Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ C5+LPG] Płaska mapa gazu stag 300-6 isa2

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 lis 2017, 22:07

no trzeba będzie zaadaptować
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 16 lis 2017, 22:57

Czyli taka procedura ?


Immobilizer II Wymiana

Wymagania wstępne:
Napięcie akumulatora co najmniej 12,5 V.
Immobilizer II ECM
[Wybierz]
[17 - Instrumenty]
[Adaptacja - 10]
Zostaw kanał na "00"
[Czytaj]
[Zapisz]
[Gotowe, cofnij]
[Zamknij kontroler, Wróć - 06]
[Wyjdź]
Wyłącz zapłon przez 15 sekund. Uruchom pojazd.
Uwagi:

W przypadku samochodów z oddzielnym immobilizerem (w tym 2000 + EuroVan, Cabrio i wiele starszych modeli spoza USA) użyj [25 Immobilizer] zamiast [17 - Instruments] . Reszta procedury jest taka sama.
W niektórych modelach Euro Audi z immobilizerem 2 wymagany będzie kod PIN / SKC.
Na rynku NAR Modele Cabrio wyprodukowane po 05/1999 mogą wymagać kodu PIN / SKC. Ten podział jest tutaj odnotowany
Aktywacja tempomatu na nowym ECU (DBW)

DBW ( Drive-by-Wire ) Fabrycznie świeże ECU często są dostarczane z wyłączonym tempomatem.
[Wybierz]
[01 - Silnik]
[Logowanie - 11]
Wprowadź 11463, aby włączyć tempomat
[Do It!]
Uwaga: Dodatkowe informacje na temat CCS znajdują się na tej stronie: Sprawdzanie tempomatu za pomocą wartości pomiarowych
Kodowanie

Nowy moduł będzie musiał zostać zakodowany. W miarę możliwości wprowadź kod z oryginalnego modułu. Jeśli oryginalny moduł nie jest dostępny lub nie komunikuje się, zapoznaj się z tabelą kodowania w VCDS lub instrukcją naprawy fabrycznej.


Specjalne notatki
W niektórych silnikach benzynowych może być konieczne ukończenie ustawienia przepustnicy (TBA)
Kategorie
Strona główna
Procedury diagnostyczne
Wspólne procedury
Kody błędów
Modernizacja
Immobilizer
Meta
Zaloguj Się
zaczynając od 249 USD



wiki/index.php/Immobilizer_II_ECU_Swapping
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 lis 2017, 23:19

tak to powinno pójść , pin immo z licznik odczytasz np. vag epprom programeer 1.19 i kablem kkl - masz zegar VDO?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 02 sty 2018, 19:01

witam po długiej przerwie

Kupiłem ECU podłączyłem go pod audi i po odpaleniu silnik gaśnie IMMO gasi samochód

Chciałem adoptować ecu ale nie mogę tego zrobić z POLSKI VAG 4,9

Chciałem użyć vagcom lub vcds ale nie mogę połączyć się z interfejsem wyskakuje mi
port status OK
interface Not Found
ustawiałem porty na 4 i nic

mam kabel viaken VAG KKL USB

Jakim programem mogę zaadoptować immo
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 02 sty 2018, 19:56

VCD lite lub vag com , a jak kabel jest widoczny w menadżerze urządzeń?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 31 sty 2018, 17:26

Dzisiaj za pomocą pożyczonego v csan multidiag udało się zaadoptować IMMO. I audi chodzi na nowym ECU z 2,4.
Jeszcze czeka nie wymiana wtrysków na te z 2,4 ale na razie chodzi na tych z 2,8
zrobiłem autokalibracje na gazie i teraz mapka wygląda jak na zdjęciach
Niestety jak przekroczę 3500 obr to przerzuca mi na benzynę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 31 sty 2018, 18:15

nagraj osc , będzie widać dlaczego przerzuca na pb
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 31 sty 2018, 21:29

OSC?????
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 31 sty 2018, 21:52

no plik z oscyloskopu z dołu - jedziesz aż stanie sie to co mówisz , na dole klikasz kropkę czerwoną i zapisujesz plik
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 31 sty 2018, 21:56

Aha Juz kumam
Jutro postaram się to nagrać
Dodam jeszcze że przeskakuje z gazu na benzyne nawet na postoju na biegu halowym jak wkręce na obroty powyżej 3000
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 31 sty 2018, 21:57

sprawdź ustawienia
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 01 lut 2018, 19:11

Jutro postaram się wszystko zgrać i wrzucić

[ Dodano: 2018-02-01, 19:11 ]
pliki z nagrania

Takie ustawienia i mapy weszły po autokalibrcji

w trakcie jazdy
https://megawrzuta.pl/download/202702bd ... 717a4.html

https://megawrzuta.pl/download/c30993ca ... 5154b.html

na postoju
https://megawrzuta.pl/download/ecbb945a ... 3ffca.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2018, 19:28 przez przemkolodz, łącznie zmieniany 1 raz.
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 01 lut 2018, 19:30

A jakie masz korekty po jezdzie na samej benzynie?

Poki jeszcze wtryskow pb nie wymienisz to na mapki nie ma co stroic - tylko na korekty jak już

[ Dodano: 2018-02-01, 19:28 ]
Na biegu jałowym czas wtrysku pb powinien być w 2.4 na pewno powyżej 3,2-3,5 ms , masz wydajniejsze wtryski stąd ecu tnie czasy bo ma za bogato

[ Dodano: 2018-02-01, 19:30 ]
Po 21 spojrze w plik osc , ale stawiam ze petli wtryskiwacze gazowe przy takim mnożniku
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 01 lut 2018, 21:13

ja nic nie przestawiałem
tylko autokalibracje zrobiłem i takie wyniki

[ Dodano: 2018-02-01, 21:13 ]
Wtryski zmienione na 2,4 i po 2 autokalibracjach takie wyniki

kalibracja

https://megawrzuta.pl/download/24a7ef2f ... 50bd3.html

jazda

https://megawrzuta.pl/download/aaa1832b ... e2df8.html

https://megawrzuta.pl/download/f381de27 ... aa8fe.html

na postoju

https://megawrzuta.pl/download/f50b511c ... a2423.html

Mimo takich ustawień i tak przy obrotach powyżej 3 tyś przeskakuje na benzynę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 01 lut 2018, 21:28

wg osc przerzuca na benzynę tylko powyżej 6000 obrotów - czy na pewno odczyt obrotów w sterowniku gazowym jest zgodny z realiami? na jałowym 1400 obr???

jaki masz korekty na lpg?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga