[V6, 2.4 BDV] Kontrolka CHECK ?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 mar 2016, 16:00
- Lokalizacja: Słubice
Witam,
Ze względu że to mój pierwszy post an tym forum chciałbym się ze wszystkimi użytkownikami serdecznie przywitać.
Aby nie zakładać nowego wątku odgrzeje "tego kotleta"
Poszukuję wymiarów emulatora drugich sond:
- wymiary samego emulatora (zewnętrzne aby się zmieścił)
- kątowy czy prosty
- średnica otworu przelotowego (2,3, lun 4 mm)
- głębokość otwory montażowego dla sondy (30 czy 40 mm)
bo różne są dostępne na rynku a nie wiem które dla mnie będą właściwe do silnika BDV.
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi co kupić i pozdrawiam.
Ze względu że to mój pierwszy post an tym forum chciałbym się ze wszystkimi użytkownikami serdecznie przywitać.
Aby nie zakładać nowego wątku odgrzeje "tego kotleta"
Poszukuję wymiarów emulatora drugich sond:
- wymiary samego emulatora (zewnętrzne aby się zmieścił)
- kątowy czy prosty
- średnica otworu przelotowego (2,3, lun 4 mm)
- głębokość otwory montażowego dla sondy (30 czy 40 mm)
bo różne są dostępne na rynku a nie wiem które dla mnie będą właściwe do silnika BDV.
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi co kupić i pozdrawiam.
Witam chciałem zapytac was czy udało sie rozwiazać ten problem z Checkiem .Posiadam ten sam silnik i mam ten sam problem BDV 2.4 170 km wywala mi bład 16805 albo 16815 albo P0171 i P0174 widzialem ze duzo osob z tym silnikiem i LPG ma problem .Czy jest ktos z forumowiczów kto jest jakos doradzic przerabialem wiele rozwiazan i robie sie bezradny . Proszę o pomoc
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Czy te błędy pokazują się też w czasie jazdy na benzynie?Rino90 pisze:Witam chciałem zapytac was czy udało sie rozwiazać ten problem z Checkiem .Posiadam ten sam silnik i mam ten sam problem BDV 2.4 170 km wywala mi bład 16805 albo 16815 albo P0171 i P0174 widzialem ze duzo osob z tym silnikiem i LPG ma problem .Czy jest ktos z forumowiczów kto jest jakos doradzic przerabialem wiele rozwiazan i robie sie bezradny . Proszę o pomoc
Proponowałbym skasować błędy,zakręcic gaz i pojeździć na benzynie i sprawdzić czy wawala te same błędy.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
powiem tak sprawdzałem juz czy to sie dzieje na benzynie czy Lpg i na benzynie jak jezdzilem zrobilem kolo200 km nie wyskakuja te błedy choc raz mi wyskoczyl na benzynie az sie zdziwilem z tym bledem nie ma reguły raz wyskoczy po przejechaniu 30km raz kolo 120km pamietam pojechał do innego gazownika i poprawił mi mape na gazie i zrobiłem gdzies 400km i mysle spoko po problemie i patrz znow zonk check sie zapalił . Mam tez takie objawy ze jak sie przezuci na gaz i wchodze na trzeci bieg i powyzej 2000 tys to telepie buda jakby nie rowno chodził . Co do błedów to jest roznie raz wyskoczy bład Bank 1 a innym razem dwa naraz Bank 1 i Bank 2 . Widzialem pare temeatow odnosnie tej sytuacji z checkiem z tym silnikiem ale nie ma jakiejs klarownej odpowiedzi
[ Dodano: 2018-06-01, 14:39 ]
[ Dodano: 2018-06-01, 14:39 ]
przerabiałeś ten temat ? kurcze wymiana katów wstepnych tylko to wchodzi w gre ?maly81 pisze:Rino90,
przyszedł czas na wymiane katów wstępnych
W których grupach sprawdzić te napięcia sond przed katem, i za katem?Paluch85 pisze: Podłączam VAGa :
temp kat ponad 350 stopni: pierwsze sondy pracują od 0,1 V do 0,9V tworząc piękne sinusoidy a drugie stoją (prawie) w miejscu na ok 0,5V, i wszystko jest ok. tylko przełącze na LPG i od razu drugie zaczynają pracować tak jak pierwsze od 0,1 do 0,9 V a na komputerze w ciągu 3 minut pojawia się błąd niesprawności katalizatora.
Wniosek. Sondy na Pb pracują tak jak należy natomiast na LPG nie (drugie zaczynają pracować). Test katalizatora na Pb _cat ok_ na LPG _cat not ok_.
Jak zrobić test katalizatora?
jaki emulator dac na drugie sondy?
Wywala mi co pareset kilometrów 16804 Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga