jakieś wskazówki?? Instalka Landi Renzo. Wtryski Matrix, dysze 2,3mm Reduktor też Landi.
I jest jeszcze jedna sprawa. Podczas równej jeździe (powiedzmy cały czas około 3 tys/obr) jak puszczam gaz i nacisnę sprzęgło, auto przygasa i 2x zafaluje. Na benzynie jest wszystko OK.
Na gazie ma moc. Wkręca się płynnie, jednak muszę jeszcze coś poprawić, bo bardzo kiepsko przełącza mi się na gaz ( przygasa i szarpie przez 4 sekundy jakby nie pracował na wszystkich garach) może jakieś wskazówki?? Instalka Landi Renzo. Wtryski Matrix, dysze 2,3mm Reduktor też Landi.
I jest jeszcze jedna sprawa. Podczas równej jeździe (powiedzmy cały czas około 3 tys/obr) jak puszczam gaz i nacisnę sprzęgło, auto przygasa i 2x zafaluje. Na benzynie jest wszystko OK.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Wielkie dzięki. Z falowaniem to najprawdopodobniej zostaje przylany przez gaz, za bogato. Trzeba by porównać odczyty z sondy lambda przy tym zachowaniu z jazdy na benzynie i na gazie to da to jakąś odpowiedź.--RaDeK-- pisze:Ok. Nie długo wkleję.
Na gazie ma moc. Wkręca się płynnie, jednak muszę jeszcze coś poprawić, bo bardzo kiepsko przełącza mi się na gaz ( przygasa i szarpie przez 4 sekundy jakby nie pracował na wszystkich garach) może jakieś wskazówki?? Instalka Landi Renzo. Wtryski Matrix, dysze 2,3mm Reduktor też Landi.
I jest jeszcze jedna sprawa. Podczas równej jeździe (powiedzmy cały czas około 3 tys/obr) jak puszczam gaz i nacisnę sprzęgło, auto przygasa i 2x zafaluje. Na benzynie jest wszystko OK.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 827
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:41
- Imię: Patryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
chciałbym odświeżyć temat.. Wczoraj miałem trochę czasu i korzystając z okazji, że byłem w trasie zrobiłem sobie dłuższe logi:
zacząłem od zupełnie zimnego silnika który w trakcie robienia logów przełącza się na LPG:
http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_36871.html
można zaobserwować lekką korektę w czasie ok 258 ale podejrzewam, że powstała podczas przełączania się na lpg właśnie
powtórzyłem loga w drodze powrotnej na tych samych warunkach co pierwszego i nie zauważyłem tu korekt nawet podczas przełączania na lpg:
http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_36834.html
zacząłem od zupełnie zimnego silnika który w trakcie robienia logów przełącza się na LPG:
http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_36871.html
można zaobserwować lekką korektę w czasie ok 258 ale podejrzewam, że powstała podczas przełączania się na lpg właśnie
powtórzyłem loga w drodze powrotnej na tych samych warunkach co pierwszego i nie zauważyłem tu korekt nawet podczas przełączania na lpg:
http://vaglog.rtnet.pl/ppetroniusz_36834.html
ale są dwie.. jedna mówi: tak, druga mówi: nie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga