Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ C5+LPG] Płaska mapa gazu stag 300-6 isa2

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
daniel1997

Post autor: daniel1997 » 15 sie 2012, 21:59

grzemo pisze:
daniel1997 pisze:jak myślisz czy jak rozwierce dysze na 2.5 i zmniejsze cisnienie auto dalej będzie dynamiczne na lpg
Tak.
Tylko będziesz musiał zrobić nową autokalibrację i nowe ustawienia w trasie.
Ok w sobote rozwierce dysze ;) następnie włączyć autokalibracje przejechać np. 10 km na benzynie przełączyć na lpg i ewentualnie przestawić mnożnik tak aby auto pracowało właściwie <okok> dobrze myśle?

[ Dodano: 2012-08-16, 20:03 ]
Witam a jednak nie wytrzymałem do soboty podłączyłem mapsensor do kolektora ssącego najbliżej przepustnicy zrobiłem autokalibracje i przy cisnieniu 1.50 wyskoczył komunikat dysze za duże dlatego odpuściłem ich rozwiercanie.Po kalibracji przejechałem na benzynie jakieś 8 km i przełączyłem na gaz i jazda powrotna podobnym stylem jazdy zaznacze, że auto zaczeło pracować dużo lepiej po przepięciu mapsensora <lol> teraz polatam troche i zajme się regulacją tak się zapisała mapa po krótkim odcinku
Obrazek

Bardzo dziękuje za cenne rady i pomoc dla was wszystkich klikam wirtualne pomógł ;)

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 sie 2012, 20:22

Na początek to sprawdź jakie masz dysze.
Mnożnik jest za niski więc możliwe że wystarczy zejść z ciśnieniem.
A ustawiać to najlepiej mając podgląd w vagu na krótkie korekty paliwowe.
Zerkasz jak pracują na pb i tak regulujesz mnożnik dla poszczególnych czasów wtrysku aby korekta oscylowała jak na pb, czyli wokół zera.

Mapa gazowa wygląda teraz normalnie, tylko ta benzynowa jest dziwna. Też była kasowana?

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 16 sie 2012, 20:27

grzemo, zastanawiam się dlaczego wywala komunikat za duże dysze mam 25 km do gazownika w sobote podjade na regulacje.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 sie 2012, 20:52

daniel1997 pisze:zastanawiam się dlaczego wywala komunikat za duże dysze
Bo po autokalibracji mnożnik jest sporo za nisko i dlatego sterownik lpg pokazuje ten komunikat. A najlepiej gdyby kończył się jak najbliżej 1.
W programie staga masz zakładkę dokumentacja i tam możesz znaleźć zalecenia co do montażu.

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 16 sie 2012, 20:58

grzemo, dziękuje bardzo dam znać jak to będzie wyglądało po wizycie u gazownika ;) przy okazji stawiam wielkie <piwo>

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 17 sie 2012, 08:28

kolego, wg mnie masz za wysokie ciśnienie w reduktorze. powinno ci wystarczyć 1.0 bar...

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 18 sie 2012, 23:14

metyoo, cisnienie zmniejszone do 1.15 i jest ok troche polatam i dam znać jak to wygląda jak na tą chwile jest ok i spalanie spadło pozdrawiam <okok>

Awatar użytkownika
xpbit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rybno k/Działdowa

Post autor: xpbit » 19 sie 2012, 12:29

a co z tymi korektami temperatur ?? w jaki sposób to ustawić ??

tez mam Stag 300 isa 2




Pozdrawiam <rotfl>
_________________________________ Audi Quattro______________________________

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 10 lis 2017, 12:50

witam
Mam problem z moim Audi a6 c5 2,4 quattro LPG STAG300

wcześniej miałem w nim 2,8 lecz zmieniłem na 2,4 pozostawiając całą elektronikę, wtryski kolektor ssący od 2,8. Po wymianie przez krótki czas było ok.

Jeżdząc na benzynie jest ok lecz po przełączeniu na LPG zaczyna się szopka a mianowicie.

Po przełączeniu się na LPG samochód traci przez chwilę moc DŁAWI SIĘ i po chwili wraca do normalności Objawy takie same przy chłodnym i 90*C. Podczas jazdy wrażenie jest takie jakby nie przepalał do końca. Jak mu dam więcej gazu to idzie, a jak toczę się powoli to szarpie i dławi się. Na chłodnym silniku obroty równe a jak jest ciepły to obroty falują 500-1000 obr/min, nieraz nawet zgadnie. Jak jade wolno bez wciskaniu gazu i wcisnę do końca to dławi się chwilę a jak wzrosną obroty to już idzie.
Wykręciłem świece i wszystkie są całe w czarnym suchym nalocie

Proszę o pomoc
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

manfredjg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 05 lip 2012, 23:05
Lokalizacja: jelonka

Post autor: manfredjg » 10 lis 2017, 14:45

ze swapa silnika jak i swiec wynika ze za bogato ,dlatego pewnie sie dławi ,ale najlepiej podł staga i pokazać mapy albo zobaczyc korekty VAG 033,032

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 10 lis 2017, 16:22

w załączniku mapa gazu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 10 lis 2017, 16:33

No jak ma być dobrze, jak mnożnik mnożnik wygląda jak kupa :) Ciśnienie gazu w ch.j za wysokie. Zmniejsz do około 1 bara, potem autokalibracja i regulacja w drodzę na czasy wtrysku, a najlepiej na AFR.

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 10 lis 2017, 16:57

Jest ktoś w Łódzkim kto by mi ustawił ten j...ny gaz?

Zmiana ciśnienia gazu ? pewnie jakieś pokrętło przy parowniku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2017, 17:55 przez przemkolodz, łącznie zmieniany 2 razy.
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 10 lis 2017, 17:49

ECU z 2.4 wlozone bo tego nie dopisaleś....jakie masz korekty po jeździe na benzynie?
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

Awatar użytkownika
przemkolodz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 mar 2009, 20:42
Lokalizacja: łódź

Post autor: przemkolodz » 10 lis 2017, 17:52

całą elektronikę zostawiłem z 2,8
Było
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Avant
Audi A6 C4 2,5 tdi 140KM Quattro
Audi A6 C5 2,5 tdi 180KM Quattro
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro
Audi A6 C5 2,8 196KM Quattro
jest
Audi 80 B4 1,9tdi 90KM Sedan
Audi A6 C5 2,4 164KM Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga