[ C5+LPG] Płaska mapa gazu stag 300-6 isa2
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
To najpierw wymień ECU na takie z 2.4 ( wiązka jest ta sama ) , potem jeszcze sprawdzę czy wtryskiwacze benzynowe też nie są inne , jak coś to też do wymiany na te z 2.4 i dopiero wtedy kombinuj z lpg
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Widziałem te screeny to co mi się rzuciło w oczy to ubogo na gazie, podwyższony map, wysokie ciśnienie reduktora, inne ciśnienie robocze niż ustawione w programie... Coś jeszcze chyba było...
Ale jak mówi bendzi bez wymiany ECU lub wgrania softu o ile komputery są kompatybilne to nie ma czego ruszać.
Ale jak mówi bendzi bez wymiany ECU lub wgrania softu o ile komputery są kompatybilne to nie ma czego ruszać.
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
Czyli po wymianie ecu i przeprowadzenia autokalibracji mapa lpg powinna wrócić do normy. ?
Mieszanka za uboga ? Wydawało mi sie ze za bogatą i dlatego czarne świece i sie dlawi na wolnych obrotach
Mieszanka za uboga ? Wydawało mi sie ze za bogatą i dlatego czarne świece i sie dlawi na wolnych obrotach
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
niekoniecznie, autokalibracja to wstępne ustawienia i czasem trzeba ręcznie ingerowaćprzemkolodz pisze:Czyli po wymianie ecu i przeprowadzenia autokalibracji mapa lpg powinna wrócić do normy. ?
biednie jak diabli, instalacja wygląda na w ogóle nie wyregulowanąprzemkolodz pisze:Mieszanka za uboga ?
Mnie zastanawia dlaczego na każdym z Twoich screenów jest zupełnie inaczej - kręcisz coś tam sam?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
Zastanawiam się nad tym sterownikiem jaki kupić.
Wszędzie piszą ze numer musi być ten sam co na starym.
.Tylko ze u mnie byla zmiana silnika z 2.8 na 2.4 więc taki sam sterownik odpada . Co z tym fantem Bo na alledrogo jest sterowników od groma tylko teraz który wybrać żeby zagrało wszystko
Wszędzie piszą ze numer musi być ten sam co na starym.
.Tylko ze u mnie byla zmiana silnika z 2.8 na 2.4 więc taki sam sterownik odpada . Co z tym fantem Bo na alledrogo jest sterowników od groma tylko teraz który wybrać żeby zagrało wszystko
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
przemkolodz - wtryskiwacze beznynowe tez do wymiany - w 2.4 siedzą 078133551BB z zieloną górą
w 2.8 są 078133551BA lub 078133551L , mają większą wydajność
w 2.8 są 078133551BA lub 078133551L , mają większą wydajność
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
mam nadzieje że numer sterownika z vaga wystarczy. U mnie ecu schowany jest w pudle pod maską
Czyli bez wymiany wtrysków się nie obędzie ?
Na silniku brak oznaczeń Znalazłem tylko 2.4 pod pompa wspomagania
Nie ma oznaczenia na uchwytach serwisowych
Czyli bez wymiany wtrysków się nie obędzie ?
Na silniku brak oznaczeń Znalazłem tylko 2.4 pod pompa wspomagania
Nie ma oznaczenia na uchwytach serwisowych
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Potem dobiorę jak dorwę się do Etki , wtryski raczej do wymiany , ich wydajność jest w ECU w programie zapisana i raczej będzie to kiepsko działać
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
Z wtryskami to nie ma problemu Bo mam jeszcze wtryski od 2.4 Więc przekladka kolektora i po kłopocie
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Z ETKI wynika że ster 4D0907551AE był w A4 B5 manual , w C5 siedział AF i to niby sterownik od autmatu - tak czy siak to był ALG , masz manual czyli wszystko ok
bezpośrednim odpowiednikiem jego w 2.4 jest ALF - ster 4B0907552F
bezpośrednim odpowiednikiem jego w 2.4 jest ALF - ster 4B0907552F
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
- przemkolodz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
- Lokalizacja: łódź
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga