Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

otwor centrujacy

Koła, felgi i opony
Robberto
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 02 cze 2013, 17:57
Lokalizacja: Nowa Ruda/Frankfurt

otwor centrujacy

Post autor: Robberto » 10 lip 2016, 18:22

witam od niedawna posiadam C7 3.0, kupilem ja na 16 i chcialbym wymienic na 18 lub 19, dzisiaj ogladalem 18 AUDI lecz nie pasowal otwor centrujacy link do tych felg:

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... pp_android

jaki mam otwor centrujacy ? rozstaw srub rozumiem 5x112

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 10 lip 2016, 20:09

Nie miały prawa pasować, bo są to felgi od A6 C6, które mają otwór centrujący 57,1 mm, a Ty potrzebujesz 66,6 mm.

Musisz szukać felg o oznaczeniach:
» 4G0 601 025 BJ - 8.0JX18H2 ET39 5/112,
» 4G0 601 025 BF - 8.0JX18H2 ET39 5/112,
» 4G0 601 025 BL - 8.0JX18H2 ET39 5/112,
» 4G0 601 025 AF - 8.0JX18H2 ET39 5/112,
» 4G0 601 025 CA - 8.0JX18H2 ET39 5/112,

» 4G0 601 025 BG - 8.5JX19H2 ET45 5/112,
» 4G0 601 025 BQ - 8.5JX19H2 ET45 5/112,
» 4G0 601 025 BR - 8.5JX19H2 ET45 5/112,
» 4G0 601 025 H - 8.5JX19H2 ET45 5/112 (do 15.07.2013),
» 4G0 601 025 BS - 8.5JX19H2 ET45 5/112 (od 15.07.2013),
» 4G9 601 025 H - 8.5JX19H2 ET43 5/112.

Są to oryginalne felgi do Twojego auta. Tylko takie (według ETKI) były dostępne w salonie. W przypadku felg 18" musisz kupić opony w rozmiarze 245/45 R18 100Y XL, a przy felgach 19" 255/40 R19 100Y XL. Podczas szukania w necie często trzeba wpisywać numery bez spacji, np. 4G0601025BJ.

Robberto
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 02 cze 2013, 17:57
Lokalizacja: Nowa Ruda/Frankfurt

Post autor: Robberto » 11 lip 2016, 00:00

Dzięki wielkie a powiedz mi jeszcze czy 16 z a4 b8 podejdą do C7?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 11 lip 2016, 23:53

Audi A4 B8 ma taki sam otwór centrujący jak A6 C7. Tylko nie wiem czy ET będzie odpowiednie i czy czasami hamulce nie będą przeszkadzać. Np. u siebie mogę założyć tylko felgi od 17" w górę, bo hamulce z przodu są za duże.

Gość.

Post autor: Gość. » 12 lip 2016, 00:36

Bardzo watpliwe żeby do C7 weszły tak małe kółeczka :) Oprucz tego tez musza byc dedykowane czyli miec odpowiedni index nosności co dzis niekoniecznie musi sie zgadzac.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 24 sie 2016, 23:05

Z tym 66'6 bym był ostrożny bo ostatnio cuda się dzieją z Audi dokładne pomiary srednicowka wskazują na wet na 65'40 w niektórych autach z 2016 co auto to inna średnica do tego te cholerne nadtoczenie i niektóre felgi przechodzą przez ten Karb i całe podparcie diabli biorą do tego nawet ori felgi w niektórych egzemplarzach wykazują 1-2 mm już osiowy na piaście dosłownie Masakra

jerzy61
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 27 sie 2016, 13:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jerzy61 » 28 sie 2016, 20:06

Cześć,

Sam obecnie poszukuję felg do swojej A6 C6. Znajomy który ma A7 3.0 TDI polecił mi pewną firmę od której kupił felgi 19" w zeszłym sezonie i jest zadowolony. Może chciał byś jakiś link na PW to przy większym zamówieniu udało by nam się wytargować lepszą cenę?

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 28 sie 2016, 21:36

Orginalny otwor centrujacy to 66,6 sprawdzone i na orginalnych i nie orginalnych felgach.
460KM/550NM Compsport Stage 2

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 31 sie 2016, 20:04

Quash pisze:Orginalny otwor centrujacy to 66,6 sprawdzone i na orginalnych i nie orginalnych felgach.
OK tak powinno być ale co audi to inny wymiar mierzone i suwmiarką i mikrometrem
VAG te piasty to ostatnio chyba siekierą rzeżbi
FIRMA OZ podaje rozmiar felgi i pierścienia alu 66 ,45 mm
w ilu pojazdach sprawdzałeś ????

Myfa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 25 paź 2012, 22:47
Imię: Piotr
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Myfa » 20 sty 2020, 16:03

Odświeżam temat. Mam felgi 4F0601025BS otwów centralny 57.1. Chcę założyć je do allroad c7 z piastą 66.6 znalazłem dystanse/adaptery, które zmieniają otwór centralny pytanie tylko jaka musi być grubość dystansu żeby piasta nie przeszkadzała? Czy ktoś już robił coś takiego, o ewentualnie orientuje się ile wystaje piasta za tarcze hamulcową?
Myślę, że w A6 3.0 Quattro będzie taki sam wymiar.
Z góry dziękuję.

Awatar użytkownika
acinr_PL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 27 sie 2013, 07:56
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: ZST

Post autor: acinr_PL » 20 sty 2020, 22:50

4f0601025bs 9Jx19 ET38 piasta 57,1 - to felga z RS6 4F (2008-2011).

Musisz zastosować pierścień centrujący z 57,1 na 66,5.
Druga sprawa to te et38 przy szer felgi 9 cali nie bardzo bo felga bedzie wystawac bardziej poza obrys błotnika.

Wdg danych do a6 c7 alrroad dla felgi szer 8,5x19 zalecane et43 więc dla szerokosci 9 cali musiałbyś uzyskać odsadzenie około et48 teraz pytanie do ciebie jak ty chcesz
uzyskać to ET48? Dodając dystans 10mm do swoich 4f0601025bs z ET38 uzyskasz ET28 a więc felgę jeszcze bardziej oddalisz.

Jeśli masz już tą felgę 4f0601025bs to co za problem zwalić 1 koło i wrzucić felgę i zobaczyć jak leży na aucie czy będzie w miarę równo z nadkolem (pamiętaj jeszcze, że założona opona
na feldze jest trochę szersza od szerokości samej felgi).

Poniżej masz tabelę co pasuje do a6 c7 2013r allroad:



Obrazek

Myfa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 25 paź 2012, 22:47
Imię: Piotr
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Myfa » 21 sty 2020, 10:16

W tej chwili nie mogę założyć nowej felgi i fizycznie zmierzyć jakie dystanse muszę zastosować tak żeby kołnierz piasty nie przeszkadzał i nie została szpara pomiędzy dystansem, a tarczą hamulcową.
O Et się nie martwię obecnie mam 20"x 9" et 43 plus 15mm dystans przód i 17mm tył, felga jest delikatnie w nadkolu.
Na nowej feldze jest opona 235/45 więc lekki naciąg.

Awatar użytkownika
acinr_PL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 27 sie 2013, 07:56
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: ZST

Post autor: acinr_PL » 21 sty 2020, 19:22

Pogarszasz sobie komfort jazdy stosując różnej grubości dystanse na przód i tył.
Przyejrzałeś tabelkę, którą wkleiłem wcześniej do allrouda? Bo chyba czegoś tu nie czaisz.
Przy feldze 20" szer. 8,5" powinna mieć et43 więc dla szer 9" max dałbym dystanse 5mm by uzyskać et38. Ty dałeś dystans 15mm przód więc zrobiłeś et28 a z tyłu 17mm więc uzyskałeś et26 a tym samym odsuwasz felgę na zewnątrz.

Przy zastosowaniu twojej docelowej felgi
4f0601025bs 9Jx19 ET38 nie stosował bym żadnego dystansu bo et się zgadza nic ci nie będzie haczyć.

Nie wiem tylko jak zrobisz redukcję z 57,1 na 66,5 bez zmiany et?
Tutaj musiałby iść dystans który zwiększy średnicę na piaste.
Tak miałem u siebie felgi 18 z a3 z et54 i 57,1. Musiałem dać dystans 20mm by uzyskać et34 (by felga nie haczyła o zacisk hamulcowy i odrazu dystans był z redukcja który na wylocie miał otwór 66,5 na piastę

krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Moje auto: Nie mam
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: krzychu973 » 23 sty 2020, 18:02

Bez zmiany et stosuje sie pierścień centrujący.

Awatar użytkownika
acinr_PL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 27 sie 2013, 07:56
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: ZST

Post autor: acinr_PL » 23 sty 2020, 20:45

To wytłumacz mi lub pokaż fotę takiego pierścienia bez zmiany et który zmieni z mniejszego otworu 57,1 na większy 66,5. Nigdy czegoś takiego nie widziałem odwrotnie tak czyli z 66,5 na 57,1 to bez zmiany et dokładasz tylko pierścień redukujący.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga