[A6 C5] gdzie wlew LPG ? oraz przełącznik na Pb<->LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
I nie zejdzie bo jesli sie nie myle sa jeszcze trzy srubki pod spodem tego plastiku.
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
krzysztofput, tak rozbierałem to , sprawa dość prosta, jak cos to możemy na spocie pokombinowac ew zrobie jutro moze fotki jak nie zapomne
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 lut 2012, 15:49
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Ja też mam pod klapką obok wlewu PB w poprzednim aucie miałem w zderzaku osobiście uważam że okaleczanie auta na zewnątrz to zbrodnia. minus jest taki że wozisz przejściówką . plusy są dwa 1) nie widać 2) docenisz zimą jak zobaczysz innych co szukają wlewu pod warstwą lodu i pośniegowego błota. centralkę mam pod podłokietnikiem i naprawdę trzeba się przypatrzeć żeby zauważyć. przy montażu kieruj się też zasadą że będziesz co jakiś czas na to zerkał czy się przełączyło więc za głęboko też nie chowaj. z modów do LPG polecam listwy dogrzewające listwy wtryskowe przydatne w czasie dużych mrozów.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Witam,
Odświeżę temat z 6 lat.
Od ponad miesiąca jestem posiadaczem A6 C5 Allroad 2.7T. Zawór do tankowania był pod zderzakiem dość głęboko, co mnie denerwowało przy tankowaniu.
Mając nalewkę małą i wkrętkę dużą do tankowania (była w schowku po zakupie auta) postanowiłem zamontować wlew LPG pod klapką bp.
Zdemontowałem nadkole oraz gumę przy wlewie.
Przyjrzałem się, przymierzyłem i ku mojemu zdziwieniu w górnej lewej części udało mi się wstawić tą dużą nalewkę (bezpośrednio pod pistolet) Wcześniej byłem u gaziarzy to tylko mlaskali, że będzie ciężko itd, itp.
Oczywiście musiałem zamienić (nazwijmy to szyldzik) z małej na dużą, bo tam jest zawór zwrotny (kulka)
Szczerze powiedziawszy, nie spodziewałem się, że mi to wejdzie, ba nawet lepiej jest prowadzić przewód fi8 do butli 60l, którą mam zamiast koła zapasowego.
Jestem bardzo zadowolony z własnej pracy i z funkcji podczas tankowania.
Pozdrawiam.
Odświeżę temat z 6 lat.
Od ponad miesiąca jestem posiadaczem A6 C5 Allroad 2.7T. Zawór do tankowania był pod zderzakiem dość głęboko, co mnie denerwowało przy tankowaniu.
Mając nalewkę małą i wkrętkę dużą do tankowania (była w schowku po zakupie auta) postanowiłem zamontować wlew LPG pod klapką bp.
Zdemontowałem nadkole oraz gumę przy wlewie.
Przyjrzałem się, przymierzyłem i ku mojemu zdziwieniu w górnej lewej części udało mi się wstawić tą dużą nalewkę (bezpośrednio pod pistolet) Wcześniej byłem u gaziarzy to tylko mlaskali, że będzie ciężko itd, itp.
Oczywiście musiałem zamienić (nazwijmy to szyldzik) z małej na dużą, bo tam jest zawór zwrotny (kulka)
Szczerze powiedziawszy, nie spodziewałem się, że mi to wejdzie, ba nawet lepiej jest prowadzić przewód fi8 do butli 60l, którą mam zamiast koła zapasowego.
Jestem bardzo zadowolony z własnej pracy i z funkcji podczas tankowania.
Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga